Wat voor kleding zal jij nooit dragen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-14 23:32

Yolo begint wel inderdaad erg irritant te worden.

vuurneon

Re: Wat voor kleding zal jij nooit dragen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 23:41

Leeft dat nog dat geyolo? :')
Dacht dat menig puber en hip studentje daar al klaar mee was. Of hoopte ik haha

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 01:15

Ik zeg altijd yolo als ik een fout maak. Hele irritante gewoonte :')

JPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 02:31

Echt bont :n

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 10:26

Herinneren jullie je deze nog :')

Afbeelding

Dat was ook echt helemaal de bom vroegâh, zou ze nu echt NOOIT NOOIT NOOIT meer aan doen haha, echt af-grij-se-lijk :))

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-14 10:29

BaileyMix schreef:

[ Afbeelding ]

Dat was ook echt helemaal de bom vroegâh, zou ze nu echt NOOIT NOOIT NOOIT meer aan doen haha, echt af-grij-se-lijk :))

Ah wat schattig:P

Westerntrail

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 10:33

_Loekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 10:33

Die broeken vind ik dan weer heerlijk zitten :o

Wel voor thuis ;)

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-14 11:56

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 13:55

Haha leuk topic!

Dingen die ik niet zou dragen:
Echt bont, minnetonka's, leren shorts, Nicholson jas, Botticelli's, drie kwarts broek, birkenstocks (ook niet in de zorg), slip ons, puntlaarzen zonder hak (die waren vroegah super hip), lakleer, mascara zonder je best erop te doen, naamketting, wetlook haar.

Ik vergat: drollenvangers.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 13:57

Over Birkenstocks riep ik ook altijd dat ze er nooit kwamen, maar ze lopen wel echt heel lekker... Dus ik ben toch om. :')

Puntlaarzen _O-
Verschrikkelijk. Die zou ik hoogstens naar een foute party aantrekken.

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-14 15:08

Lizzle schreef:
Haha leuk topic!

Dingen die ik niet zou dragen:
Echt bont, minnetonka's, leren shorts, Nicholson jas, Botticelli's, drie kwarts broek, birkenstocks (ook niet in de zorg), slip ons, puntlaarzen zonder hak (die waren vroegah super hip), lakleer, mascara zonder je best erop te doen, naamketting, wetlook haar.

Ik vergat: drollenvangers.

Drollenvangers waar moet ik me dat bij voorstellen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 16:46

Hm, het enige waar ik echt een hekel aan heb is meiden die half naakt de deur uitgaan. Ik snap echt niet dat hotpants/mini rokjes en de afschuwelijke crop top ooit met fatsoen door iemand gedragen kunnen worden. Ik laat liever wat aan de verbeelding over ;)

Verder vind ik dat kleding je gewoon moet staan. Dr Martens zou ik bijvoorbeeld nooit aantrekken maar staat sommigen wel.

Oja, wat ik misschien nog wel de grootste mode flater vind is kleding aantrekken die eigenlijk niet past. Vetrollen over de rand van je broek heen en je wurmen in truitjes. Oef dat vind ik vreselijk.
Wat mij betreft moet je je kleden naar je lijf.

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-14 17:36

Rowdine schreef:
Hm, het enige waar ik echt een hekel aan heb is meiden die half naakt de deur uitgaan. Ik snap echt niet dat hotpants/mini rokjes en de afschuwelijke crop top ooit met fatsoen door iemand gedragen kunnen worden. Ik laat liever wat aan de verbeelding over ;)

Verder vind ik dat kleding je gewoon moet staan. Dr Martens zou ik bijvoorbeeld nooit aantrekken maar staat sommigen wel.

Oja, wat ik misschien nog wel de grootste mode flater vind is kleding aantrekken die eigenlijk niet past. Vetrollen over de rand van je broek heen en je wurmen in truitjes. Oef dat vind ik vreselijk.

Ben ik het mee eens, je moet kleding dragen waar je zelf in prettig in voelt maar het moet ook passen.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 00:00

Rowdine schreef:

Ik ben gek op minirokjes en croptops, vind ik niet echt naakt hoor. Heeft verder toch ook niks met 'iets tot de verbeelding overlaten' te maken... Meer dat de maatschappij graag ziet dat 'de vrouwtjes' zich gedeisd en bescheiden houden op seksueel gebied. Gelukkig is het niet meer de 17e eeuw dus ik heb er allerminst problemen mee deze kledingstukken te dragen! Mag ik vragen waarom jij er juist zo'n hekel aan hebt naast dat jij liever wat tot de verbeelding overlaat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 00:20

BaileyMix schreef:
Rowdine schreef:

Ik ben gek op minirokjes en croptops, vind ik niet echt naakt hoor. Heeft verder toch ook niks met 'iets tot de verbeelding overlaten' te maken... Meer dat de maatschappij graag ziet dat 'de vrouwtjes' zich gedeisd en bescheiden houden op seksueel gebied. Gelukkig is het niet meer de 17e eeuw dus ik heb er allerminst problemen mee deze kledingstukken te dragen! Mag ik vragen waarom jij er juist zo'n hekel aan hebt naast dat jij liever wat tot de verbeelding overlaat?

Ik heb niks te maken met wat de maatschappij graag ziet :)
Zoals ik al zei, heb ik er een hekel aan omdat het weinig tot de verbeelding spreekt. Ik vind het verre van stijlvol :)

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 10:50

Daar ben ik het geheel mee eens.
Een minirokje kan nog net, mits gecombineerd met wat 'rustigere' kledingstukken, maar een croptop vind ik gewoon altijd sletterig, sorry dat ik het zeg. :=

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 11:12

Er is toch een soort vuistregel over 'blote' kledingstukken? 1 ding bloot = de rest bedekt. Crop top zou ik zelf niet zo snel aantrekken, maar hotpants/ hele korte broek heb ik in de zomer vaak aan. Dan wel met een shirt dat mijn decolleté bedekt. Een wat meer open shirtje draag ik dan alleen als ik een langere broek of rok aan heb :+

Wat ik ook nooit heb gedragen en nooit zal dragen zijn laarzen met zo'n achterlijk lange punt :')

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-14 14:51

Ja de minirokjes komen nou eenmaal in de zomer weer, tenminste als het een hete zomer wordt. :P

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-14 14:53

Een crop top kan leuk zijn maar dan moet je geen hele dikke buik hebben natuurlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 15:11

lieveli schreef:
Ik zeg altijd yolo als ik een fout maak. Hele irritante gewoonte :')

Ja maar zo gebruik ik het ook _O-

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 15:15

BaileyMix schreef:

[ Afbeelding ]

IK HEB DIE!
Het zit niet lekker :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 15:18

Crop top, vreselijk; voor iedereen boven de 16 (en vooruit, als je 20 ben er uit ziet als 16) vind ik het geen kijk :')
Oftewel, ik loop er niet in haha

Maar was vroegah wel van naveltruitjes in mijn jeugd. Was hartstikke hip, maar eerlijk gezegd ook geen kijk :')

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 15:57

Goh nee ik vind ze juist heel stijlvol :j Wel juist gecombineerd en naar passende gelegenheden uiteraard ;) Draag ze overigens zelf (nog) niet omdat ik érg wit ben, maar bij anderen vind ik ze echt super :j

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 16:13

BaileyMix schreef:
Goh nee ik vind ze juist heel stijlvol :j Wel juist gecombineerd en naar passende gelegenheden uiteraard ;) Draag ze overigens zelf (nog) niet omdat ik érg wit ben, maar bij anderen vind ik ze echt super :j

Op jouw leeftijd kom je er nog mee weg :D

Bij een dergelijk shirt heb ik het idee dat er gewoon wat mist :+ stuk stof