Feather extentions, wie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cadaz

Re: Feather extentions, wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 20:02

Graag! :j

Hoelang zijn die 2 korte ongeveer?

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 20:04

Voor de gene met kort haar, ik hoop ook nog een hoop natuur kleur veertjes te koop!

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 23:07

ik heb ook nog een setje gekleurde korte fluffy veren te koop.

ik viste net 2 veren uit me haar het plukje haar wat door het ringetje zat was afgebroken misschien iets te dun plukje erdoor gedaan.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 15:10

Ik heb mijn nieuwe veren al binnen, vet snel! Denk dat ze na mijn eerste mailtje toch al nieuwe had gestuurd want kan me niet voorstellen dat het er maar 3 dagen over doet. 9 veren ontvangen, bijna allemaal andere kleurtjes. Denk dat ik het hierbij laat en haar positieve feedback geef, nog niet 15 verschillende veren maar hoefde het ook niet retour te sturen. Heb er nu 24 ipv 15. Wel heel veel witte dus wie nog lange witte zoekt :+

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 15:39

Welke witte zijn het wil je foto per pb sturen? :)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 15:40

Ik wil het liefste er nog een stuk of 30 veren bij.. Iemand die - misschien toch maar eens paypal proberen - een goede aanbieder weet die niet te duur is? Incluus de inzetringen?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 15:54

Zal straks of morgen even een foto maken want ik heb best veel veren over. Wat kortere en wat langere maar moet ze even uitzoeken :)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 15:57

Hmm zoek wel lichtbruin/bruin en evt zwart of wit. Weet niet of je die hebt?

Lieees

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-13 18:47

Ik heb weer nieuwe ladingggg

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 22:52

heb ze net weer ff snel gezet bij mezelf! Handig een zus die kapster is en ze in huis heeft.
Zetten is simpel.

2 zijn rainbow ..
de ene begint bovenin met blauw en eindigt met roze, en de ander begint met roze en eindigt met blauw
Afbeelding

Lieees

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-13 22:53

Dit is zo NAAR, ik had de veertjes net binnen. Heb ze ergens neergelegd en kan ze nu met geen mogelijkheid meer vinden!!

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 23:06

Ik ga ook weer nieuwe bestellen, bizar hoeveel vraag er naar is joh. Ook veel concurrentie zoals jullie weten :P

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 16:23

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 20:13

Damessss. Helup..Wat moet ik hiermee aan. Heb al verschillende veren op de post gedaan. Bijna alles is netjes aangekomen.. Tot volgende week een bestelling niet was aangekomen.. Dit waren maar een aantal veren.. Dus heb ik netjes vergoed en nog een keer verstuurd.. tot net weer een klant dr post dus niet gehad heeft.. Of de post is kwijt geraakt of ze liegt.. al ga ik hier niet vanuit natuurlijk.. Alleen dit was wel iets meer dan een paar veren.. what toooooo do ?!!!

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 22:40

Hmm vreemd verhaal de post raakt tog niet 2 keer achter elkaar iets kwijt lijkt mij. Misschien is de persoon in kwestie uit op gratis veren? Maarja dit kun je ook weer niet met zekerheid zegge natuurlijk.

De verkoper waar ik problemen mee had heeft mijn beloofde beads ook nooit meer na gestuurd.

__Astrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 22:43

briitje schreef:
Damessss. Helup..Wat moet ik hiermee aan. Heb al verschillende veren op de post gedaan. Bijna alles is netjes aangekomen.. Tot volgende week een bestelling niet was aangekomen.. Dit waren maar een aantal veren.. Dus heb ik netjes vergoed en nog een keer verstuurd.. tot net weer een klant dr post dus niet gehad heeft.. Of de post is kwijt geraakt of ze liegt.. al ga ik hier niet vanuit natuurlijk.. Alleen dit was wel iets meer dan een paar veren.. what toooooo do ?!!!

2 keer lijkt me heel onwaarschijnlijk ;)

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 23:42

Ja leek mij ookal, en ik geloof dat het met dezelfde post is weggegaan. Het gaat wel om 2 verschillende personen he, even voor de duidelijkheid..

Maar stel ze houd stand, dat ze het niet ontvangen heb.. hoe zouden jullie t oplossen? Of misschien zelfs niet?

In me advertentie staat wel verzenden op eigen risico.. Maar wil t wel graag netjes houden.

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 01:15

Hoelang geleden heb je het verstuurd?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 01:19

Vergoeden en voortaan aangetekend versturen. Dan heb je dit soort gedonder niet.

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 08:09

Het is al een week geleden verstuurd. en waarom moet ik het 100 % vergoeden? Tis niet mijn schuld toch? Misschien liegt de dame in kwestie wel.. Of niet... das t moeilijke eraan.. Dit is al de 2e keer en zo word het een duur grapje..

Overigens was de brief met dezelfde lading mee gegaan, als de vorige brief die kwijt is geraakt.. beetje vreemd he

En aangetekend verzenden is een optie, maar denk dat er weinig klanten 8 euro daar extra voor gaan betalen..
edit: de dame heeft sinds gister middag ook niet meer gereageerd op de mail.. als jij zeker weet dat je ze niet ontvangen heb, kijk je je mail toch even na of ik gereageerd heb.. ? :+

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 08:45

Ik vind het haar risico. Zeker omdat je al nogmaals hebt verstuurd zou ik het nu zo laten.

ch_ntii123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 09:10

Je heb toch aangegeven ''verzendern eigen risico'' of dergelijk? (dat schrijf je in een eerder bericht)
Dan is het haar eigen probleem vind ik. Wel kun je een tegemoetkoming doen vind ik door haar wat korting te geven (dat jij bijvoorbeeld net je geld eruit heb).. Dat zou ik persoonlijk als koper wel prettig vinden..

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 09:22

@ jildau, je begrijpt het verkeerd.

Ik heb een aantal veren op de post gedaan op zeg donderdag. Daarvan zijn 2 brieven, bij 2 verschillende mensen niet aangekomen. 1 daarvan was een redelijk kleine bestelling en heb ik nogmaals opgestuurd. De 2e bestelling, voor een ander persoon dus, is volgens zeggen ook nog niet aangekomen. Maar dit was een vele duurdere bestelling.. Ik wil zeker wel voor een tegemoetkoming zorgen.. maar krijg t gevoel dat het gelogen is, tenslotte kan ik het toch niet natrekken... Aangezien de dame in kwestie al 24 uur bijna niet gereageerd heeft.. En als jij je daadwerkelijk zorgen maakt of je opgelicht word, bekijk je je mail toch wel dagelijks? Zo denk ik dan. :P..

En idd er staat verzenden op eigen risico.. :7
En 2 x in dezelfde week iets zoek raken met de post, is dat mogelijk ?

__Astrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:13

briitje schreef:
Ja leek mij ookal, en ik geloof dat het met dezelfde post is weggegaan. Het gaat wel om 2 verschillende personen he, even voor de duidelijkheid..

Maar stel ze houd stand, dat ze het niet ontvangen heb.. hoe zouden jullie t oplossen? Of misschien zelfs niet?

In me advertentie staat wel verzenden op eigen risico.. Maar wil t wel graag netjes houden.

Ah, dacht dat zelfde personen was...
Ik zou eerst even proberen met aantal veertjes en dan zien of die toekomen en als dat goedkomt op zelfde manier rest van bestelling versturen en zeggen dat h haar risico is. ;)

Lieees

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-13 11:23

IK HEB ZE GEVONDEN! pb voor interesse!
Afbeelding
Afbeelding