Thanks Cowgirl! Had die eigenlijk 'gejat' van iemand ergens, weet al niet meer waar. Ik moet van mezelf ook een plant kopen en in leven houden, maar vond de cactus ook wel erg leuk. Die moet zeker lukken en vind het dan tegelijkertijd een mooi geheugensteuntje en herinnering.
En ik moet altijd lachen als ik aan zo'n bolcactus denk... De wat ouderen onder ons kennen misschien nog wel het programma 'het zonnetje in huis' van al heel wat jaartjes terug. Daar koopt dus iemand zo'n cactus, maar weet niet hoe ze hem omgepot krijgt. Pakt het ding uiteindelijk maar vast met 2 appels
Dat doel heeft dus meerdere oorzaken/gevolgen 
Ik zal mijn doelen ook maar even posten dan. Heb er wat uitdagende bij zitten (voor mij) en wat minder uitdagende, maar dat is ook een beetje om ervoor te zorgen dat ik mezelf gemotiveerd houd. Heb er in ieder geval heel veel zin in! *gaat even zoeken en posten*.
Ze stonden al met z'n tweeën in een grote stal, maar nu zijn ze verhuisd naar een nog veel grotere (opfok)stal.

Dus ik sluit me over een half jaartje wel eens aan denk ik
En je hebt een spaarpot, in dit geval een spaarvarken maar je kan er ook wat anders van maken natuurlijk
), omdat ik niet alleen doelen voor de leuk wilde opnemen. Ik wilde een lijst maken met dingen ik écht wil bereiken, of dat nou een nieuwe gewoonte, een diploma of een verbetering van ons appartementje betreft.
. Vandaar de glazen pot.
), hardlopen, Disney en Harry Potter marathons en ouderwetse spelletjes spelen met vrienden. Het idee om 'doelen' te maken is eigenlijk op lowlands ontstaan. Hier was een lezing waarin een man vroeg wie zijn dromen had waargemaakt. En wie dat niet had, kwam dat omdat het niet lukte of omdat je geen dromen had? Wel, in mijn geval was het het laatste
Nu is het DZP natuurlijk niet iets wat je levensdromen verwezenlijkt, maar ik vind het wel heel leuk om voor mezelf op te schrijven wat ik graag nog wil doen en bereiken. Daarnaast heb ik last van faalangst, dus ik heb er een aantal doelen op staan die daarop inspelen en mij hopelijk helpen om hier beter mee om te gaan