Hopen dat die sollicitatiebrieven beter zijn, anders is TS voorlopig nog niet aan het werk vrees ik.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) en as blijft over na het verbranden van iets.
NeverGiveUp schreef:Niet laten slagen voor zijn stage? Krijgt dat kind nog kans om te leren of is dat er tegenwoordig niet meer bij?
Wat een onzin heidi_wilco
Willl65 schreef:Weet je wat irritant is? Dat mensen je gaan verbeteren als je hij wil schrijft.
En volhouden he dat het hij wilt is.....
joyce2 schreef:Willl65 schreef:Weet je wat irritant is? Dat mensen je gaan verbeteren als je hij wil schrijft.
En volhouden he dat het hij wilt is.....
Ik verbeter mensen nooit op dit vlak, want ik loop daar ook altijd mee te etteren. Ik weet nooit zeker in welke situatie het nu wil is en in welke het wilt is. Vaak Google ik maar even de zin waar ik mee loop te stoeien

joyce2 schreef:Nooit? In geen enkele situatie? Als dat zo is, dan heb ik het vroeger altijd goed gedaan en ben ik gaan twijfelen omdat ik aan alle kanten "wilt" voorbij zag komen
NeverGiveUp schreef:Zo'n in plaats van zulke? Dat is wel ernstig.

antje_vip schreef:Ik heb nog 1: iedereen zegt 'derde wiel aan de wagen' Maar het is: vijfde wiel aan de wagen
"Vroegah" hadden die oude wagens twee wielen. Tegenwoordig kan het vijfde wiel aan de wagen ook wel, maar de oorspronkelijke uitdrukking is derde.