Pubergevoel als je bijna 28 bent...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Magrathea

Re: Pubergevoel als je bijna 28 bent...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 19:56

Nee in Alkmaar :) moet richting het zuiden, anders ben je uiteindelijk langer onderweg volgens mij. Schagen is ongeveer even ver dacht ik.

Ik raakte net in shock toen ik herkend werd hier als de vriendin van :o bleek dat ik die meid ooit had gesproken ergens. Ik had geen idee. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 20:01

Me dorpie!

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 15:44

Zeg dames, hoe is het hier?

Ik heb biiiiijna vakantie en heb dan dus 2,5 week vriendlief voor mij alleen. Zo fijn!

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 16:42

Ik ben net een paar dagen terug. Heb vandaag een beeldscherm voor mn pc gekregen (zijn allebei gamers) dus ben weer helemaal tevreden.

Vannacht weer werken na mn vakantie

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 08:22

Tink89 schreef:
Zeg dames, hoe is het hier?

Ik heb biiiiijna vakantie en heb dan dus 2,5 week vriendlief voor mij alleen. Zo fijn!

Hier alles prima! Wij wonen sinds zondag samen en het is heerlijk!

Lekker 2,5 week samen zijn. Ik denk dat er veel nu samen zijn?

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 15:16

Mn vriend ia 4 september jarig. Nu heb ik geen idee wat ik voor m moet kopen!
Heb zojuist een entree voor 2 voor de sauna gewonnen misschien geef ik dat erbij en dan cod ofzo maar die komt pas in november uit :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 15:39

Die van mij 2 september. Geen idee wat ik moet geven. Alles wat ik in mijn hoofd had, heeft hij al geraden. We worden zo'n setje dat elkaars zinnen afmaakt, een beetje eng :')

aishcream

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 17:28

Ik ben nuet helemaal vaste meeprater maar goed :=
@lieveli, dat laatste, herkenbaar :')

Mijnes is 10 september jarig, ook geen idee wat te geven...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 00:49

Ik weet wel dingen die hij graag wil hebben maar dan is de verrassing er ook al vanaf. Meh meh waarom is het zo moeilijk :(

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 08:17

De cadeautjes die ik tot nu toe (8 maanden) voor vriendlief gekocht heb:

- Kaartjes voor een racoon-concert
- Mijn huissleutel (was een emo-momentje)
- Een supermooie armband van Dacaya: https://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/ ... 814684.jpg

En verder kleine dingetjes tussendoor. Een lief kaartje, iets wat hij heel lekker vindt voor als hij in het weekend bij mij slaapt, iets wat hij leuk vindt voor in ons nieuwe huis.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 08:18

En verder hebben wij allebei een online verlanglijstje, dus als mensen ideeën vragen voor cadeautjes, doe ik in zijn lijstje wel inspiratie op.

Black2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 22:12

Ik heb in jan een nachtje weg gegeven! misschien wat afgezaagd, maar hij was er blij mee. We zijn naar Amersfoort geweest, dagje dierentuin gedaan, uit eten geweest..

En hopelijk over niet al te lange tijd wil ik hem het allermooiste cadeau geven.... Als het allemaal lukt, hihi!
We willen graag een kindje, maar ja, ik word 40 dit jaar nog! Ach we zien wel.....
We doen geen extra moeite en we willen zeker geen medische molen in, gezien onze leeftijd! Maar mocht het gebeuren, zijn we er onwijs blij mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 00:26

Ik wil graag een blijvend cadeautje geven, baby's zijn we nog niet aan toe (wel leuk) en sieraden vindt hij niet leuk.

Ik vind zelf jarig zijn leuker en makkelijker.

Black2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 07:09

Idd, ik vind het ook altijd moeilijk om iets te bedenken hoor! Nu ben ik zelf bijna jarig, hihi! Kijken wat hij kan bedenken....

Ik heb wel ideeen als hij niks weet!

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 15:02

Nog even pubergevoel delen:

Vriendlief belt net dat hij een baan heeft. Supertof! 3 avonden per week de bar draaien bij ons op de manege.

aishcream

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 11:33

Wat een stilte hier!
Alle relaties uitgegaan? :+

Black2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 12:04

Haha, nee hoor, gelukkig niet! Nog steeds blij met elkaar! Geen nieuws, hihi... niet zwanger, we wonen nog steeds niet officieel samen, maar verder gaat het zijn gangetje!

Inmiddels een mooi verjaardagscadeautje gekregen! Nog ff afwachten tot het binnen is! Een armband met haar van mijn overleden paardje!

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 13:39

Wij zijn aan het zoeken naar samenwoonappartementen <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 13:55

En wij gaan na de tentamens mijn katten verhuizen <3

Mijn oma is 3 weken geleden overleden, hij was zo'n enorme steun. Ik heb een nichtje van dezelfde leeftijd als ik en zij is net zolang met haar vriend als J. en ik. Maar jezus, wat kwam die relatie slecht uit de verf.

Toen mijn moeder belde dat mijn oma was overleden heeft J. me onder de douche gezet, een logeertas voor ons allebei ingepakt, opgezocht hoe we moesten reizen. Hij was er gewoon, hij heeft mij en mijn gezin ontzettend gesteund. Maar de vriend van mijn nichtje appte haar of zijn aanwezigheid nodig was want hij had ook een feestje die avond. Ik vond het zo grof van 'm! En de dag voor de crematie hebben ze nog ruzie gemaakt omdat hij bevriend is met een meisje waar zij jaloers op is. We wisten pas dat hij op de crematie zou komen toen hij daadwerkelijk kwam, dat was nog spannend.

Ik vond het echt gênant gewoon. Maar dan ook echt. Met alle geweld je vriend op de kaart willen en dan niet weten of hij wel op komt dagen!

Na de 1e collegedag heeft J. 4 uur in de keuken gestaan voor me, ik voelde me zo verwend en geliefd. Ik wil echt die implanon uit mijn arm trekken en baby's maken. :')

En irritaties zijn er ook wel. Hij heeft het dekbed te heet gewassen dus we hebben de hele nacht op elkaar gelegen om er onder te kunnen liggen :') :') :')

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 09:42

aishcream schreef:
Wat een stilte hier!
Alle relaties uitgegaan? :+

Nee hoor, maar toen er na mijn bericht over de baan niemand meer reageerde, was de motivatie om te posten even weg.

Wij krijgen over vijf weken en 3 dagen de sleutel van mijn nieuwe huis. Daar komt hij dan wrs binnen de kortste keren bij wonen. Zo spannend allemaal!

Verder heb ik een maandje geleden een spoedopname gehad, omdat mijn hoofd ermee ophield en was hij toen zo ontzettend lief. Complete paniek bij mij (ze dachten aan een herseninfarct/beroerte/hersenbloeding), maar hij heeft mijn spullen gepakt, de dokter gebeld, álles geregeld enz. Pas toen ik in de CT-scan lag, kwam bij hem het besef dat het wel eens echt mis zou kunnen zijn. Hij vertelde later dat hij toen dacht 'Als ze nu doodgaat, wil ik wel nog met haar trouwen'. Zo lief!

Overigens ben ik verder helemaal in orde hoor. Bleek gruis in mijn evenwichtsorgaan te hebben en mijn hoofd doet het weer bijna helemaal :)

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 10:38

Oeh Tink dat is even schrikken!

Maar vind je het niet allemaal een beetje snel om al te gaan samenwonen? (Geen aanval hoor, gewoon vraag)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 11:42

Schrikken zeg! Bij mij was de rek om te posten er even uit, sorry! Maar wat fijn, een vriendje dat je zo bij staat. Ik zou ook gewoon in paniekmodus gaan trouwens. Hoe komt dat gruis daar?

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 12:29

Dat ontstaat blijkbaar spontaan. Was even doodeng ja. Ook wel heel fijn dat hij heel relaxed bleef en gewoon ging handelen enzo. Hij moest een koffer pakken van de ambulancebroeder met spulletjes voor de nacht enzo. Hij pakte eerst mijn giga-Nijntjeknuffel en daarna pas m'n ondergoed. Ik kreeg dat op dat moment niet mee, maar was daar 's nachts zo blij mee. Gewoon iets van thuis bij me hebben :D

En Barbabientje, we zijn dan meer dan een jaar bij elkaar. Ik vind dat niet te snel. Hij is nu ook al elk weekend bij mij (en vaak eet ik doordeweeks een keertje bij hem) en bovendien gaan we niet 24/7 samen zijn. Ik ben op ma t/m do van zeven tot zes naar m'n werk. Op maandagavond rijdt hij paard, op dinsdagavond, woensdagmiddag en donderdagavond werkt hij en om de week ook op woensdagavond. Op vrijdag werk ik een halve dag thuis en rijd ik 's avonds paard. We gaan elkaar (behalve 's nachts) dus niet superveel meer zien dan nu.

Oh, ter verduidelijking: ik woon al meer dan acht jaar op mezelf, alleen in mijn huidige appartementje is geen plek voor twee personen. Het is dus niet zo dat ik uit huis ga en meteen maar ga samenwonen.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 12:36

Oh ik dacht dat jullie minder lang bij elkaar waren :+ Sorry foutje ;)
Ja dat je al op jezelf woonde wist ik.. Maar denk dat ik je even met iemand anders heb verward :j
Niet dat ik iets mag zeggen, woonde met mn ex na 1,5 week samen _O-

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 13:11

Ik kreeg in januari iets met mn vriend en ben in maart bij m ingetrokken, sinds juni ons apartementje samen. Zijn nu aan het kijken naar een koopwoning. Hebben morgen hypotheek gesprek dan kunnen we echt serieus gaan kijken.
Woensdag wel weer een bezichtiging.