Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shirley

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 14:53

Hahaha, inderdaad :))

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 14:55

Mag ik me ook melden?
Ik krijg net toch een rare reactie op mn bod van gister :?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 14:56

daar zijn wij dan ook wel nieuwsgierig naar }>

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 14:59

Kom maar op, hoor :Y)

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 15:01

Gister op een lade blok geboden. Oke, niks aan de hand.
Krijg ik net om 1 voor half 2 een mail dat ze akkoord gaan met mijn bod, wanneer ik het ladeblok kan komen ophalen.
Vervolgens 2 minuten later krijg ik dezelfde mail geforward of ik AUB wil reageren op de email
Nog geen 5 minuten later kwam mail 3 binnen. Waarom ik niet reageer op de emails die hij/zij heeft gestuurd.

Om kwart voor 2 kwam de mail binnen dat marktplaats wordt verziekt door mensen zoals ik, wel bieden en niet meer reageren (inclusief minder vriendelijke teksten).
En terwijl ik dit aan het tikken ben komt mail nummer 5 binnen. Een grote scheld mail waarin ik voor van alles en nog wat wordt uitgemaakt en dat ze niet meer akkoord gaan met mijn bod om dat ik een ***** ben en niet het fatsoen heb om te reageren op emails :=

Edit: ik heb dus op geen van de 5 emails gereageerd. Denk dat ik alleen op de laatste ga reageren.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 15:03

Mijn god..........Hoop voor je dat er nog meer van die ladeblokken op MP staan :+

(of reageren 'jeetje, ik was net tussen jouw mailtjes door even heen en weer naar de IKEA en ben al geslaagd :') )
Laatst bijgewerkt door Kentaro op 31-01-13 15:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 15:04

nope, niet in de buurt.
Maar ik hoef het ladeblok al niet meer te hebben hoor :n
dan betaal ik liever 140 euro voor een nieuwe

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 15:05

Nou jaaaaaa ...belachelijk eigenlijk !

Zou deze verkoper gewoon melden bij Marktplaats :j

Zit je toch echt even met je ogen te knipperen als je dat allemaal leest :))

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 15:09

Blijkbaar gaan ze er vanuit dat je geen leven hebt ofzo?
Als je na 2 dagen nog geen reactie op mail heb gehad dan kan je even een reminder sturen vind ik.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 15:12

Dit is gewoon extreem hoor!
Wat je zegt, je kunt altijd de volgende dag even een mailtje sturen of je berichtje ontvangen is en of er nog interesse is!

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 15:26

dat is wel heel erg zeg, je kunt toch niet 24 uur per dag achter je pc zitten, zo hebben wij hier ook nog eens een internet verbinding die nog wel eens niet werkt dus dan komt er ook geen mail binnen, dus een beetje geduld is wel op zijn plaats

anOek_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 15:30

Mri schreef:
Blijkbaar gaan ze er vanuit dat je geen leven hebt ofzo?
Als je na 2 dagen nog geen reactie op mail heb gehad dan kan je even een reminder sturen vind ik.

Zoiets heb ik laatst ook meegemaakt, uiteindelijk toch uitgekomen en het geld verstuurd (gelukkig niet 1x het hele bedrag) nooit het product ontvangen en nooit meer wat van gehoord. Waar ze ooit zo snel waren hadden ze opeens geen drang meer om te reageren. Haha

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 15:38

@ Mri
Wat achterlijk zeg!
Ik zou hem dan ook niet meer hoeven.
Zou gewoon mailen dat je nog een leven hebt..

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 15:43

Die is ook niet wijs 8)7
Daar WIL je inderdaad al geen zaken meer mee doen, zo'n persoon :brr:

Zeker dezelfde als degene die een keer een paar beenbeschermers van me kocht via Marktplaats...ik alles opgemeten, zij akkoord, betaald, pakje verstuurd.

Een dag later open ik 's ochtends mijn mailbox, zie ik meerdere mailtjes van madam binnenkomen van de vorige avond rond 22 uur. Allemaal vlak na elkaar gestuurd en ook zo'n razernij van "het past niet en je hebt mij bedonderd" "waarom reageer je nu ineens niet meer" oplopend tot "bedrieger" allerlei verwensingen en bedreigingen :=

Je vraagt je af waar dat vandaan komt want alles was gewoon heel netjes gegaan, ik had van alle kanten foto's en maten doorgestuurd, en had er geen probleem van gemaakt als ze ze terug wilde sturen.

Maar dan krijg je meteen zo'n psychopatische mail-bom in je mailbox.... toen heb ik ook even rustig uitgelegd dat niet iedereen altijd om die tijd nog volop achter de PC zit, dat alle maten netjes doorgegeven waren en dat ik het op zich geen probleem vond om de beschermers terug te nemen, maar dat ik het toch echt niet accepteer om op zo;n toon aangesproken te worden en dat ik helemaal niks terug zou nemen als ze daarvoor niet haar excuses aan zou bieden.

Gek geworden _-:(

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 15:46

Ik ben voorlopig helemaal klaar met postNL, vandaag werd alweer mijn pakket niet bezorgt, ik de post maar weer gebeld (omdat ze ook nog eens het termijn van 5 dagen overschreden hebben) krijg je te horen dat ze mijn pakket kwijt zijn en dat ik maar contact op moet zoeken met de verzender want alleen die kan de procedure starten, echt niet te geloven. ging ook nog eens om ruim 150 euro...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 15:48

Ik zou ook een mailtje sturen dat je niet in de gelegenheid bent om om de 5 minuten je mail na te kijken en dat je ze veel succes wenst met de verkoop aangezien jij niet meer geïnteresseerd bent door de zeer opdringerige toon die ze aanslaan, zoiets..

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 15:49

TNT maakt er vaker een zooitje van -O-
Ik heb een pakketje naar iemand verstuurd afgelopen dinsdag, woensdag is het afgeleverd volgens de TNT. Niks aangekomen, hele dag iemand thuis geweest maar er is gewoon geen bezorger langs gekomen

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 15:50

Maar zegt de ontvanger dan wel de waarheid?

Ik kan er echt niet overuit, al die slechte ervaringen met verzenden!! Ik zit al bijna 7 jaar op MP, en werkelijk nog nooit iets niet aangekomen! (1x gebaald dat ze een aangetekend stuk doodleuk buiten hadden gezet)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 15:52

Je moet het ook maar net treffen met je bezorger :j

Heb je een goede bezorger dan werkt het allemaal perfect, maar als je zo'n bassie hebt dat totaal niet meedenkt...pffffft.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 15:56

In dit geval spreekt de ontvanger echt de waarheid. Gaat om iemand die ik ken en om iets wat bij mij in de weg lag wat ze voor de verzendkosten mocht hebben.

Zij heeft er niks aan om er over te liegen, de enige gemaakte kosten zijn 6,75 aan verzendkosten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 16:04

Mijn pakket is gelukkig bezorgd, ze hebben hem gebeld dat het adres niet klopte, toen hij ging kijken bleek dat er helemaal geen adres op stond :? Heel vreemd allemaal maar gelukkig is het goed gegaan

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 16:05

Mri, Dat is inderdaad weer anders.
Heb je je track en trace code gechect?

dees-daan, fijn dat het goed gekomen is!

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 16:10

ja, de T&T zegt dat die is afgeleverd op huis adres -O-

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 16:17

Mijn pakketje was van Telsell, gaat vandaag nog terug! Ben echt woedend!
Eerst mij 7/8 weken laten wachten, en dan iets leveren wat totaal niet werkt! _-:(

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 16:19

Mri schreef:
ja, de T&T zegt dat die is afgeleverd op huis adres -O-

Weet natuurlijk niet of ze dat heeft, maar misschien kan ze kijken in schuur/hok/kast?! Ik dacht laatst ook dat iets niet aangekomen was, hadden ze het achter ons huis in de tuinkast gelegd :P