Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SpeechLess schreef:Ik heb dat toen met deze puzzel gehad: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/23 ... 08651d.jpg Het plaatje leek nog redelijk wat contrast te hebben, maar in het echt was alles ongeveer even donker qua zwart. Deze heb ik toen naar mijn moeder meegenomen, zodat ze mij kon helpen
colunder schreef:*knip*
gashmiron,ik heb dat 1 keer gedaan,die ging ook gelijk de oud papier bak in. ik heb hem hier in het topic voorbij zien komen,al die puppies van verschillende honden op een rij. die had ik in een tweede hands winkel gekocht voor een euro omdat er een stukje miste. ik vond hem zo leuk,vooral omdat er ook een beagle op stond.maar wat een rotpuzzel vond ik het.
xHaithi schreef:Was dat eentje van 1000 stukjes? Ik heb die hier ook liggen namelijk en vond dat eigenlijk wel meevallen.
cnterpstra schreef:colunder schreef:*knip*
gashmiron,ik heb dat 1 keer gedaan,die ging ook gelijk de oud papier bak in. ik heb hem hier in het topic voorbij zien komen,al die puppies van verschillende honden op een rij. die had ik in een tweede hands winkel gekocht voor een euro omdat er een stukje miste. ik vond hem zo leuk,vooral omdat er ook een beagle op stond.maar wat een rotpuzzel vond ik het.
SpeechLess schreef:xHaithi schreef:Was dat eentje van 1000 stukjes? Ik heb die hier ook liggen namelijk en vond dat eigenlijk wel meevallen.
Ja kloptAh oké, kan best zijn dat 'ie niet heel moeilijk was hoor, maar zo herinner ik me hem wel. Ik had toen nog vrij veel last van vermoeidheid, dus kan best dat het daar aan lag
Het kostte me in ieder geval te veel moeite en duurde me te lang dat zwarte, waardoor ik m'n moeder maar als hulptroep inschakelde