Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dankje! 

Wordt wel lekker warm bij Nishicon in november
Summerfly schreef:Toffe dingen komen voorbij! En wat leuk Annelie dat je een Umbreon gijinka aan het maken bent(ik check soms nog wel eens je fb pagina haha), ik ga binnenkort aan de slag met een Glaceon gijinka! Klik, linksonder
Mijn Jack Frost is bijna af, alleen nog een pruik en broekje bestellen. Heb er een female version van gemaakt omdat mijn eerste pruik helaas te klein was en ik het ook een beetje eng vind als eerste cosplay gelijk een jongen te zijnWordt wel lekker warm bij Nishicon in november
is goed voor mijn reach hahaha. ja cool, mijn inspiratie was jessica nigri
zij heeft ook een hele mooie Glaceon

jack was ook mijn eerste, maar jongen zijn is niks voor mij, was k gelijk achter. 

Jij ging toch ook fem!Jack cosplayen? Waar bestel jij je pruik? Wilde hem bij Wigisfashion halen maar hun shipping is momenteel 12,50
Dat vind ik wel erg duur.
haar nieuwe armoured kida is to die for
hahaha. en wou ik wel, maar heb op t moment zoveel nieuws geplant. Alice, umbreon, Suicide Squad Harley Quinn en Rebekah Mikaelson
en ja wig is fashion is duur, maar wel waard! ik bestelde hun jack via ebay. en tja, je hebt lush wigs maar die is qua valuta weer duur. dan heb je arda wigs in Amerika maar dan moet je vaak weer invoer kosten betalen
ik vind wickedwigs van nederland erg overprijst
dus het is kiezen uit veel kwaden. 
Dan toch maar die dure shipping. Ze verkopen tegenwoordig trouwens bij Minque ook Arda wigs maar die zijn wel erg duur (ook weer
)
is gewoon dezelfde maten. die cheap ass chinese spul pas ik ook niet

Hij is echt heel mooi! Foto: https://instagram.com/p/9JEDoDNwPz/ nu nog het broekje maken en dan op naar Nishicon!