Nog droog , en daar maken de paardjes even dankbaar gebruik van
gohya
Geplaatst: 14-10-13 11:41
Als het goed is houden wij het hier in het midden droog vandaag tot vanavond. Ga zo de geul even verder uitgraven op de wei,dan kan de rest v/h/ water ook weg lopen de sloot in.
Vanmorgen droog gehad dus snelsnel naar het paard geweest (ik moet drie kwartier fietsen en heb een buitenbak) met het plan om dan vanmiddag wederom op de fiets boodschappen te doen. Maargoed, nu hoost het dus. Alweer. Gelukkig hebben we nog kliekjes.
Zowat heel de dag droog op een paar motregenbuitjes na.Nu begint het harder te gieten,maar nu ben ik toch al thuis van de wei.De sloot staat nog steeds droog bij de wei en er liggen 2 plassen,meer niet.Ook geen blubberzooi ofso,valt me heel erg mee.
Hier eigenlijk de hele dag redelijk weer, droog, maar sinds een uurtje of 2 regent het alweer. Past wel bij de stemming... paard in laten slapen vanmiddag, dus dit weer is eigenlijk beter dan vol op zon!!
Hier regent het al heel de dag. Net een stuk te voet gegaan van de bus tot het ziekenhuis en ik ben kletsnat. Zie er daardoor nog harder tegenop om naar huis te gaan vanavond als dat ik al deed.
Als je straks naar huis gaat, kun je wat droogs en warms aantrekken. 't Blijft daarom nog wel rot dat je weg moet, maar hopelijk is het maar voor heel even