Dat ik door mijn zwangere buik overal klem zit, omdat ik mezelf nog steeds minder "pas op zwenkt uit" inschat dan dat ik ben. Dat ik door mijn medicijnen extreem droge slijmvliezen in mijn neus heb en mijn neus dus steeds bloed en dat ik weeeeeeeeer verkouden wordt...
Kinders die zich ongelooflijk asociaal gedragem wanneer de docent noodgedwongen de ruimte moet verlaten en vervolgens schijnheilig gaan doen als de docent terug is.
Dat ik mijn ergenis over het niet laten uitpraten vertel, en diegene laat me niet uitpraten
Petra_O
Geplaatst: 17-03-15 18:34
Stagiair die vreselijk de wijsneus uit loopt te hangen...
Arc_En_Ciel
Geplaatst: 17-03-15 19:43
Dat mijn moeder thuis is en ze zoals altijd weer gigantisch boos wordt om niks, en alles afreageert op mij zodat ik de rest van de avond -zoals toch al de hele middag- alleen zit op mijn kamer.
Loveskary
Geplaatst: 17-03-15 22:35
Aan een mail van bakker hilegom tuincentrum. Dat mijn dennen haag naar Bladel is verstuurd ik woon daar niet. Zo suf welk mens komt daar toch bij.
En aan energie leverancier eon die wilde ik bellen 6 wachtende voor je ja fijn he 0900 bellen. Heb ze maar gemaild hoop op antwoord ben blij dat ik overgestapt ben. Van hun naar een ander