Gister enorme drukte, met 4 man de benen uit het lijf gelopen, we hadden een 16 jarige en een 17 jarige die pas een paar dagen had gewerkt erbij, maar met 2 man kunnen we dat goed opvangen. Tot mijn collega weg ging om 5 uur en het op mij neerkwam, bonnen raakten kwijt, werden door elkaar gehaald enz. Dus ik ga ze helpen bij uitgifte, probeer alles een beetje recht te trekken, ondertussen bezig met sluiten dus de laatste paar bonnen worden afgewerkt.
Komt een vrouw vragen hoe lang het nog duurt want ze wachtte al zóóó lang. Dus ik zeg sorry mevrouw, we maken het zo snel mogelijk klaar, maar het was vandaag erg druk en we zijn alle 3 moe. Bekt ze terug 'ja wij zijn ook moe, hebben ook al de hele dag over het park gelopen! Mijn man is al boos en anders wil ik mijn geld terug' Dus ik snel van alles ingeslikt en me omgedraaid, bon gechekt, was net een kwartier geleden.
Dat gezegd, kon haar niets schelen, ze wilde het nu, een kwartier was veel te lang. Gaat ze elke 10 seconden vragen hoelang het nog duurt. Dus de meuk uit de frituur gehaald en gegeven, ze is niet terug geweest dus blijkbaar was het wel warm genoeg

). Heb je gewoon last van overmacht.