Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wil94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 17:05

Dank jullie voor de snelle reacties

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 17:05

wil94 schreef:
Zijn er meer mensen die last hebben dan de transactie niet snel verwerkt word bij rabobank.. Heb nu 2 mensen die geld naar mij hebben overgemaakt vanochtend en het staat er nog steeds niet op.
komt omdat het weekend is.staat er ws maandag of dinsdag op.

Breghje

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 17:13

Zo, net mijn zadel verkocht, keurige prijs, keurige mensen, lag mooi dus niet moeilijk doen. Heerlijk zaken doen op deze manier, mag ook wel eens gezegd worden LOL.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 17:28

Waar ik me aan erger is mensen die kleding te koop hebben en de maat er niet bij zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 18:27

Of sjoemelen met de maat, vroeg een keer om okselbreedte. Bleek ineens geen M meer te zijn.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 19:04

Alja schreef:
is wel goed voor het overschot paarden :+
die van mij hebben nooit het fatsoen om zelf dood te gaan...

:') al moet ik eerlijk zeggen dat toen onze pony ernstig hoefbevangen was het ook de vraag was of het goed zou komen en of we er uberhaupt op konden rijden. In dit geval zou ik dingen ook afzeggen (om te rijden dan een halster moet ie toch om).

Liesjeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 19:37

zouden jullie het aandurven een mobiel van marktplaats te kopen ? (wel ophalen en even testen natuurlijk).
want ik wil echt heel graag een nieuwe mobiel, maar het is zo duuurrr :(

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 19:50

Hoi, mag ik me melden? Lees al een tijdje mee maar ben nu ook actief met mijn advertenties.
Ik heb al mijn paardenspullen te koop staan omdat ik al jaren niet meer rijd en het toch staat te verpieteren.. Maar raak het aan de straatstenen niet kwijt *zucht*.
Toen keek ik even wat er allemaal wordt aangeboden aan paardenspullen, worden alle normale advertenties ondergesneuveld door webshops enzo. Echt jammer!

Ik heb ook wel eens leuke dingen gehad; ik had een superoude tv met dvdspeler erin, maar hij was nog helemaal goed. Verkocht voor €15 aan een man. Was voor zijn zoontje, die kwam em ophalen en mocht mij het geld geven. Zo lief. :D

Ook wel eens gehad dat ik mijn Nokia 3310 verkocht (jaja in de prehistorie :D ) en iemand had interesse. Staat er zonder afspraak opeens een supergrote donkere man voor de deur, sta ik daar als 14 jarig meisje, helemaal alleen thuis. :=

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 20:18

Liesjeex schreef:
zouden jullie het aandurven een mobiel van marktplaats te kopen ? (wel ophalen en even testen natuurlijk).
want ik wil echt heel graag een nieuwe mobiel, maar het is zo duuurrr :(

Ik zou het zelf niet aandurven, maar we hebben er zelf wel een op MP staan... :=

wil94, in het weekend worden bedragen inderdaad niet overgeschreven (wel afgeschreven, maar niet bijgeschreven :P ) Als de personen het overgemaakt hebben, zul je dat maandag kunnen zien.

SaartjeNina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 20:24

Pffff had afgesproken om een bit,teugels,qhp dekje,geel dekje en chaps zaterdag op de post te doen voor peesjes,halster,touwhalster,manenclips en een zweetdeken

Zegt ze dat ze het pakje nog steeds niet heeft en ik had hem ook nog niet, bleek dat ze heeft gewacht tot ze het zelf had, heeft ze ongewassen stikende spullen naar mij gestuurd en ipv de beloofde peesjes kreeg ik lelijke bandages.

Ze stuurde telkens dat ze het nog niet had ontvangen terwijl ze het alang had, heb het met die track en trace code opgezocht en daar zag ik dat ze het dinsdag al moest hebben, dat klopte ook maar toen ik dat stuurde zei ze niks meer terug.

Ze stuurde letterlijk dat ze het zaterdag zou posten als ik dat ook deed, heb ik gedaan krijg ik een week later een pakketje.
Had dit alles nooit gerolen als ik wist dat ik dit zou krijgen...

Jammer dat ze dit doet, ze kreeg mooie spullen van me...

Heb alles met haar via messenger gestuurd en al het bewijs..

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 20:27

Ruilen doe ik echt nooit aan op die manier.
Als ik het zou kunnen ophalen zou ik er misschien over denken, maar dan waarschijnlijk nog niet.

Snap echt niet dat mensen dat aandurven om te doen, je weet niet wat voor een spullen je krijgt.
Nu is dat met kopen natuurlijk ook zo, maar ja dan ben je geld kwijt, wat je als je geluk hebt nog terug krijg (voor een deel) van de verkoper.
Nu kun je de ontvangen spullen wel terug sturen, maar dat kost ook weer geld, en je weet niet of en hoe je jou spullen terug krijgt.

Maar wel goed balen voor je.

SpikkelFire schreef:
Hoi, mag ik me melden? Lees al een tijdje mee maar ben nu ook actief met mijn advertenties.
Ik heb al mijn paardenspullen te koop staan omdat ik al jaren niet meer rijd en het toch staat te verpieteren.. Maar raak het aan de straatstenen niet kwijt *zucht*.
Toen keek ik even wat er allemaal wordt aangeboden aan paardenspullen, worden alle normale advertenties ondergesneuveld door webshops enzo. Echt jammer!

Sorry Y;(

Al valt het nu wel mee wat ik er voor de webshop op heb staan.

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 20:35

Yeah! *\o/*
10 hele centen meer geboden op de bieden vanaf-prijs!
Ik ga er echt geen tijd meer insteken om dit soort biedingen te beantwoorden, dus: delete!

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 20:38

Gewoon laten staan, zijn best meer bieders die dat grote onzin vinden.
En vaak zie je wel dat als er iemand bied er meer bieden

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 20:54

MarvanTom schreef:
Yeah! *\o/*
10 hele centen meer geboden op de bieden vanaf-prijs!
Ik ga er echt geen tijd meer insteken om dit soort biedingen te beantwoorden, dus: delete!

Heb ik dus ook gedaan, en bijna alles ondertussen verkocht. De aanhouder wint! :j

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 21:09

De ad laat ik staan, sowieso, maar de biedingen met 10 cent meer verwijder ik.
Zonder antwoord.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 21:10

HTM schreef:
SpikkelFire schreef:

Sorry Y;(

Al valt het nu wel mee wat ik er voor de webshop op heb staan.

Ik vind het niet erg als ze een advertentie erop zetten, snap ik ook wel. Tis gratis reclame. :) Maar sommigen hebben echt 20 advertenties per onderwerp, voor ieder dekje één. Dan is het soms wel irritant als je dan gelijk op pagina 2 of 3 staat. :+

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 21:19

Mijn moeder vind het boeden vanaf op mp onzinnig. Op ebay bied je omdat het een veiling is.. Op mp hoor je te bieden, eenbod wat voor jou aannemelijk lijkt... Maar volgens mij denken mensen dt mp ook een soort velig is. Echt dood irritant al die biedingen over elkaar(onzinnige biedingen) mijn spullen gaan echt niet weg als iemand anders 5cent meer bied dan iemand amders die wel normaal bied..

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 21:24

Ja dat vind jij, maar er zijn genoeg mensen die als ik mail wat ze er nou voor willen hebben terug sturen dat ze de biedingen willen afwachten (ik mail oa. als de laatste bieding van 2 dagen geleden is).

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 21:36

Ik vind het ook irritant. Heb liever gewoon een vraagprijs.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 21:40

Wat ik nu vooral heb met mijn 2 jarige die te koop staat:

Via bokt of fb heel veel reactie's. Bij sommige zie ik al gelijk dat het niets word, maar andere vragen echt heel geinterresseerd van alles. Ook hele belangrijke vragen, stuur veel foto's/filmpjes.
Ga heel diep op de vragen in en geef zo goed mogelijk antwoord.
Dan, verdorie na 2 uur over en weer mailen/chatten krijg ik:
"Oke, bedankt. Ga het even aan mijn moeder vragen." :x
Om vervolgens natuurlijk nooit meer wat te horen, ik vind dat echt irritant!

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 21:50

En je paardje te koop zien staan giolli.. Jammer dat ik er niks mee kan. Anders wist ik het wel guitig beessie :-)

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 21:52

SharonIndezz schreef:
En je paardje te koop zien staan giolli.. Jammer dat ik er niks mee kan. Anders wist ik het wel guitig beessie :-)

Ja, heerlijk dier hoor. Veel potentie, maar vooral heel erg leuk. Een echt damespaardje met karakter.
Schijnbaar niet veel vraag naar, of de juiste mensen nog niet tegen gekomen. :D

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 22:07

Ik denk dat dat komt omdat je met een 2 jarige nog niks kan behalve wat basis dingetjes, het dier pittig is en erg klein. Zal natuurlijk nog wel een paar cm bij komen, maar 1.50 m voor een fijn (dames)paardje is al niet geschikt voor volwassenen met gewoon/wat groter postuur/lengte. Tis ook geen kinderpony. Daarmee worden verschillende (ik denk de grootste) doelgroepen natuurlijk al uitgesloten. Ik denk dat het daarom best even kan duren, gewoon stug advertenties blijven zetten. De juiste persoon komt echt wel een keer voorbij! :j
Dat had ik met mijn (bijna) 2 jarige ook, duurde een behoorlijke tijd, en ze staat nu bij een hartstikke leuke bokster die er voor gaat!

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 22:13

Ze is voorspeld op 1.68 m hoor! :j ik vind dat niet klein. (Touwtjes methode)
ik blijf gewoon lekker afwachten.er is vast iemand voor Luna, hoe scheef het potje ook is.... het dekseltje zal er zijn!

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 22:17

2 jaar is ook een moeilijke leeftijd om te verkopen, óf mensen kopen een schattig veulen óf een 3 jarige waar ze mee aan de slag kunnen. 2 jaar is net zo'n tussen leeftijd, ze zijn dan vaak nog niet op hun mooist en moeten nog even staan voor je er echt iets mee kan.