lieveli schreef:Outfit foto!
[ Afbeelding ]
Outfit van vandaag, ik ga straks een ijsje eten in de stadIk heb mijn nieuwe jasje aan!
Leuk! Lekker kapsel ook je bent beetje een moderne versie van Marilyn Monroe zo op die foto

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lieveli schreef:Outfit foto!
[ Afbeelding ]
Outfit van vandaag, ik ga straks een ijsje eten in de stadIk heb mijn nieuwe jasje aan!
jebuurmeisje schreef:jebuurmeisje schreef:Ik zoek nog leuke crop tops, mouwloze en lekker los.
Met een leuke tekst, in roze of grijs
Weet iemand nog een goede site?
dan quote ik mezelf maar even, weet iemand wat?
Anthea schreef:Af en toe een rondje lopen om eten te halen is toch wel te doen? Of heb je Van Haren pumps die 2 maten te groot zijn???
Anthea schreef:Kan je niet gewoon sneakers/laarzen/ballerina's aan? Een all you can eat wok is niet zo chique, maakt niet uit wat je aan doet. Ontmoet je je schoonfamilie voor de eerste keer of ken je ze? Wat doen zij aan? Wat heb jij zelf voor de rest aan?
Als ik mijn schoonmama to be zie doe ik altijd mijn duurste designer spulletjes op en aan.![]()
![]()
Thanks
Liesje1611 schreef:Croptops bij de Bershka, daar hebben ze ze met spaghettibandjes tot net boven je navel, in verschillende kleurtjes voor 7 euro! Heb de zwarte, ben verliefd
En zodra mn stufie om de hoek komt kijken ga ik voor de mintgroene en de roze denk