Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anne.

Re: Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 11:00

*\o/* Volgende week een woningbezichtiging :D

Nanno_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 15:57

Santigo_ schreef:
Hier gaat het best goed! Vloeren liggen er al in (na een aanvaring met een onderbuurman zondag :+ ), Nu alles nog verhuizen en wat afwerken.
Heeft er hier iemand tips of ideeën hoe ik een giga zwaar matras van 1.80x2.10 kan verhuizen := ? Ik zie het niet zitten om dat ding 3 trappen op te moeten (laten) tillen... Via het balkon omhoog gaat helaas niet.

3e is niet slecht Karlijn! Nou hopen dat de andere 2 het niet willen hebben. Is het een gewilde straat zo over het algemeen?

kan je niet wat sterke mannen inschakelen?

Wij hebben gedoe met de vloer!! vloer is niet netjes afgewerkt terwijl het nieuwbouw is dus vrijdag komen ze nog wat kapotte stukjes repareren, gelukkig niet onze kosten.
Vervolgens hadden we vinyl uitgezocht en de vloer zou niet geëgaliseerd hoeven worden volgens een medewerker, kwamen ze maandag de vloer opmeten zeiden ze even tussen neus en lippen door dat dat dus wel moest zonder te vertellen dat dat nog duurder is dan de hele vloer zelf. Dus nu toch maar naar laminaat aan het kijken, mijn vriend bedacht ineens dattie nog iemand kende dus misschien valt er nog wat te regelen, bij dat vorige bedrijf ga ik uit principe al niet meer heen, geef ik me geld liever aan een ander bedrijf uit :o

Morgen de begrafenis.. had stiekem gedacht dat het me minder zou doen maar moet zeggen dat het me toch wel heel veel doet allemaal.
Vanaf vrijdag gaan we verven en hopelijk ook wat afleiding voor m'n moeder! al wordt het gat voor haar wel heel groot.. ik uit huis en dr moeder is er niet meer (mijn moeder werkt niet).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 16:04

Leuk Anne!!

:(:) Succes morgen

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 16:08

Succes morgen! En het zit je ook niet mee met die vloer!
Ik heb afgelopen week al mijn spullen bij mijn moeder opgehaald. Men ik heb echt teveel spullen := Het begint nu eindelijk wat te vorderen. Ben ook al mijn kleren opnieuw aan het wassen. Kan ik echt lekker aan een nieuwe frisse start beginnen :P
Merk wel dat ik het moeilijk vind om iedere avond (gezond) te koken.. :')

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 16:10

Sterkte morgen :(:) en nog gecondoleerd..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 16:13

Maus het went :j , ik heb ook nog altijd moeite met koken maar ach := (verwend paar keer per week bij ouders XD)

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 16:14

Das wel fijn dat je bij je ouders kan eten :D
Ja ik vind het echt moeilijk. Ben al geen kookwonder en dan zie ik bijvoorbeeld appelmoes staan en heb ik daar meer zin in dan mn speklapjes _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 16:15

Ja appelmoes <3 , ik eet alles met appelmoes maar een lekker stuk vlees gaat er ook in XD

Vandaag woon ik 8 maanden op mezelf :oo , 17 jan ben ik er ingetrokken :)

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 16:17

Gefeliciteerd :D

Ja appelmoes is zo lekkaaah <3
Ik heb zoiezo al rare eetgewoontes := Moet echt beter gaan eten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 16:19

Ik lust weinig , wel handig op jezelf en weinig lusten en de meest rare combo's waar moeder haar hoofd voor schud :') (Wittebonen in tomatensaus , flinterdunne aardappelschijfjes, vlees (shoarma of kipfilet), en rijst ) Als ik bij ouders ben eten ze zo anders haha

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 16:22

@ Santigo: Ik heb geen idee of het een gewilde straat is, het is wel een project want het was een straat met woningen voor ouderen, en alle ouderen die komen te overlijden of naar een verzorgingstehuis gaan worden 'vervangen' door jongeren.

@takkie_muis: gefeliciteerd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 16:36

Dankje ^^ , 16 december de sleutel dus ik heb een maand geklust en het is nog niet af dit huisje.

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 16:56

Over gezond koken hebben, bedenk me ineens dat ik geen vlees uit de vriezer gehaald heb verdorie!

Hier wordt het beetje bij beetje een echt huis, nu nog een kast (ben aan het kijken naar een ikea kast zon een met vakjes maar wil nog niet zo vlotten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 17:05

+1 :+ Ook hier vlees vergeten uit te halen haha , de vriezer moet effe leeg dan kan ik nieuwe voorraad aanleggen

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 17:23

Dan maar pasta eten :))

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 17:26

Oooooh pasta <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 17:29

Kort maar krachtig :')

Ik heb 2 schnitzels , uit maart en morgen nog 1 dan zijn ze maar op .. Denk even snijden en ergens door knallen

Afwassen is ook kjut :')

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 18:26

Wat een gedoe zeg met die vloer nanno! Die sterke mannen was ik al van plan in te schakelen ja :D is toch ook leuk als date, verhuizen _O-

Klinkt niet verkeerd Karlijn. Ik woon ook in een complex met veel ouderen, waarvan 1 echte oude zeur zo bleek zondag. Achja, het is er lekker wonen en zo veel zal ik toch niet thuis zijn.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 18:49

Ik ben blij met een gewone gezinswoning, alhoewel wij ook jarenlang afschuwelijke buren hebben gehad dus dat schoot ook niet op :+ maar ja ze konden iig geen bezemsteel tegen het plafond rammen (deed de onderbuurman van mijn vriendin :') ). :') die buurman had ook gewoon aan kunnen bellen, maar koos voor... De bezemsteel }>

Afwassen? Wasda? Daar heb ik een vaatwasser voor :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 19:30

Oh ik wil ook afwasmasjien :(

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 16:00

Goh wat een gedoe weer met die vloer Nanno.. Snap dat je niet meer bij dat bedrijf wilt nu.
Sterkte met de begrafenis vandaag.

Hier helaas geen vaatwasmachine in het nieuwe huis.. Had het nog gehoopt, maar helaas -O-
Ik vind koken juist leuk :D Eet ook juist een stuk gezonder dan toen ik bij mijn ouders woonde :+ Maar dat is ook wel een beetje door m'n vriend gekomen :Y)

Ik zie trouwens dat ik heel dicht bij jou woon Maureen! De 'stad' ten zuiden van jou (zet liever de naam zelf niet neer ivm zoekmachine enzo ;) )

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 16:05

Hey wat leuk Speechless! Meeten? :P Ik hou van meeten _O-

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 16:06

Hallo, hier een woningzoekende.
Mag ik mij hier melden?

Ook mijn tijd om op eigen benen te staan is gekomen. Ik hoef niet per direct het huis uit maar ben alvast aan het oriënteren. Een vriendinnetje heeft onlangs een kamer voor € 600,- omdat zij dringend het huis uit wilde. Zo dringend is het bij mij niet, ik wacht dan liever dan dat ik voor € 600,- een kamertje van zo'n kleine 30m2 (?) heb.
Ik kijk nu vooral op funda, jaap, woningnet en 123wonen maar kan hier nog niet echt iets vinden (huur). Iemand nog tips? Ik sta overigens niet ingeschreven, het duurt hier sowieso een aantal jaar en dus vind ik het niet nodig me in te schrijven. Of zit er echt wel een voordeel aan?

Nog goed om te vertellen: wij (mijn vriend en ik) zouden begin dit jaar gaan samenwonen. Hadden een huisje die werd verhuurd door een particulier. Oude bewoner zou er januari uit gaan zodat wij 1 februari erin konden. Niks op papier gezet en op het laatste moment (we hadden al wat spullen gekocht, bank gelukkig niet besteld gezien die direct leverbaar was) bleef de oude bewoner toch in het huis wonen. De meeste spullen hebben we dus al, nu alleen nog een huis waar het in kan :')

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 17:12

Ik ga binnenkort op kamers, telt dat ook?

Bonnyyyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 23:05

Jaa ik mag mij ook melden!
Ww werden woensdag uitgekozen door woningbouw, vrijdag bezitigimg en moesten het de maandag weten.
We hebben ja gezegt en nu krijgen we 26 September desleutel!
Ik ben 19 en mijn vriend 23.
We gaan in oostzaan wonen.te