Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Damned schreef:Wat ik ook heel mooi vind, zijn jurken geïnspireerd op de jaren 20, zoals;
[ [url=m/pePW73.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uPIf5q.jpg]Afbeelding[/url] ]
met zo'n mooie rug:
[ [url=m/g9E9aU.jpg]Afbeelding[/url] ]
en een heerlijk hoofddeksel of sieraden in je haar
[ [url=m/5NBTr6.jpg]Afbeelding[/url] ]
maar aan de andere kant vind ik zoiets enorm dan ook weer erg mooi
[ [url=m/qHCWXv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eigenlijk zou je gewoon een stuk of 5 jurken moeten kopen en elk uur verwisselen
astridastrid schreef:Ik heb diverse bruidjurken (was op zoek naar de perfecte jurk en mijn (nu)ex betaalde alles hahaha). Allemaal van Linea Raffaelli.
Ik zou eerst in het rood gaan trouwen, omdat mijn toenmalige partner uit India kwam (Gujat) en vrouwen daar alleen wit dragen als ze in rouw zijn. Dus toen had ik eerst deze jurk:
[ Afbeelding ]
Heb hem wel aangehad (met diner en fotoshoots) maar vond zo'n jurk toch niks voor mij... Ik wil dan ook absoluut niet als een slagroomtaart op mijn trouwdag staan. Ik vind dat he-le-maal niks (zeker nu ik het zelf heb ervaren met mijn jurken hahaha). Ik vind het dan ook leuker om een jurk toch nog meerdere keren aan te kunnen.
Mijn absolute droomjurk zou dan ook zoiets zijn:
[ [url=m/UiOX4s.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar is vintage Dior dus nergens te vinden... . Met mooie Louboutins eronder (met kristallen) en ik zou helemaal happy zijn .
pimaude schreef:jaaaa ik weet weer welke ik helemaal geweldig mooi vond! Wie weet waar ik hem heb gespot mag het zeggen!
[ Afbeelding ]
Oreade_ schreef:pimaude schreef:jaaaa ik weet weer welke ik helemaal geweldig mooi vond! Wie weet waar ik hem heb gespot mag het zeggen!
[ Afbeelding ]
MC leods daughters!