Zo, vanmiddag terwijl ik nog wat Sint aankopen aan het doen was tegen het een en ander aangelopen, dus ik ben ook al een heel eind qua aankopen. Ik ben benieuwd Bhriseis of je inderdaad alles leuk gaat vinden
Spannend zeg Alwiene Ik heb ook al ideetjes voor jou!!!
quartel
Geplaatst: 03-12-14 22:35
oeh...jullie weten het al van elkaar?
ynskek
Moderator Algemeen
Geplaatst: 03-12-14 22:35
ik ben aan het denken of mn hoesten genoeg gezakt is om morgen een dag van 6 uur in de ochtend tot 21.30 buiten de deur te hebben of dat ik niet naar school ga en dan alleen een uurtje bijles ga geven van 20.00 tot 21.00 uur
Mijn kadootje moet hier voor het weekend aankomen.....dan kan ik hem gaan inpakken en er wat rommel bij stoppen Nu maar hopen dat het postkantoor het niet gaat verwijderen onderweg
Alwiene
Geplaatst: 03-12-14 22:39
Bhriseis schreef:
Spannend zeg Alwiene Ik heb ook al ideetjes voor jou!!!
Leuk leuk leuk!! Ik ben een vreetzak dus snaai is (bijna) altijd goed Ik ben niet de douchedingen, cremes en andere smeerseltjes maskertjes etc. dus daar doe je mij geen plezier mee. Ik hou van kerst Ik hou van leuke dingen voor in huis Uuuuuuuhm ik heb dus niks meer met paarden, ben gek op mijn Westie zoals te zien is aan mijn avatar. Verder moet je het allemaal heeeeeeeeeerlijk zelf uitzoeken, maar als je er wat aan hebt prima, zo niet ook prima
Alwiene
Geplaatst: 03-12-14 22:39
quartel schreef:
Mijn kadootje moet hier voor het weekend aankomen.....dan kan ik hem gaan inpakken en er wat rommel bij stoppen Nu maar hopen dat het postkantoor het niet gaat verwijderen onderweg
Jij gaat ook gewoon weer verder he
quartel
Geplaatst: 03-12-14 22:40
Alwiene schreef:
quartel schreef:
Ik zal eerst een nieuwe batterij voor telefoon halen ben ik minimaal weer bereikbaar , en dan het moeilijke doen cadeau shoppen en usb stick ritselen on wat dingen te printen bij de print toko ^^
Bitter lastig xdb, hohopelijis uwv op tijd met de nabetaling. .
Stilte van mijn kant... Het leven is soms heel verwarrend...
Gelukkig ging het vandaag beter! Morgeb knutseldag 1
Anoniem
Geplaatst: 03-12-14 23:07
Sorry telefoon had wat traagheid
Ik wacht op nabetaling van uwv , hoop voor die eikels dat ze dat netjes op tijd doen rond de 7de.. Dan kan ik halen waar ik morgen al voor kijken ga , usb stick scoren en dan geniaal inpakken en opsturen ^^
Ik dacht aan streek producten maar dat verraad zoveel van wie ik ben. .