Ook wel leuk is dat er echt kinderen in zitten met een oerhollandse naam zoals Marianne of Hanneke.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daenerys schreef:Gefeliciteerd!!
Wat voor namen vind je leuk?
Sunshine80 schreef:Zo vind ik het ook altijd bijzonder als een kind een naam heeft dat je niet verwacht. In mijn stageklas zit een Karel, helemaal geen bijzondere naam... Maar hij is van turkse afkomst. Het past gewoon niet haha.
Ook wel leuk is dat er echt kinderen in zitten met een oerhollandse naam zoals Marianne of Hanneke.
Urielle schreef:Patriciavt schreef:Nou iddDan is Viggo een veeeeel betere naam! Je hebt wel bijzondere namen trouwens, mooi
![]()
dank je![]()
Als het een meisje was geweest was hij Suna geweest. Maar ik wist al dat het een jongen werd dus echt heel serieus had ik niet meer gedacht aan meisjesnamen.
Patriciavt schreef:Wist je het al zonder echo?? Ik heb ook zo'n sterk voorgevoelVolgende week vrijdag weten we of mijn gevoel klopt
Sunshine80 schreef:Zo vind ik het ook altijd bijzonder als een kind een naam heeft dat je niet verwacht. In mijn stageklas zit een Karel, helemaal geen bijzondere naam... Maar hij is van turkse afkomst. Het past gewoon niet haha.