Date fails

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bambi1995

Re: Date fails

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 11:42

Haha ja misschien moet ik ook maar aan tinder beginnen

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 11:54

Heeeel lang geleden.... 1e date... vraagt meneer na nog geen 10 minuten: Zeg, jij hebt toch wel voor condooms gezorgd he?
:\

Al hád ik dat, dan waren ze niet nodig geweest die avond.. we hadden niet gezoend of niks nog! Ben opgestaan en weggelopen. Dikke doei!

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 12:01

sans6 schreef:
Heeeel lang geleden.... 1e date... vraagt meneer na nog geen 10 minuten: Zeg, jij hebt toch wel voor condooms gezorgd he?

Al hád ik dat, dan waren ze niet nodig geweest die avond.. we hadden niet gezoend of niks nog! Ben opgestaan en weggelopen. Dikke doei!

Wat erg! Oke, die was dus echt op iets anders uit als jij.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 12:12

Bambi1995 schreef:
sans6 schreef:

Wat erg! Oke, die was dus echt op iets anders uit als jij.

Ik had er nog een pets in zijn gezicht bij gegeven in zijn gezicht. Wàt een belediging zeg! :wow:

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 12:33

Even terug naar pagina 22. Een scharrel van mij was zo ontzettend dyslectisch dat ik heb gezegd dat het maar over moest gaan :'). Ik weet niet eens wat hij allemaal fout schreef, maar alles wat fout geschreven kan worden, was ook echt fout.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 13:05

Aahhh zo ken ik ook nog iemand. Die jongen was niet dyslectisch ( nooit getest eigenlijk ). Niet de meest snuggere maar het hart op de juiste plaats.
Nou was het dus gedaan met mijn vriend en wou hij lief zijn en er voor me zijn. Was het wel zo dat ik 3x zijn berichten moest lezen om dan nog terug te sturen dat hij zijn zin even moest herformuleren...
5 minuten later kreeg ik dan een sms die wel leesbaar was en als je dan zijn vorige sms las kon je echt niet opmaken dat hij dat bedoelde.
Héél lief dat je me wou troosten, maar afleiding zorgde hij wel voor

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 14:03

Als iemand tog of sgat zegt ben ik eigenlijk wel gelijk klaar :=

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 14:55

Ja tog niet dan sgat :)

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 16:09

Zoo lelijk dat tog en sgat aaaaargh -:(- :r

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 16:12

Ik vin da egt niejt. :n

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 16:17

hvj sgat, ik find joe liev. wjnmk bby

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 16:35

Ik ben zóóóó blij dat ik dat msn-taal nooit heb geprobeerd om te leren :') Verschrikkelijk...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 16:55

friendly schreef:
Ik ben zóóóó blij dat ik dat msn-taal nooit heb geprobeerd om te leren :') Verschrikkelijk...

wtfff Jje kAn t0gg gw'n meepratUhh? ;'$$

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 16:56

Ja joh, gooi die bReEzAh er ook nog ff doorheen..

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 16:57

Zullen we weer ontopic gaan?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 16:58

Goed plan

Sunneva

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 17:01

Zo heb ik een date gehad met een jongen die eeten en slaapen typte. Of "bedankt dat je me hebt geholpen met de stalen." Uhh lieverd, 't zijn nog altijd stallen. Dit was dan ook de staljongen dus heel veel kon ik er niet van verwachten. Arme jongen had z'n praktijkschool niet afgemaakt. :(:)

Over deze date gesproken, ook niet echt geweldig te noemen. We hadden afgesproken om samen naar een tentfeest te gaan. Eenmaal daar heb ik meer met andere mensen gesproken dan met hem, want hij was blijkbaar erg populair daar... :? Later begon hij een gevecht en heeft de beveiliging hem tot bedaren moeten brengen. Waarna hij er weer insprong om z'n beste vriend te helpen... Toen het feest eenmaal afgelopen was, heeft ie me heel lief een stukje naar huis gefietst (we woonden in totaal andere richtingen). Ik als jong meisje voelde me helemaal speciaal en we hebben nog gezoend. Ook verschrikkelijk aangezien het voor mij de eerste keer was en hij zoende als een doorgedraaide staafmixer. :x

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 17:05

Ik ''versta'' het wel, maar schrijven... No way.

On topic: na zo veel fails van jullie gelezen te hebben bedacht ik mijzelf er ook nog wel 1. Van mijzelf weliswaar. Ik was...16 ongeveer en had op stage een leuke jongen ontmoet. Naderhand vrienden gebleven en op een gegeven moment werd het meer. Maar....geestelijk gezien was ik geloof ik nog niet echt toe aan een relatie want afspreken kon ik nooit (lees: wilde). Zoenen/knuffelen was ook redelijk ongemakkelijk voor mij en eigenlijk vond ik het fysieke contact gewoon niet zo fijn. Hij zou komen eten met eerste kerstdag. Je raad het waarschijnlijk al: hij kwam niet. Waarom niet? Paar dagen ervoor kòn ik het niet meer en heb ik het uitgemaakt. En het klinkt als een cliché maar voor mij was het ècht waar.. Ik heb het uitgemaakt omdat ik vond dat hij beter kon krijgen dan iemand als ik die er duidelijk niet klaar voor was. Oftewel: het ligt niet aan jou maar het ligt aan mij :') . Maar als ik het nu over mocht doen zou ik er al véél eerder een eind aan maken dan een paar dagen voor kerst, waar hij waarschijnlijk ook al voor geshopt had.. Arme ziel..

Edit: ik lees nu voorgaande post en bedenk me er helaas weer één... Mijn eerste zoen.. Ik schaam mij er nog voor.. Was een kameel. Nee geen echte kameel maar die gozer stak zijn tong naar binnen en binnensmonds was het een wasmachine, buitensmonds maakte hij bewegingen die je zo kon wegschrijven aan een kameel. Ik had er dan ook dirèct spijt van en heb op aandringen van een vriendin hem vlak erna verteld dat het ècht niks zou worden tussen ons.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 17:39

friendly schreef:
Edit: ik lees nu voorgaande post en bedenk me er helaas weer één... Mijn eerste zoen.. Ik schaam mij er nog voor.. Was een kameel. Nee geen echte kameel maar die gozer stak zijn tong naar binnen en binnensmonds was het een wasmachine, buitensmonds maakte hij bewegingen die je zo kon wegschrijven aan een kameel. Ik had er dan ook dirèct spijt van en heb op aandringen van een vriendin hem vlak erna verteld dat het ècht niks zou worden tussen ons.

Doet me een beetje denken aan veel hondjes die al met hun pootjes beginnen te spartelen zodra je ze vlak boven het water houdt. Als ik het goed begrijp begon die knul al met z'n tong te spartelen zodra zijn mond vlak voor die van jou kwam. Of begrijp ik het verkeerd?

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 17:53

Nou...ja en nee. Ook toen ie binnensmonds was ging het zo tekeer :')

_Swiffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 18:03

LauraSaskia schreef:
Ik zou dat echt niet durven, meteen bij iemand thuis afspreken. Wat zou je doen als het echt een heel vaag figuur blijkt te zijn?

Sorry, ik heb mijn post een beetje verkeerd geformuleerd! Normaal gesproken zou ik dit inderdaad ook nooit doen maar het was niet de eerste keer dat ik hem ontmoette en ik was niet met hem alleen, er waren nog meer mensen bij. Eigenlijk ook niet een echte date dus.

Sunneva

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 18:05

Friendly, weet precies wat je bedoelt. Dat je er gewoon van schrikt haha. :')
"Hooo waar gaat ie tong allemaal heen :oo, kalm aan!!"

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 18:09

Ik heb ook nog wel een "date" fail, ik wist niet eens dat het een date was...

Had het net uitgemaakt met mijn ex (week of 2), in het weekend was het verjaardagsfeest van een stalgenoot en zou eigenlijk met vriend/ex gaan. Toch maar gegaan, beetje afleiding was niet verkeerd. Hadden bij hem afgesproken om daarna op stap te gaan. Jongen was ruim 4 jaar jonger, in mijn ogen heel erg homo (wat ie dus uiteindelijk ook is... haha) en ik vond hem gewoon leuk als vrienden, prima kerel, maar meer niet...

Bij hem thuis wat gedronken, te veel eigenlijk. Hij was continue aan het vragen is het nu écht uit? Blijf je vannacht niet slapen?! Nouja en zo dus maar door. Ik had daar absoluut geen zin in.

Uiteindelijk gingen we naar de stad, een kroeg voor 16 jaar en ouder. Waar ik eigenlijk nooit meer heen ging, vanwege de "pubers" die daar kwamen. Ik weet niet meer wát er precies gebeurde, maar in eens zat hij met zijn tong in mijn mond, als een door gedraaide blender... Zegt ie nog tegen mij, je moet wel weer leren zoenen he, niet zo lief zijn... Ehmm, jaaaaa.

Ik dus snel naar de WC ontsnapt en toen vriendin gebeld die ook in de stad moest zijn, waar zij was. Toen naar haar gevlucht, was een kroeg voor 18 en ouder... Ik zei dus tegen hem ik ga even naar ...
Hij heeft me 100 x gebeld wanneer ik terug kwam en dat ik bij hem zou blijven slapen en en en. Hij had geprobeerd binnen te komen, wat m niet gelukt was. Vond het vreselijk! En continue sms'en: en onze date dan? Ehh... welke date?!

Volgende dag zou ik m weer op stal zien, gelukkig deed ie alsof er niets gebeurt was... Haha.

Wel één voordeel, ex was een enorme stalker (was er ook absoluut niet mee eens dat ik hem "gedumpt" had, had ik ook niet zo lief gedaan (op vakantie, waar hij met mij en mijn ouders mee was... in een camper en wij in een tentje (ik daarna dus ook gewoon in de camper, haha)... oeps!)). Maar hij had het dus gezien, gelukkig liet hij me toen eindelijk met rust...

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 18:13

Nu een fail van me ex;
Hij stuurde laatst in een gesprek dat hij al een top meid had en dat ik kon stoppen met praten (terwijl hij gesprekken begint en door blijft praten als ik vraag of hij mij met rust wil laten) maar oke. Ik dacht dat hij blufte dus ik een vriend geappt van hem en die had het in een groepsgesprek gegooit of hij een vriendin had antwoordde hij: 'nee, was het maar zo.' Eigenlijk best sneu dat hij hoopt dat ik jaloers word terwijl ik hem voor geen goud terug wil! Maar toch wel grappig :=

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 18:15

_Swiffer schreef:
LauraSaskia schreef:
Ik zou dat echt niet durven, meteen bij iemand thuis afspreken. Wat zou je doen als het echt een heel vaag figuur blijkt te zijn?

Sorry, ik heb mijn post een beetje verkeerd geformuleerd! Normaal gesproken zou ik dit inderdaad ook nooit doen maar het was niet de eerste keer dat ik hem ontmoette en ik was niet met hem alleen, er waren nog meer mensen bij. Eigenlijk ook niet een echte date dus.

Oh vandaar, thanks voor je uitleg :)