Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alja schreef:is wel goed voor het overschot paarden
die van mij hebben nooit het fatsoen om zelf dood te gaan...
Liesjeex schreef:zouden jullie het aandurven een mobiel van marktplaats te kopen ? (wel ophalen en even testen natuurlijk).
want ik wil echt heel graag een nieuwe mobiel, maar het is zo duuurrr
SpikkelFire schreef:Hoi, mag ik me melden? Lees al een tijdje mee maar ben nu ook actief met mijn advertenties.
Ik heb al mijn paardenspullen te koop staan omdat ik al jaren niet meer rijd en het toch staat te verpieteren.. Maar raak het aan de straatstenen niet kwijt *zucht*.
Toen keek ik even wat er allemaal wordt aangeboden aan paardenspullen, worden alle normale advertenties ondergesneuveld door webshops enzo. Echt jammer!
HTM schreef:SpikkelFire schreef:Hoi, mag ik me melden? Lees al een tijdje mee maar ben nu ook actief met mijn advertenties.
Ik heb al mijn paardenspullen te koop staan omdat ik al jaren niet meer rijd en het toch staat te verpieteren.. Maar raak het aan de straatstenen niet kwijt *zucht*.
Toen keek ik even wat er allemaal wordt aangeboden aan paardenspullen, worden alle normale advertenties ondergesneuveld door webshops enzo. Echt jammer!
Sorry![]()
Al valt het nu wel mee wat ik er voor de webshop op heb staan.
SharonIndezz schreef:En je paardje te koop zien staan giolli.. Jammer dat ik er niks mee kan. Anders wist ik het wel guitig beessie