Hoe gaat dat dan verder? Via telefoon of iets? Als iemand het op locatie wil doen ook graag!!
Edit: sorry als ik domme dingen zeg.. Heb er niet heel veel verstand van..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bhriseis schreef:Misschien zegt buienradar dat het best frisjes is, en wil de bokker het deken bij haar paard om doen, maar heeft shetlief het meer dan warm genoeg en vindt hij dat deken irritant.
Wie zijn wij om te bepalen of het opportuun is om dan te pendelen, we zijn toch de pendelpolitie niet?
Soraya10 schreef:Pendelen is geen spelletje en verkeerde indentiteiten kunnen zich ook aan voorwerpen hechten. Wie vraag jij het? Enig idee? Ben je beschermt zo ja hoe en door wie? Waarom kun je zelf geen bewuste keuze maken om een dekje oid? Voor serieuze zaken zou ik ook naar een expert gaan. T is niet zo slim. Ik leg kaarten tarot en Lenormand, maar ik waag mij niet eens meer aan pendelen aangezien ik daarmee echt verschijningen kreeg te zien wat stopte nadat ik stopte met pendelen. Ik was toen 15 nu 30. Kijk uit hoor! Als je wat gevoelig aangelegd ben kan het verkeerd uitpakken. Pendelen.... aan wie vraag je t gebruik je een naam?
Dus dat. Bhriseis schreef:Ik vraag het aan 'Lieve Pendel', en heb daarbij in de verste verte geen bedoeling om entiteiten aan te roepen.
Edit: Barbalala, ik heb mijn pendel voor iets soortgelijks gebruikt.
Van de ene dag op de andere wilde mijn twenter haar eczeemdeken niet meer aan. Het deken leek echter perfect te zitten, ik dacht dat paardlief zich aanstelde en de clown wilde uithangen, en ik deed het toch om. Haar tegenspertelen bleef enkele dagen aanhouden, en dat ben ik van haar niet gewoon, maar ik kon aan het deken niets zien waarom ze het niet aan wou. Toen heb ik gependeld, en volgens de pendel vond paardlief haar deken te strak tijdens het bewegen - ook al paste het volgens de maattabel en mijn oog perfect en zat het meer dan ruim genoeg. Ik heb een grotere deken besteld, en paardlief stopte meteen met protesteren van zodra ik hem dichtdeed. Vanaf toen stond ze weer elke keer na het wassen braaf te wachten bij haar eczeemdeken, tot ik hem weer oplegde![]()
Zowel mijn vriend als ik hebben meermaals haar deken geïnspecteerd en konden niet begrijpen waarom ze hem niet op wilde, maar ik was nu toch heel blij dat ik een extra communicatiemiddel had.
Bhriseis schreef:Ik vraag het aan 'Lieve Pendel', en heb daarbij in de verste verte geen bedoeling om entiteiten aan te roepen.
Edit: Barbalala, ik heb mijn pendel voor iets soortgelijks gebruikt.
Van de ene dag op de andere wilde mijn twenter haar eczeemdeken niet meer aan. Het deken leek echter perfect te zitten, ik dacht dat paardlief zich aanstelde en de clown wilde uithangen, en ik deed het toch om. Haar tegenspertelen bleef enkele dagen aanhouden, en dat ben ik van haar niet gewoon, maar ik kon aan het deken niets zien waarom ze het niet aan wou. Toen heb ik gependeld, en volgens de pendel vond paardlief haar deken te strak tijdens het bewegen - ook al paste het volgens de maattabel en mijn oog perfect en zat het meer dan ruim genoeg. Ik heb een grotere deken besteld, en paardlief stopte meteen met protesteren van zodra ik hem dichtdeed. Vanaf toen stond ze weer elke keer na het wassen braaf te wachten bij haar eczeemdeken, tot ik hem weer oplegde![]()
Zowel mijn vriend als ik hebben meermaals haar deken geïnspecteerd en konden niet begrijpen waarom ze hem niet op wilde, maar ik was nu toch heel blij dat ik een extra communicatiemiddel had.