Ik heb afgelopen 2 weken (TE) weinig gedanst. Onze dansschool had 2 weken 'springbreak' dus geen les en door allerlei drukkigheden ook weinig naar andere dansscholen geweest. Ben de eerste week op vrijdagavond naar Salsa Viva geweest, workshop Rueda en cuban night. Was erg rustig maar wel gezellig en toch lekker gedanst. Op Koningsdag ben ik naar Salsa Night Deventer bij Eppink geweest, ook al redelijk rustig maar wel heerlijk en veel gedanst. Maakt niet uit als er weinig mensen zijn, zolang de mannen die er zijn maar met je willen dansen

A.s. zondag is er in SamSam weer een heerlijke party en omdat het ter ere is van de 50e verjaardag van mijn dansleraar, is de entree gratis. Als je eens écht gezellig wilt dansen moet je zeker langs komen. (let op, 't is er érg warm, kleine kroeg, geen airco, dus 'cubaanse sferen', trek iets luchtigs aan). Geen 'kijkmijnou'sfeer maar totally social. Zelfs dansers die ik op grote party's de showbal zie uithangen, zijn bij SamSam gewoon leuk en gezellig. Het begint kort na 8 uur (na dodenherdenking) en duurt tot 02.00 uur. Apeldoorn dus.