Vrouwen van militairen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MPH

Re: Vrouwen van militairen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 17:11

Don't get me wrong, ik vind het een mooi initiatief. Ik vraag me alleen af of Defensie er op zit te wachten. Zijn ze hiervan bijvoorbeeld op de hoogte?

Ik moet ergens denken aan een actie die ooit op touw gezet is voor een organisatie die daar uiteindelijk helemaal niet op zat te wachten namelijk, met alle goede bedoelingen bedacht, alleen even vergeten te communiceren met de organisatie omdat er vanuit gegaan werd dat ze het toch wel fijn vonden.

Ik neem aan dat Defensie ook niet stil zit en achter de schermen echt wel bezig is met dit probleem.

Nogmaals, ik ben zeker niet tegen je petitie, ik probeer alleen kritisch te zijn zodat je uiteindelijk misschien wel sterker staat.

Wat gebeurt er verder trouwens met je gegevens bij het tekenen van de petitie? Dat is wat me vooralsnog tegenhoudt om te tekenen.

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 20:07

MPH, Defensie is hier absoluut niet bij betrokken. Dit niks anders dan een actie opgezet door een burger, bedoeld als signaal naar de politiek. Defensie is zelf ook druk met de problematiek rondom de laagvlieggebieden, maar natuurlijk op een heel ander niveau en via hele andere kanalen en niet via 'het volk'. Ik stuur je zo even een pb!

Wat betreft je gegevens, zoals eerder uitgelegd zijn ze nodig voor een steekproef als we er ooit iets officieels van willen maken, om te controleren of de petitie wel door daadwerkelijke personen getekend is. Verder zegt petitie24 dit:

Petitie24.nl Ondertekeningen
De door uw opgegeven gegevens zoals uw: naam, achternaam, postcode, woonplaats en/of postcode worden niet met derden gedeeld. Enkel de petitie oprichter heeft toegang tot de door uw opgegeven gegevens. Wij hechten veel waarde aan veiligheid en zullen de website dus up-to-date houden qua veiligheid. Geef geen andere gegevens op dan waar wij om vragen, wij zullen u nooit per email om andere gegevens vragen!

Derden
De informatie wordt niet met derden gedeeld. In enkele gevallen kan de informatie intern gedeeld worden. Onze werknemers zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van uw gegevens te respecteren.

Doeleinden
We verzamelen of gebruiken geen informatie voor andere doeleinden dan de doeleinden die worden beschreven in dit privacybeleid tenzij we van tevoren uw toestemming hiervoor hebben verkregen.

Voor de duidelijkheid, de petitie oprichter zou ze eventueel gebruiken om de petitie bijvoorbeeld aan te kunnen bieden aan de minister.

MPH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 22:56

Thanks voor je pb.

En even kort door de bocht met de gegeven, jij bent dan de enige die deze in kan zien, begrijp ik dat goed?

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 12:45

Ja, dat klopt. Al heb ik nog niet eens bekeken hoe dan haha.

BabiiVeeraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 14:04

MPH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 08:52

Interessant. Is je vriend ook een van de 7?

MPH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 11:16

Wel jammer dat ze de apachejongens ‘vergeten’ onder de slachtoffers die gevallen zijn.

BabiiVeeraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 16:33

Ja dat is zeker zonde. Misschien wordt dat in het programma zelf wel gemeld, maar had zeker ook in het voorstukje gepast.

Mijn vriend is niet 1 van de 7. Hij was als verkenner mee op deze missie van luchtmobiel en zat in de coms. Daar mocht natuurlijk niet gefilmd worden, en aangezien ze toch per “gefilmde” aan de benodigde aantal uren film moeten komen, zouden ze dan veel meer op privé gaan zitten. Daar hadden we niet zo’n zin in :+

In plaats daarvan hebben ze nu een vriend van hem gevolgd, dus hij komt waarschijnlijk wel in beeld. En ik heb een klein hoopje dat onze eerste omhelzing bij thuiskomst is gefilmd, nu nog hopen dat het de tv haalt haha :’)

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 16:52

Mijn vriend was niet zo blij dat ze ook de thuiskomst hebben gefilmd haha. Hij zit er ook niet bij die 7, hoop wel dat die soms in de beelden erom heen zit

BabiiVeeraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 19:19

loesje4600 schreef:
Mijn vriend was niet zo blij dat ze ook de thuiskomst hebben gefilmd haha. Hij zit er ook niet bij die 7, hoop wel dat die soms in de beelden erom heen zit

Wij op dat moment ook niet. Die cameramannen hebben gewoon mensen opzij staan duwen, en klagen dat er steeds meer mensen kwamen en hun mooie uitzicht op de schuifdeuren verpestten. Dat vond ik behoorlijk asociaal, iedereen daar heeft zn partner, kind of ouder 5 maanden moeten missen en dan ga jij staan zeuren dat mensen je shot verpesten :r

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 19:17

Haha echt serieus dat is wel slecht, vind ook niet kunnen dat je indd 5 mnd moet wachten en dan nog stelletje zeurders krijgt. Die denk ik van alle mannen daar wel weg mochten blijven, ik ben daardoor ook achteraan blijven staan op de stoelen tot ik hem zag haha.. denk anders vind hij me nooit _O-

NoLimit_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 17:19

Heej ik lees al een tijdje mee maar kruip nu dan toch onder mijn steen vandaan :wave:

Zijn er nog meer mensen die morgen weer naar Eindhoven mogen om hun geliefde op te halen ?

Ik begin met de minuut meer en meer te stuiteren *\%/*

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 17:31

Nee gelukkig niet, hoop ook dat ik het niet meer hoef te doen.

Heel veel plezier morgen en zorg dat je genoeg geduld hebt opgespaard haha. Is dit je eerste keer?

nouky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 17:44

Heel veel plezier met hem ophalen☺️, succes nog met de laatste paar uren

NoLimit_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 17:51

Ik heb nu ruim 4.5 jaar een relatie en in die periode is hij een paar keer op training geweest, 4 maanden op sint maarten gestationeerd geweest en regelmatig een paar weken op VPD. Gelukkig nog nooit naar oorlogsgebied uitgezonden.

Hij komt nu terug van 2 maanden wintertraining :)

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 18:05

Oh dat is inderdaad wel wat ja, wen je er ook wel aan denk ik hihi.

Mijne wel normale oefeningen gehad en vorig jaar zijn eerste uitzending.

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 18:21

Heel veel plezier morgen! Ik vind de voorpret ook altijd geweldig, het huis helemaal fatsoeneren, mezelf fatsoeneren, leuke outfit verzinnen, dingen in huis halen die hij heeft moeten missen :+:

Van het voorjaar gaat de mijne weer twee maanden naar de USA en in het najaar nog een maand, naast de reguliere oefeningen die meestal een tot drie weken duren (dit jaar in totaal al een maand weg geweest), maar gelukkig geen uitzending in het verschiet.

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 18:31

Allegra, wat doet jou vriend dat die zoveel weg is?

Ohja die voorpret heerlijk! Zoveel verzinnen en doen om je mannetje helemaal in de watten te leggen hihi. Alleen het wachten op eindhoven totdat die door de sluis heen komt lopen is echt slopend..

NoLimit_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 18:56

Ik moet eerlijk bekennen dat ik het huis altijd een beetje laat verslonsen en voordat hij terugkomt houd ik een grote schoonmaak :') kreeg gisteravobd zelfs nog een appje van schoonmams of ze moest helpen := morgenochtend nog even het bed verschonen zodat ie in een fris bed kan slapen

Het is de eerste keer dat ik alleen op eindhoven sta dus daar kijk ik wel een beetje tegenop, met iemand erbij heb je toch iets om de tijd te doden tot ze door de deur komen lopen. Ik smelt altijd als er kleine kindjes zijn die papa (of mama) op komen halen <3

Vind het wel leuk om mezelf mooi te maken en moet nog even kiezen wat ik aan ga trekken

Als mijn vriend weg moet hoor ik het meestal niet ver van tevoren, staan de data's nog niet vast en heb ik 9 van de 10 keer ook geen datum dat ie thuiskomt :')

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 19:20

Pff, lijkt me wel lastig als hij langer weg is! Mijn vriend en ik gaan ook nog steeds lekker; we zien elkaar nog steeds zo'n 2 keer per maand (langeafstandsrelatie). Zijn opleiding loopt ook allemaal op rolletjes. Voelt toch wel veilig om naast een hospik te slapen :')

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 19:37

loesje4600 schreef:
Ohja die voorpret heerlijk! Zoveel verzinnen en doen om je mannetje helemaal in de watten te leggen hihi. Alleen het wachten op eindhoven totdat die door de sluis heen komt lopen is echt slopend..

Ohh dat vond ik ook zo leuk! Mis dat wel een beetje eigenlijk die voorpret

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 19:56

Mijne is net sinds januari terug maar inderdaad die spanning was wel leuk ja!

Nolimit haha herkenbaar, al hebben wij gelukkig een app van 60m2 dus even boos maken heb je het ook zo schoon en opgeruimd

Destenation: ja lekker he, ik heb geen hospik maar naar een militair is ook wel lekker veilig gevoel:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 20:11

Oh mag ik mij melden? Sinds 2 maanden een relatie met een militair en hij is de afgelopen tijd al flink veel op pad geweest. Hij is vliegtuigmonteur.

Als er ooit iemand op Eindhoven moet zijn, daar woon ik een km vandaan dus stuur gerust een pb voor een kopje koffie of iets dergelijks :)

NoLimit_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 20:20

Loesje, mijn appartement is ook maar 75m2 dus in een half dagje te doen. Mits ik niet pas half 8 's ochtends thuis ben en een kater heb :')

De eerste en laatste dagen zijn altijd het vreselijkst vind ik.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 20:21

Robijntjah schreef:
Oh mag ik mij melden? Sinds 2 maanden een relatie met een militair en hij is de afgelopen tijd al flink veel op pad geweest. Hij is vliegtuigmonteur.

Als er ooit iemand op Eindhoven moet zijn, daar woon ik een km vandaan dus stuur gerust een pb voor een kopje koffie of iets dergelijks :)

Ik wist niet dat hij militair was, leuk joh!