Leuk om zo ook ieders interesse te lezen en te kunnen volgen. Iets wat misschien helemaal niet in jouw straatje ligt.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jans schreef:Ik heb net wordpress op eigen domein geinstalleerd.. was nogal gedoe met databases die niet meer up to date warenmaar goed het is gelukt
Polivy schreef:Cool. Grappig dat jij zoveel feitjes dan weet over het Songfestival. En mooi linkje er bij. Enige wat ik dan mis is het linkje naar die derde plek toen.
Leuk om zo ook ieders interesse te lezen en te kunnen volgen. Iets wat misschien helemaal niet in jouw straatje ligt.![]()
Jans schreef:Ik vind dat ook tof Ingmar! Al die kennis![]()
Euh. Hoe ik dat heb gedaan.. ik heb op mijn domein een subdomein aangemaakt, blog.naamvanmijndomein.nl zegmaar, en toen wordpress gedownload op wordpress.org. Een database aangemaakt op mijn domein (MySQL 5 minimaal) en de gegevens in wp-config.php van wordpress gezet (net gedownload). toen alles in de httpdocs van mijn domein gezet en daarna naar dat domein gesurft en alles geinstalleerd![]()
Sneak preview van waar ik nu aan aan het sleutelen ben, is nu echt nog heel erg leeg: Klik
Ingmar_ schreef:BalouArera schreef:Ziet er gaaf uit jans! Nu nog gaan bloggen
Ik heb een soort probleem. Vorige week had ik een dag 64 unieke bezoekers () en vandaag had ik er naar 7...
Wat soe ik fout?
Heb je wel gepost de afgelopen week?
Ingmar_ schreef:Wat ook zou kunnen is dat die vierenzestig bezoekers allemaal bokkers zijn en dat je je blog daarna niet meer goed hebt gepromoot. Ik heb het zelf ook regelmatig. De ene week veel meer bezoekers dan de andere week.