De meest vreselijke en lelijke kado's ever!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 21:06

Een halsband met van die letterkralen, stond i love Buddy op.. Was leuk geweest als ik 7 geweest was. Heb het i love stukje er af gehaald, naam laten staan en hij heeft hem nu wel eens om.

Verder mascara met de opmerking 'deze is écht goed' hartstikke leuk.. Ik had om spullen voor m'n pony gevraagd die dat jaar 3 werd. -O-

sallandval

Re: De meest vreselijke en lelijke kado's ever!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 21:11

Ik ben een stille meelezer, maar ben ik nou de enige die er dingen tussen vind staan die best leuk lijken?Misschien is het tijd voor een vreselijke kado's ruiltopic?

Nataschax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 21:29

sommige dingen kan ik zo om lachen en ja sinterklaas gaat bijna altijd fout..
2 jaar geleden surprise gekregen verpakt in zilverfolie en dat was zo'n houten-van-de-rommelmarkt- ketting. :n
Vorig jaar bij mn vriend, van zijn stief-broertje een reep chocola.. ( van die bon-bons van de action.. hou niet eens van chocola..) >;)

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 21:39

Hahaha gaaf topic.

Ik een rvs-design-ding waar je dan een vaste telefoon op kon zetten ofzoiets voor mn verjaardag van mn man. Geef dan niks -O-

Of vier bosjes rozen voor onze trouwdag *\o/*

Nog in de emmer.
Van de Aldi.
Waar hij toen werkte.

*waar is de in-elkaar-timmer-smiley als je m zoekt*

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 21:48

Die rozen! Arme jij!
Alhoewel, de rozen van de Aldi kunnen net zo goed zijn als van de bloemist! Beetje jammer dat ze nog in de emmer zaten :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 21:52

Ik kreeg ooit een mini papierversnipperaar... :?

williejanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 21:56

Haha wat mij het meest is bij gebleven is dat ik mijn opa eens zijn geld zag tellen als klein meisje. Waren een paar groene briefjes bij van 1000 gulden.. nou ik als geldsparend en zuinig meisje toen begon helemaal te glunderen.

Toen kwam sinterklaas en werd er gevraagd wat je voor sinterklaas wilde.
Nou zo'n groen briefje die mijn opa had. Kon ik sparen voor een paardje.

Wat kreeg ik????
Inderdaad 1000 gulden maar dan van chocolade dat zat in een 1000 gulden doos.
Wat was ik teleurgesteld want hier kon ik niets mee :p

9 dagen later was ik jarig en iedereen had natuurlijk mijn verhaal gehoord over dat ik een groen briefje wilde.
Mijn andere oma vond dat zo grappig dat ik eerst een opgevouwen groen briefje kreeg. Ik helemaal blij tot ik hem open vouwde en zag dat het een groen 5 gulden briefje was van 1966.

En nog steeds heeft mijn familie het erover, zodra ze willen weten wat ik voor cadeau wil hebben grapt de familie nog steeds. "een groen briefje!!!" :p

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 22:28

MarlindeRooz schreef:

_O-
Ook zo'n formaat waar je niet echt iets door kon doen? :')

Ik kreeg van mijn schoonzus zwangerschapstesten met de mededeling dat ze wel graag tante wou worden. Ehhh??? Was lief bedoeld, maar t kwam er wel l*llig uit en ik wist niet wat ik moest zeggen :') dank je? Ik zal eraan werken? Ik heb maar niets gezegd, was verbouwereerd haha
(Ze weet wel dat wij kinderen willen, maar op dat moment nog niet. Ze is nogal impulsief zeg maar :') )
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 17-09-14 22:34, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 22:31

Er konden 2/3 A4'tjes door en dan liep hij vast. :')

:oo wat grof van die tests. :=
Wat zei je "ik zal er een nachtje over slapen".

Nataschax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 22:34

vuurneon schreef:
MarlindeRooz schreef:

_O-
Ook zo'n formaat waar je niet echt iets door kon doen? :')

Ik kreeg van mijn schoonzus zwangerschapstesten met de mededeling dat ze wel graag tante wou worden. Ehhh??? Was lief bedoeld, maar t kwam er wel l*llig uit en ik wist niet wat ik moest zeggen :') dank je? Ik zal eraan werken? Ik heb maar niets gezegd, was verbouwereerd haha

Zo'n zwangerschapstest gaat wel echt ver..

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 22:35

Ik ga vanavond fijn met je broer naar bed :j

:')

Ach, ik kon iig niet zeggen dat ze niet bruikbaar zijn :') Ik weet van wie het komt en dat haar acties sneller zijn dan haar gedachten, kreeg die avond wel een berichtje dat ze besefte dat het ook anders opgevat had kunnen worden haha

Kon ik van het schilderij van mijn tante niet zeggen... Erg leuk hoor die persoonlijke dingen, maar ik vond het echt foeilelijk en is weggestopt :o

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 22:44

Wat een leuk topic haha.
Heb zelf een keer voor kerst van mijn oma een heks op een bezem gekregen, ze vond dat wel bij me passen... achteraf bedoelde ze het wel goed omdat ze het gewoon een leuke hanger was voor in huis.

Essia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 00:56

Mijn moeder en stiefvader zijn van de zomer naar Sevilla op vakantie gegaan, en dan nemen ze voor mij en mijn 3 zussen altijd een souvenir mee. Dit jaar hadden ze erg leuke bekers gezien, leuk printje erop en dan 'Sevilla' eronder. Ware het niet dat mijn zussen hun bekers er allemaal netjes uitzagen en die van niet helemaal... Vertelt mijn moeder het volgende verhaal erbij: Blijkbaar had de verkoper nog maar 3 bekers in zijn winkel staan, dus had ze gevraagd of hij toevallig nog een vierde achter had staan. Dat had hij wel, alleen zonder 'Sevilla' eronder gedrukt. Maar daar had meneer wel een oplossing voor; met watervaste stift besloot hij het er onder te krabbelen. En mijn moeder is veel te lief om het dan te weigeren. :')

Moest er heel erg hard om lachen, en het staat er ook echt in een boers lelijk handschrift opgeschreven. Niet bewust een vreselijk cadeautje dus, maar heb nu dus wel een erg lelijke beker in de kast staan. :')

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 06:36

Een lelijke ketting en een glasvijl....

hartstikke leuk hoor, maar ik draag bijna nooit kettingen en ik heb afgepulkte nagels dus niks om te vijlen :')
Nee, daar heb ik helemaal niks aan.

De ketting doe ik uit fatsoen nog wel eens om, maar hij ligt nu in mn etui

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 07:34

Een pak papieren servetten. Ingepakt in cadeau papier, van mijn schoonmoeder.

Ik dacht is dit een grap, maar nee serieus als cadeau. Simpele papieren bordeaux servetten.

En eens van mijn ouders voor sinterklaas, lagen ontzettend veel cadeaus dus ik blij, het meeste waren sokken. .....

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 07:44

Ik krijg vaak super nutteloze cadeautjes van m'n vriend zijn broer en een vriend van hem.
Zo heb ik eens een doosje creamer, suiker en chocolademelk gekregen. Ze waren wel in de Alpen geweest (hij is bergbeklimmer).
Ook eens een opblaasbaar zwaard en schild. Met een ridderhelm er ook bij :')

Hij kreeg daarentegen van mij zo'n gebreide muts met een baard eraan voor z'n verjaardag :D }:)

Moschino

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 08:02

Het ergste vind ik om cadeaus te krijgen die veel geld hebben gekost. Pak servetten is geen leuk cadeau maar het is in principe geen veel of verspild geld.
Wij kregen een huwelijkscadeau uit de VS van familie. Helemaal enthousiast maakten we het open, en dit kwam er uit:

http://www.jonathanadler.com/utopia-rev ... n-menorah/
(Afb. kopiëren lukt niet op mobiel)

Die gezichten er op :'). Wat een gedrochten.... En het zijn er ook zo veel. Het erge is dat dit dus $150 heeft gekost en dan ook nog verzendkosten erbij.

NYC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 08:40

Oeh! Een topic naar mijn hart!
Heb een ex-schoonloeder die het altijd, áltijd presteerde om dingen te kopen waarmee ze even een stomme opmerking kon maken.

Eerste jaar kreeg ik een te goed bon in de vorm van een spiraaltje. Want ja ik was nog niet in staat voor een kind te zorgen dus die moesten er maar niet komen.
Met Sinterklaas een bench voor de kat, het was zò goor dat hij altijd los in huis liep, want waar ging hij allemaal wel niet zitten als we er niet bij waren?
Cambridge dieet kuur, want ik was wel een beetje gegroeid. Ja, trut dat gebeurd wel vaker als je fanatiek gaat hardlopen & fitnissen.
Had een paard gekocht, kreeg ik douche spul want ik moest nou elke dag wel douche als ik bij het paard was geweest.

En zo kan ik nog wel even door gaan over haar!

Heb nu een hele leuke lieve schoonmoeder die altijd net dat dingetje weet te vind wat je precies nodig hebt, zonder dat ze een kado tip krijgt.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 08:53

Pff fijn dat dat je ex schoonmoeder is NYC! :(:)

Ik heb in mijn gothic periode (zo'n tien jaar geleden) eens met sinterklaas zo'n heksenbezem gekregen. Zucht :P
Familie had er de grootste lol om, ik kon er de humor minder van in zien :+

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 08:54

Moschino schreef:
Het ergste vind ik om cadeaus te krijgen die veel geld hebben gekost. Pak servetten is geen leuk cadeau maar het is in principe geen veel of verspild geld.
Wij kregen een huwelijkscadeau uit de VS van familie. Helemaal enthousiast maakten we het open, en dit kwam er uit:

http://www.jonathanadler.com/utopia-rev ... n-menorah/
(Afb. kopiëren lukt niet op mobiel)

Die gezichten er op :'). Wat een gedrochten.... En het zijn er ook zo veel. Het erge is dat dit dus $150 heeft gekost en dan ook nog verzendkosten erbij.

Wat verschrikkelijk _O-

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 08:58

NYC schreef:
Heb een ex-schoonloeder die het altijd, áltijd presteerde om dingen te kopen waarmee ze even een stomme opmerking kon maken.

Eerste jaar kreeg ik een te goed bon in de vorm van een spiraaltje. Want ja ik was nog niet in staat voor een kind te zorgen dus die moesten er maar niet komen.
Met Sinterklaas een bench voor de kat, het was zò goor dat hij altijd los in huis liep, want waar ging hij allemaal wel niet zitten als we er niet bij waren?
Cambridge dieet kuur, want ik was wel een beetje gegroeid. Ja, trut dat gebeurd wel vaker als je fanatiek gaat hardlopen & fitnissen.
Had een paard gekocht, kreeg ik douche spul want ik moest nou elke dag wel douche als ik bij het paard was geweest.

En zo kan ik nog wel even door gaan over haar!

Heb nu een hele leuke lieve schoonmoeder die altijd net dat dingetje weet te vind wat je precies nodig hebt, zonder dat ze een kado tip krijgt.

Nooit gedacht om als wederdienst een zak rattenvergif te kopen? :D

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 09:20

Ik had ooit een keer super mooie oorbellen gekregen..
helaas heb ik geen gaatjes :+

friendlyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-14 09:37

TessJazz schreef:
Ik had ooit een keer super mooie oorbellen gekregen..
helaas heb ik geen gaatjes :+

Dat was een hint :P Gaatjes laten schieten! :D

Moschino

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 09:45

NYC schreef:

Grof zeg. Ik zou hebben gezegd: "oh bedankt, dat laat ik volgend jaar maart meteen na de bevalling plaatsen! *D "

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 10:12

Die tegoedbon voor een spiraaltje :oo