pluche_pluus schreef:Wat een geduld moet je vriend hebben percyleenfijn dat het vorm begint aan te nemen.
Nancy, leuk he verschillende accent en![]()
Eulogy, misschien beetje geven en nemen? Dag biologisch en dag 'normaal' eten?ik vind bepaalde dingen biologisch of duurder belangrijker dan andere. Met beperkt budget moet dat te doen zijn.
Wij hebben een max van 150 p.m. voor boodschappen. Hoe hebben jullie dat?
Ohja ik ga per 5 April definitief over naar mijn vriend
We hebben nog niet echt een budget vastgesteld, daar willen we dit weekend naar gaan kijken maar op zich kunnen we het 'makkelijk' betalen. Hij wil het alleen niet
En we zijn ook allebei veel te koppig, dus ik stond te mokken in de supermarkt dat ik geen gewoon vlees wilde want daar zitten antibiotica en hormonen in en blabla. Dus toen kwam ik met de antibioticaresistentie-preek en daar geloofde hij niet in, dus toen heb ik het opgezocht en toen was hij boos omdat ik gelijk had en daar veel te triomfantelijk over deed
We zijn soms echt net een stel kleuters haha.Maar je hebt wel gelijk hoor, wil het er ook echt serieus over hebben want ik vind het oprecht geen fijn idee om op vlees etc te besparen. Wat Nachtlampje inderdaad ook zegt, ik wil dan nog wel besparen op groenten etc, dat hoeft van mij niet per se biologisch. We zullen het er dit weekend eens over hebben
We hebben gister £60 uitgegeven (is denk ik zo'n 80 euro?) voor deze week, maar daar zaten ook wel een hoop dingen bij die langer mee gaan (3 grote zakken diepvriesgroenten bijvoorbeeld, heel wat vlees want er was een aanbieding en schoonmaakmiddelen). Oh dat is al snel joh, wat leuk!!
Wij hebben zaterdag onze housewarming!
ik vind bepaalde dingen biologisch of duurder belangrijker dan andere. Met beperkt budget moet dat te doen zijn.
een aantal huizen bekijken.
En er zijn er ook al een aantal die al over zijn, gefeliciteerd dames!