Het grote kostuumtopic.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Juudith

Re: Het grote kostuumtopic.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 13:32

Wauwh gaaf zeg!

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 14:23

Hihi.. <3

Ik begin de smaak van de Tudors enzo steeds gaver te vinden. Ik heb al een hoepelrok, dus nog meer korsetten en poofy jurken zullen gemaakt gaan worden in mijn "Larp-winterstop"! :P

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 21:16

Mooi upendo, die mouwen zijn tof!

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 21:23

ik nog snel een update, op het kopen van een corset en een pruik na is Ariel af voor mijn zusje :D
Afbeelding

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-15 11:29

Zag hem al voorbij komen, supergaaf :D

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 12:37

nu weer vrdr met umbreon en alice :p maar op dit tempo is dat eind december ook klaar :')

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 12:42

Wat een gaaf topic zeg, prachtig al die (zelfgemaakte) kostuums! <3

Ik ga dit weekend een shoot doen in een loods. Het is echt zo'n oude/ingevallen loods met veel graffiti en ''rotzooi'', zoals oude meubelen en kapotte wielen enzo.

Er gaat dan een meisje op de foto en ze wil dus een beetje een aparte shoot. Alleen er is niet het budget voor hele dure kleding. Waarschijnlijk dus iets wat ze zelf al heeft.

Maar hebben jullie daarvoor tips? Juist iets heel duisters wat er echt bij past of toch een andere kant op?

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-15 12:48

Loop een rondje kringloop :)

Wat is jouw "stijl" als fotograaf?

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 12:53

Ik heb nog niet echt een vaste stijl, al probeer ik meestal juist een liefdevolle/warme sfeer vast te leggen. Maar om eens van het 'gewone' af te gaan wil ik iets heel anders, iets aparts, mysterieus. Vandaar deze shoot :)

We wilden eerst iets doen met kleurlenzen en een beetje vampier stijl, maar dat werd voor het model te duur. (Zij betaalt niets voor de shoot maar moet in ruil daarvoor wel zelf de outfit regelen).

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 13:04

Oh tof! Dat zijn precies de plaatjes die ik zoek :D Dankje!

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 13:19

Toffe dingen komen voorbij! En wat leuk Annelie dat je een Umbreon gijinka aan het maken bent(ik check soms nog wel eens je fb pagina haha), ik ga binnenkort aan de slag met een Glaceon gijinka! Klik, linksonder :D

Mijn Jack Frost is bijna af, alleen nog een pruik en broekje bestellen. Heb er een female version van gemaakt omdat mijn eerste pruik helaas te klein was en ik het ook een beetje eng vind als eerste cosplay gelijk een jongen te zijn :') Wordt wel lekker warm bij Nishicon in november _O-

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 13:23

Jullie komen als geroepen! Ik heb een haloween feestje de 31ste en ik wil graag met mijn vriend als een stel gaan (dus iets dat bij elkaar past). Maar wij zijn beide anime fan dus het zou ook heel leuk zijn als we iets uit een (bekende) anime kunnen pakken. nu is het natuurlijk nog kort dag, dus een kostuum maken wordt lastig, hebben jullie tips en trucs en eventueel plekken waar we iets kunnen kopen?

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 13:26

Summerfly schreef:
Toffe dingen komen voorbij! En wat leuk Annelie dat je een Umbreon gijinka aan het maken bent(ik check soms nog wel eens je fb pagina haha), ik ga binnenkort aan de slag met een Glaceon gijinka! Klik, linksonder :D

Mijn Jack Frost is bijna af, alleen nog een pruik en broekje bestellen. Heb er een female version van gemaakt omdat mijn eerste pruik helaas te klein was en ik het ook een beetje eng vind als eerste cosplay gelijk een jongen te zijn :') Wordt wel lekker warm bij Nishicon in november _O-

Like vooral ook alles :P is goed voor mijn reach hahaha. ja cool, mijn inspiratie was jessica nigri :D zij heeft ook een hele mooie Glaceon :) :j

en ben benieuwd :D jack was ook mijn eerste, maar jongen zijn is niks voor mij, was k gelijk achter.

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 13:31

Hmm Rena, misschien een casual Kirito en Asuna (Sword Art Online)? Ben niet zo thuis in bekende anime couples _O-

Klopt Annelie, ben niet fan van Nigri maar haar Glaceon is tof. :D Jij ging toch ook fem!Jack cosplayen? Waar bestel jij je pruik? Wilde hem bij Wigisfashion halen maar hun shipping is momenteel 12,50 :oo Dat vind ik wel erg duur.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 13:40

ik hou van jessica <3 haar nieuwe armoured kida is to die for <3 hahaha. en wou ik wel, maar heb op t moment zoveel nieuws geplant. Alice, umbreon, Suicide Squad Harley Quinn en Rebekah Mikaelson :P en ja wig is fashion is duur, maar wel waard! ik bestelde hun jack via ebay. en tja, je hebt lush wigs maar die is qua valuta weer duur. dan heb je arda wigs in Amerika maar dan moet je vaak weer invoer kosten betalen :P ik vind wickedwigs van nederland erg overprijst :P dus het is kiezen uit veel kwaden.

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 13:42

Dat had ik idd al soort van door, ik begin nooit meer aan ebay, mijn hoofd is te groot voor hun chinese maten _O- Dan toch maar die dure shipping. Ze verkopen tegenwoordig trouwens bij Minque ook Arda wigs maar die zijn wel erg duur (ook weer :'))

Edit: Even opnieuw opgezocht, ze hebben ook maar heel weinig kleuren en modellen.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 14:14

wigisfashion heeft een eigen ebay :P is gewoon dezelfde maten. die cheap ass chinese spul pas ik ook niet :P

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 11:16

Zo, wig is besteld! Deze is het geworden:
Afbeelding

Hoop dat ie optijd binnen is voor Nishicon, shipping is echt lang voor zo'n hoge prijs..

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 12:24

als die op voorraad is, dan kan die er erg snel zijn, zo niet duurt het langer. heb soms pakketjes uit china binnen 2 weken gehad, soms nog sneller.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 14:06

cosplay zo goed als klaar :D helemaal happy mee. alleen voor rond de nek wat anders zoeken zodat eht bij mijnn borsten niet meer zo trekt :P maar daar heb k nog alle tijd voor.

Afbeelding

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 14:48

Die wigisfashionfoto, haha, vind het echt zo'n sexpop! :D

Tof Twilight! :))

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 15:52

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 16:27

Hallo! Ik kijk hier altijd vol bewondering mee, jullie maken zulke mooie kostuums! Ik maak zelf geen kostuums, maar moet voor volgende week wel nepwonden maken op klasgenoten. Vanmiddag heb ik hier dus maar even voor geoefend. Aangezien sommige mensen hier ook dit soort dingen maken vroeg ik me af of jullie misschien nog wat tips hebben die ik kan gebruiken volgende week.

Afbeelding
Ik heb eigenlijk geen materiaal voor dit soort dingen, dus daarom gebruik ik oude make-up (oogschaduw/lipstick), papier en knutsellijm. Het bloed is deze keer nog ketchup maar als het goed is kan ik nog nepbloed regelen voor die tijd.

Ik hoop dat ik niet te veel stoor hier, sorry voor het eventuele ongemak. :o

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 16:55

Ziet er goed uit. Voor nepbloed effe action? Voor 70 cent vampirr tanden en tubetke nepbloed? Lol