Een privétopic vol felicitaties! Bedankt allemaal! Leuk ook om (stille) meelezers eens te zien
Afgelopen weekend waren we lekker weg op de camping. Niks bijzonders, maar gewoon even lekker samen weg Al dit mysterieuze gedoe is natuurlijk wel ter sprake gekomen, maar er zijn geen bijzondere hints meer geweest. Het enige wat hij zei is dat ik deze week meer te weten zou komen over de datum. En vandaag zijn er natuurlijk weer nieuwe plaatjes! Ik denk dat hij op deze doelde:
Maar als ik pas op 33% zou zitten... dan moet ik echt nog véél te lang wachten Dan zou het ergens in november worden
Een heleboel van de andere plaatjes hoorden bij locaties die we al gevonden hebben, die laat ik dus achterwege. Ik kan het plaatje van het standbeeld van prins Eugene niet meer vinden, maar onderstaande plaatjes lijken in dezelfde stijl. Horen ze erbij of toch niet? Want zeker die eerste foto lijkt wel uit een andere hoek genomen te zijn.
Als het wenen is, dan is het bovenstaande. En dan moet er nog wat voor want dit is OosterLengte. Dus dan zu je er nog Noorderbreedte of Zuiderbreedte bij moeten hebben
Dat laatste plaatje deed me ook aan coördinaten denken, maar dat is me allemaal net iets te lang geleden. Dat denkwerk laat ik dus maar aan anderen over.
Hebben jullie verder wel een fijn weekend gehad? Nog een beetje fijn weer gehad?
Aria_zz
Geplaatst: 11-08-14 12:53
Ook een gelukkige verjaardag van mij! Toch nog tips! Dat laatste zegt wel iets over graden van de plaats denk ik. Edit, is al gezegd dus
JPitty
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 11-08-14 12:56
Jolien87 schreef:
Is er toevallig iemand overleden op 24 april? Gezien het kruis ervoor.
1989 - Franz Binder (77), Oostenrijks voetballer en voetbaltrainer 2014 - Hans Hollein (80), Oostenrijks architect
Hans Hollein: Het Haas-Haus is een gebouw in Wenen op de Stock-im-Eisen-Platz tegenover de Stephansdom.
Het is een gebouw in postmodernistische stijl uit 1990, ontworpen door Hans Hollein, met een grote gevel van spiegelglas. Het doet dienst als restaurant. Het is omstreden door het grote contrast met de historische dom er tegenover.