Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Alja schreef:is wel goed voor het overschot paarden
die van mij hebben nooit het fatsoen om zelf dood te gaan...
al moet ik eerlijk zeggen dat toen onze pony ernstig hoefbevangen was het ook de vraag was of het goed zou komen en of we er uberhaupt op konden rijden. In dit geval zou ik dingen ook afzeggen (om te rijden dan een halster moet ie toch om).

) en iemand had interesse. Staat er zonder afspraak opeens een supergrote donkere man voor de deur, sta ik daar als 14 jarig meisje, helemaal alleen thuis.
Liesjeex schreef:zouden jullie het aandurven een mobiel van marktplaats te kopen ? (wel ophalen en even testen natuurlijk).
want ik wil echt heel graag een nieuwe mobiel, maar het is zo duuurrr
) Als de personen het overgemaakt hebben, zul je dat maandag kunnen zien. 
SpikkelFire schreef:Hoi, mag ik me melden? Lees al een tijdje mee maar ben nu ook actief met mijn advertenties.
Ik heb al mijn paardenspullen te koop staan omdat ik al jaren niet meer rijd en het toch staat te verpieteren.. Maar raak het aan de straatstenen niet kwijt *zucht*.
Toen keek ik even wat er allemaal wordt aangeboden aan paardenspullen, worden alle normale advertenties ondergesneuveld door webshops enzo. Echt jammer!

HTM schreef:SpikkelFire schreef:Hoi, mag ik me melden? Lees al een tijdje mee maar ben nu ook actief met mijn advertenties.
Ik heb al mijn paardenspullen te koop staan omdat ik al jaren niet meer rijd en het toch staat te verpieteren.. Maar raak het aan de straatstenen niet kwijt *zucht*.
Toen keek ik even wat er allemaal wordt aangeboden aan paardenspullen, worden alle normale advertenties ondergesneuveld door webshops enzo. Echt jammer!
Sorry![]()
Al valt het nu wel mee wat ik er voor de webshop op heb staan.
Maar sommigen hebben echt 20 advertenties per onderwerp, voor ieder dekje één. Dan is het soms wel irritant als je dan gelijk op pagina 2 of 3 staat.
SharonIndezz schreef:En je paardje te koop zien staan giolli.. Jammer dat ik er niks mee kan. Anders wist ik het wel guitig beessie
ik vind dat niet klein. (Touwtjes methode)