Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tita schreef:Nogmaals... Ik weet waar ik over praat en ben ruim 6 maanden verder met zelfde soort verhaal.
Daden doen veel meer pijn.....
Verhaal was heel anders geweest als hij haar weekelijks zag, en aangezien ie al maanden mailt, zou het wel daarbij blijven..dagen is zo gedaan.
Iets weerhield hem ervan, maar hij genoot van de spanning
Ik flirt zomaar via de whattapp en collega's zijn maar woorden..
De vriend was bij haar en met haar hier bedoel ik de ts mee.
Het zijn maar woorden hoe vaak zei je vroeger niet iets lelijks tegen je ouders?
Raponsje schreef:Het zou wat anders zijn als ik onze volledige namen hier zou noemen, foto's zou plaatsen, facebook links zou plaatsen, haar naam zou noemen etc.
Het is geen heksenjacht het is gewoon online en vrij anoniem mijn hart luchten op een forum bij een hoop meiden / vrouwen die vaak een hoop ervaring en (eigen)wijsheid hebben.
Al onze vrienden zijn gezamelijk hier omdat we vanuit Engeland zijn verhuisd hierheen en dus niemand hier kennen vanuit onze oude school tijd oid.
Uiteraard heb ik vriendinnen uit Engeland die niet gedeeld zijn maar door de afstand is de vriendschap niet meer helemaal zoals dat vroeger was en weet ik ook niet of ik die 100% hiermee vertrouw.
Als ik bij mijn moeder lang ga wil ik niet dat ze van de kapster op de hoek te horen krijgt "Die raponsje die is mooi door haar vriend belazerd, hij had op internet een Russische bruid besteld en bij haar 15 kinderen verwekt" (want je weet hoe roddelen gaat).
tita schreef:Nou roosch inmijn geval zijn het woorden geweest die ik zelf ff heb omgezet in een daad...
De daden doen meer pijn...die kun je niet terug nemen.
.
tita schreef:Nou simpel
Jan zegt tegen zijn vrouw....
Gut ik vind de buurvrouw een mooiere vrouw dan jij.... Daar zou ik welmee willen....echh fietsen.
Maar dat doe ik liever met jou omdat ik van je hou.
Jan zegt tegen zij vrouw
Buurvrouw is een lekker wijf, die heb ik ff gefietst maar ik hou van jou.... Nu gaan we verder met ons
tita schreef:Nou simpel
Jan zegt tegen zijn vrouw....
Gut ik vind de buurvrouw een mooiere vrouw dan jij.... Daar zou ik welmee willen....echh fietsen.
Maar dat doe ik liever met jou omdat ik van je hou.
Jan zegt tegen zij vrouw
Buurvrouw is een lekker wijf, die heb ik ff gefietst maar ik hou van jou.... Nu gaan we verder met ons
Nynke1 schreef:Ik snap niks van je post tita, maar ik denk dat we de discussie hier maar bij moeten laten wat betreft woorden/daden. Denk dat TS daar niet zo veel aan heeft.