Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 21:53

Cool. Grappig dat jij zoveel feitjes dan weet over het Songfestival. En mooi linkje er bij. Enige wat ik dan mis is het linkje naar die derde plek toen.

Leuk om zo ook ieders interesse te lezen en te kunnen volgen. Iets wat misschien helemaal niet in jouw straatje ligt. :j :)

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 21:55

Jans schreef:
Ik heb net wordpress op eigen domein geinstalleerd.. was nogal gedoe met databases die niet meer up to date waren := maar goed het is gelukt _O-

Hoe doe je dat? Want dat wil ik dus ook. En ik ben niet zo'n techneut.

Polivy schreef:
Cool. Grappig dat jij zoveel feitjes dan weet over het Songfestival. En mooi linkje er bij. Enige wat ik dan mis is het linkje naar die derde plek toen.

Leuk om zo ook ieders interesse te lezen en te kunnen volgen. Iets wat misschien helemaal niet in jouw straatje ligt. :j :)

Ik ben een soort wandelende encyclopedie tot het ziekelijke toe. Ik bedacht me al dat ik dat andere linkje er ook in moest zetten, dus dat heb ik zojuist gedaan. Bedankt voor de oplettendheid! :)

Polivy

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 21:56

Ik vind dat zo knap. Net zoals Gerard Ekdom van 3FM. Bizar wat mensen kunnen onthouden (en oproepen!). Erg knap :j

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 21:57

Een vriend en ik kunnen tijdens het uitgaan zelfs precies opnoemen welke plaats het nummer dat wordt gedraaid heeft behaald en in welk jaar. :')

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 21:59

wat veel bloggers allemaal leeuk! ik ga zo eens wat kijkjes nemen!! Ik blog zelf ook! ik had een beauty achting blog.. http://www.watevahdude.wordpress.com I know beetje rare naam.. Maar daar blog ik niet meer.. Nu heb ik m'n eigen domein voor mijn fotografie en start ik mijn eigen bedrijfje op en ga ik op mijn site ook bloggen over de shoots en alle andere dingen die ik met fotografie doen.. http://www.vanzoelenfotografie.com en dan gewoon op blog drukken.. =D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 22:03

Ik vind dat ook tof Ingmar! Al die kennis :D

Euh. Hoe ik dat heb gedaan.. ik heb op mijn domein een subdomein aangemaakt, blog.naamvanmijndomein.nl zegmaar, en toen wordpress gedownload op wordpress.org. Een database aangemaakt op mijn domein (MySQL 5 minimaal) en de gegevens in wp-config.php van wordpress gezet (net gedownload). toen alles in de httpdocs van mijn domein gezet en daarna naar dat domein gesurft en alles geinstalleerd :)

Sneak preview van waar ik nu aan aan het sleutelen ben, is nu echt nog heel erg leeg: Klik

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 22:04

Jans schreef:
Ik vind dat ook tof Ingmar! Al die kennis :D

Euh. Hoe ik dat heb gedaan.. ik heb op mijn domein een subdomein aangemaakt, blog.naamvanmijndomein.nl zegmaar, en toen wordpress gedownload op wordpress.org. Een database aangemaakt op mijn domein (MySQL 5 minimaal) en de gegevens in wp-config.php van wordpress gezet (net gedownload). toen alles in de httpdocs van mijn domein gezet en daarna naar dat domein gesurft en alles geinstalleerd :)

Sneak preview van waar ik nu aan aan het sleutelen ben, is nu echt nog heel erg leeg: Klik

Wow. :')

Ik gaat dat morgen wel eens uitvogelen denk ik. Klinkt als een dagtaak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 22:04

Je mag mij altijd PBen als je vragen hebt natuurlijk :D of ze hier stellen. Ik leg graag uit :j (mijn vent is ook trots op me dat het mij gelukt is _O- )

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 22:08

Oooee ziet er nu al leuk uit @Jans

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 22:08

Ziet er goed uit Jans!

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 22:15

Het ziet er inderdaad erg goed uit Jansje! Maar je kan dan gewoon helemaal zelf je thema kiezen en bewerken, zoveel je zelf wilt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 22:16

Rechts zijn allemaal vakjes met daarop een foto, als je daar op klikt kom je op de blogpage. Dus uiteindelijk zullen daar allemaal blokjes met nagelfoto's komen te staan :)

Jup, als je hem op je eigen domein zet kan je zelf je thema compleet bewerken. Ik zou mijn eigen thema ook zelf kunnen ontwerpen (webdesigner van beroep) maar om de een of andere reden erger ik me altijd kapot aan mijn eigen websites en werk ik liever voor anderen.. :+ (eigen sites moeten elke week een nieuw jasje). Dus heb ik nu een thema van een ander gebruikt :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 22:18

Leuk zo met dat logo Jans :)). Nu nog je beloofde blogposts _O-

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 22:19

Ik vind je logo ook leuk Jans :j

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-13 22:22

Wow jans.. Daar ga ik me nog eens in verdiepen.. :=

Iemand merkte op dat ik beter een .nl zou kunnen maken, dat klopt maar die is niet meer te koop, op de website gebeurt alleen niets, jammer de bammer voor mij

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 22:25

Ziet er gaaf uit jans! Nu nog gaan bloggen ;)

Ik heb een soort probleem. Vorige week had ik een dag 64 unieke bezoekers ( :D ) en vandaag had ik er maar 7... :( Wat doe ik fout?

Edit: typo
Laatst bijgewerkt door BalouArera op 06-08-13 22:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 22:26

Je kan altijd kijken of je die naam kan kopen. Over het algemeen gaan domeinnamen eens in het jaar in de verkoop, tenzij de eigenaar er niet vanaf wil, want dan heb je pech. Of je moet de eigenaar aanschrijven.

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 22:26

BalouArera schreef:

Ik heb een soort probleem. Vorige week had ik een dag 64 unieke bezoekers ( :D ) en vandaag had ik er naar 7... :( Wat soe ik fout?

Heb je wel gepost de afgelopen week?

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-13 22:26

En waar vind ik dat ingmar?

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 22:27

Wat ook zou kunnen is dat die vierenzestig bezoekers allemaal bokkers zijn en dat je je blog daarna niet meer goed hebt gepromoot. Ik heb het zelf ook regelmatig. De ene week veel meer bezoekers dan de andere week.

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 22:28

Ingmar_ schreef:
BalouArera schreef:

Ik heb een soort probleem. Vorige week had ik een dag 64 unieke bezoekers ( :D ) en vandaag had ik er naar 7... :( Wat soe ik fout?

Heb je wel gepost de afgelopen week?

Bijna iedere dag. Alleen vandaag niet want ik ben de hele avond bezig geweest aan een hele grote blogpost voor morgen...

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 22:28

Murthul schreef:
En waar vind ik dat ingmar?

Ik weet niet via welke website die specifieke domeinnaam wordt gehost. Je kan altijd Whois.com gebruiken, of Allwhois. Het ligt aan de eigenaar van het domein hoeveel informatie daarin staat.

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 22:30

Ingmar_ schreef:
Wat ook zou kunnen is dat die vierenzestig bezoekers allemaal bokkers zijn en dat je je blog daarna niet meer goed hebt gepromoot. Ik heb het zelf ook regelmatig. De ene week veel meer bezoekers dan de andere week.

Oke, dat kan ook! Ik heb die dag ook een link op instagram gezet... Wat kan ik doen om te blijven promoten en mijn bezoekers vast te houden?

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 22:33

Als een debiel aandacht blijven vragen voor je blog, interessante posts schrijven, als het kan linken naar andere blogs, zodat die andere blogs zien dat je naar ze hebt gelinkt, want zij zouden mogelijk ook naar jou kunnen linken.

Vooral het interessant maken van je blog en het lekker maken van mensen kan goed werken! Interessante koppen die om aandacht schreeuwen, pakkende teksten, niet saai of zoetsappig. Het bloggen is een kunst op zich en soms zeer frustrerend.

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 22:34

Oke! Dankjewel! Ik ga gewoon keihard door bloggen :)