Ik zou voor de groene of de gele gaan! Ik vind die lila echt een vreselijke kleur. Ik kan ze helaas niet zo goed hebben, maat 41 (of 42? Volgens mij valt Adidas klein uit..), dan krijg ik er echt grote voeten in.
Simoonzel
Geplaatst: 02-04-15 09:54
Wiieeee kan mij helpen? Ik ben op zoek naar een mouwloos shirt (of blouse), laag uitgesneden met een peter pan kraagje. In het zwart. Maar ik kan het neeeergens vinden. Vorig jaar zo veel van gezien in de winkels en nu is het overal weg. Ik heb bij de H&M, F21, Primark, Zalando en Boohoo.com gekeken maar ze hebben het allemaal niet.
Met mijn grote talent heb ik uitgetekend wat ik zoek:
HELLUP
PS: ik ben arm dus het moet ook geen 30 euro kosten voor een shirt
Origineel
Geplaatst: 02-04-15 09:55
Lila!
DaisyDarling
Geplaatst: 02-04-15 09:58
Ik heb mijn clear sky gisteren binnen gekregen. Maar die zijn toch echt babyblauw hoor Wel heel mooi
Oh Lauren, ik vond ze eerst helemaal niets, maar nu wil ik ze ook. Als je het geld ervoor hebt, zou ik ze lekker beide houden. Wat een lieve kleurtjes zeg..
Lau, ik vind ze allemaal tof, maar zou voor 3 of 4 gaan.
Anoniem
Geplaatst: 02-04-15 11:37
Zijn die schoenen eigenlijk ook gemaakt in 37? Ik kom ze overal alleen maar tegen vanaf maat 38.
Ik houd wel van sneakers, maar die rage van de nieuwe adidas sneakers van hierboven snap ik niet helemaal haha. Ik vind ze echt niet mooi.. Maar ik moet wel toegeven dat ze er op de aan-foto beter uit zien!
xRoosss
Geplaatst: 02-04-15 15:25
Ik vind ze op de aanfoto juist tegenvallen erg lomp, breed en vind ze de voeten ook lang laten ogen. De kleurtjes vind ik wel heel leuk
Meh H&M pakketje en F21 pakketjes vallen beide tegen. Vooral de kwaliteit van F21 vind ik niet zo denderend. Had er meer van verwacht. Nouja bespaard me weer een boel geld
Wat ik wel heb gehouden:
Blazer F21, bleek echt een zomer blazer te zijn. Super dunne stof maar wel leuk.
Jurkje F21, bleek een crêpe achtige stof te zijn. Had ik ook niet verwacht maar hij is wel heel leuk
Korte broek H&M
En deze twee bikini's. Zijn wel andere maten onderweg want ze vallen erg klein
De rest was het echt net niet. Maarja nu krijg ik geld terug gestort, dat is nooit erg
Leuk hoor! Die linker bikini heb ik ook, in kobalt blauw
Anoniem
Geplaatst: 02-04-15 15:52
Oh lauren wat doe je me aan. Maar ik heb net nieuwe schoenen besteld dus echt geen 100 euro liggen voor nog een paar + ik denk dat 37 1/3 echt net te groot wordt, heb eigenlijk meer een maat 36.5. Maar ze zijn wel echt heel erg leuk!