Ik vraag me trouwens af -en volgens mij heb ik dat al eens gevraagd- hoe je eigenlijk een feest kan geven waar al je gasten mee tevreden zijn? Dat lukt toch sowieso nooit als je een groter feest heb? Stel je hebt 100 man. Tante Miet, Anneke en Joerie zijn overtuigd vegatariër en willen absoluut geen vlees zien. Marcel en Peter vinden alles wat niet op zijn minst in een kippenbouillon heeft liggen weken en liefst omvangen door vettig spek smaakloos. Gerda houdt niet van al dat gedoe en vindt je bij wijze van spreke in je jogging naar de bruiloft moet kunnen komen, maar Elisa vindt dat op een bruiloft je er in je opperbeste galakledij bij moet lopen. Truus houdt de poloinaise en de Duitse en Nederlandse schlagers in ere op de dansvloer terwijl Karel dat afschuwelijk vindt, hij hoort liever moderne beats.
Ik bedoel maar, je hebt zoveel verschillende mensen en die hebben allemaal een ander idee van hoe de perfecte bruiloft er uit zien. Je kan toch niet voor iedereen goed, er gaan altijd mensen zijn die commentaar hebben. Zelfs als je als vegetariër vlees gaat serveren zul je zien dat er mensen in de gang zullen fluisteren dat je toch wel echt een hypocriet mens bent, altijd zo fel antivlees en je op je eigen bruiloft er mee rondzwaaien