Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

BaileyMix schreef:Herinneren jullie je deze nog![]()
[ Afbeelding ]
Dat was ook echt helemaal de bom vroegâh, zou ze nu echt NOOIT NOOIT NOOIT meer aan doen haha, echt af-grij-se-lijk

Lizzle schreef:Haha leuk topic!
Dingen die ik niet zou dragen:
Echt bont, minnetonka's, leren shorts, Nicholson jas, Botticelli's, drie kwarts broek, birkenstocks (ook niet in de zorg), slip ons, puntlaarzen zonder hak (die waren vroegah super hip), lakleer, mascara zonder je best erop te doen, naamketting, wetlook haar.
Ik vergat: drollenvangers.

Rowdine schreef:Hm, het enige waar ik echt een hekel aan heb is meiden die half naakt de deur uitgaan. Ik snap echt niet dat hotpants/mini rokjes en de afschuwelijke crop top ooit met fatsoen door iemand gedragen kunnen worden. Ik laat liever wat aan de verbeelding over
Verder vind ik dat kleding je gewoon moet staan. Dr Martens zou ik bijvoorbeeld nooit aantrekken maar staat sommigen wel.
Oja, wat ik misschien nog wel de grootste mode flater vind is kleding aantrekken die eigenlijk niet past. Vetrollen over de rand van je broek heen en je wurmen in truitjes. Oef dat vind ik vreselijk.
Wat mij betreft moet je je kleden naar je lijf.
Rowdine schreef:Hm, het enige waar ik echt een hekel aan heb is meiden die half naakt de deur uitgaan. Ik snap echt niet dat hotpants/mini rokjes en de afschuwelijke crop top ooit met fatsoen door iemand gedragen kunnen worden. Ik laat liever wat aan de verbeelding over
Verder vind ik dat kleding je gewoon moet staan. Dr Martens zou ik bijvoorbeeld nooit aantrekken maar staat sommigen wel.
Oja, wat ik misschien nog wel de grootste mode flater vind is kleding aantrekken die eigenlijk niet past. Vetrollen over de rand van je broek heen en je wurmen in truitjes. Oef dat vind ik vreselijk.
BaileyMix schreef:Rowdine schreef:Hm, het enige waar ik echt een hekel aan heb is meiden die half naakt de deur uitgaan. Ik snap echt niet dat hotpants/mini rokjes en de afschuwelijke crop top ooit met fatsoen door iemand gedragen kunnen worden. Ik laat liever wat aan de verbeelding over
Ik ben gek op minirokjes en croptops, vind ik niet echt naakt hoor. Heeft verder toch ook niks met 'iets tot de verbeelding overlaten' te maken... Meer dat de maatschappij graag ziet dat 'de vrouwtjes' zich gedeisd en bescheiden houden op seksueel gebied. Gelukkig is het niet meer de 17e eeuw dus ik heb er allerminst problemen mee deze kledingstukken te dragen! Mag ik vragen waarom jij er juist zo'n hekel aan hebt naast dat jij liever wat tot de verbeelding overlaat?

BaileyMix schreef:Herinneren jullie je deze nog![]()
[ Afbeelding ]
Dat was ook echt helemaal de bom vroegâh, zou ze nu echt NOOIT NOOIT NOOIT meer aan doen haha, echt af-grij-se-lijk
BaileyMix schreef:Goh nee ik vind ze juist heel stijlvolWel juist gecombineerd en naar passende gelegenheden uiteraard
Draag ze overigens zelf (nog) niet omdat ik érg wit ben, maar bij anderen vind ik ze echt super

stuk stof