Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
sans6 schreef:Heeeel lang geleden.... 1e date... vraagt meneer na nog geen 10 minuten: Zeg, jij hebt toch wel voor condooms gezorgd he?
![]()
Al hád ik dat, dan waren ze niet nodig geweest die avond.. we hadden niet gezoend of niks nog! Ben opgestaan en weggelopen. Dikke doei!
Bambi1995 schreef:sans6 schreef:Heeeel lang geleden.... 1e date... vraagt meneer na nog geen 10 minuten: Zeg, jij hebt toch wel voor condooms gezorgd he?
![]()
Al hád ik dat, dan waren ze niet nodig geweest die avond.. we hadden niet gezoend of niks nog! Ben opgestaan en weggelopen. Dikke doei!
Wat erg! Oke, die was dus echt op iets anders uit als jij.
Verschrikkelijk...
Later begon hij een gevecht en heeft de beveiliging hem tot bedaren moeten brengen. Waarna hij er weer insprong om z'n beste vriend te helpen... Toen het feest eenmaal afgelopen was, heeft ie me heel lief een stukje naar huis gefietst (we woonden in totaal andere richtingen). Ik als jong meisje voelde me helemaal speciaal en we hebben nog gezoend. Ook verschrikkelijk aangezien het voor mij de eerste keer was en hij zoende als een doorgedraaide staafmixer.
. Maar als ik het nu over mocht doen zou ik er al véél eerder een eind aan maken dan een paar dagen voor kerst, waar hij waarschijnlijk ook al voor geshopt had.. Arme ziel..friendly schreef:Edit: ik lees nu voorgaande post en bedenk me er helaas weer één... Mijn eerste zoen.. Ik schaam mij er nog voor.. Was een kameel. Nee geen echte kameel maar die gozer stak zijn tong naar binnen en binnensmonds was het een wasmachine, buitensmonds maakte hij bewegingen die je zo kon wegschrijven aan een kameel. Ik had er dan ook dirèct spijt van en heb op aandringen van een vriendin hem vlak erna verteld dat het ècht niks zou worden tussen ons.
LauraSaskia schreef:Ik zou dat echt niet durven, meteen bij iemand thuis afspreken. Wat zou je doen als het echt een heel vaag figuur blijkt te zijn?
_Swiffer schreef:LauraSaskia schreef:Ik zou dat echt niet durven, meteen bij iemand thuis afspreken. Wat zou je doen als het echt een heel vaag figuur blijkt te zijn?
Sorry, ik heb mijn post een beetje verkeerd geformuleerd! Normaal gesproken zou ik dit inderdaad ook nooit doen maar het was niet de eerste keer dat ik hem ontmoette en ik was niet met hem alleen, er waren nog meer mensen bij. Eigenlijk ook niet een echte date dus.