Verder mascara met de opmerking 'deze is écht goed' hartstikke leuk.. Ik had om spullen voor m'n pony gevraagd die dat jaar 3 werd.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Ik kreeg ooit een mini papierversnipperaar...
vuurneon schreef:MarlindeRooz schreef:Ik kreeg ooit een mini papierversnipperaar...
![]()
Ook zo'n formaat waar je niet echt iets door kon doen?
Ik kreeg van mijn schoonzus zwangerschapstesten met de mededeling dat ze wel graag tante wou worden. Ehhh??? Was lief bedoeld, maar t kwam er wel l*llig uit en ik wist niet wat ik moest zeggendank je? Ik zal eraan werken? Ik heb maar niets gezegd, was verbouwereerd haha
Moschino schreef:Het ergste vind ik om cadeaus te krijgen die veel geld hebben gekost. Pak servetten is geen leuk cadeau maar het is in principe geen veel of verspild geld.
Wij kregen een huwelijkscadeau uit de VS van familie. Helemaal enthousiast maakten we het open, en dit kwam er uit:
http://www.jonathanadler.com/utopia-rev ... n-menorah/
(Afb. kopiëren lukt niet op mobiel)
Die gezichten er op. Wat een gedrochten.... En het zijn er ook zo veel. Het erge is dat dit dus $150 heeft gekost en dan ook nog verzendkosten erbij.
NYC schreef:Oeh! Een topic naar mijn hart!
Heb een ex-schoonloeder die het altijd, áltijd presteerde om dingen te kopen waarmee ze even een stomme opmerking kon maken.
Eerste jaar kreeg ik een te goed bon in de vorm van een spiraaltje. Want ja ik was nog niet in staat voor een kind te zorgen dus die moesten er maar niet komen.
Met Sinterklaas een bench voor de kat, het was zò goor dat hij altijd los in huis liep, want waar ging hij allemaal wel niet zitten als we er niet bij waren?
Cambridge dieet kuur, want ik was wel een beetje gegroeid. Ja, trut dat gebeurd wel vaker als je fanatiek gaat hardlopen & fitnissen.
Had een paard gekocht, kreeg ik douche spul want ik moest nou elke dag wel douche als ik bij het paard was geweest.
En zo kan ik nog wel even door gaan over haar!
Heb nu een hele leuke lieve schoonmoeder die altijd net dat dingetje weet te vind wat je precies nodig hebt, zonder dat ze een kado tip krijgt.
NYC schreef:Oeh! Een topic naar mijn hart!
Heb een ex-schoonloeder die het altijd, áltijd presteerde om dingen te kopen waarmee ze even een stomme opmerking kon maken.
Eerste jaar kreeg ik een te goed bon in de vorm van een spiraaltje. Want ja ik was nog niet in staat voor een kind te zorgen dus die moesten er maar niet komen.