[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Davinia_

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-13 19:18

Gianti, ik wil niet heel onaardig zijn, maar een wit jurkje op een bruiloft? Is dat niet een ongeschreven regel dat het echt niet kan? :=

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-13 19:27

Marije__ schreef:
Zo'n bloemenblazer zou ik ook nog wel willen ja, wauww!!

Nou, ik ook! <3 Was gelijk verliefd toen ik hem zag!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 19:27

De bloemenblazer is niet zo mijn ding, ik houd niet zo van bloemen ook, misschien komt het daardoor.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-13 19:30

Hoe kan je nou niet van bloemen houden, Corien? :D Of alleen op kleding?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 19:37

Davinia_ schreef:
Gianti, ik wil niet heel onaardig zijn, maar een wit jurkje op een bruiloft? Is dat niet een ongeschreven regel dat het echt niet kan? :=

geen idee, kom normaal alleen op begrafenissen :Y) ook niet in combi met groen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 19:42

Niet alle bruiden vinden het een probleem als je een wit jurkje draagt, gewoon even na vragen dus :)

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 19:48

Davinia_ schreef:

Dat is zeer not done inderdaad heb ik altijd geleerd :=
De bruid is de enige die het recht heeft om wit te dragen op een bruiloft :D
Ik zou het echt niet doen, zeker niet een wit jurkje! Wit detail ofzo kan denk ik wel.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 19:50

ik sta dus open voor andere ideeën. zou graag dus dat colbertje, maar wat erbij?

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 19:53

Gianti schreef:
ik sta dus open voor andere ideeën. zou graag dus dat colbertje, maar wat erbij?

Ik hou zelf niet van kleur op kleur, dus met een gekleurd colbertje kom ik niet verder dan een net zwart of grijs jurkje :))
Maar dat is wel leuk denk ik, simpel jurkje met een opvallend colbertje er op.
Als je een colbertje in die lichtroze kleur kan vinden, ik vind grijs en roze echt heel mooi combineren!

(mintgroen en wit is trouwens wel een prachtige combinatie verder hoor, mocht je hem toch in die kleur willen. Alleen niet voor een bruiloft denk ik, wel leuk in de zomer <3 Ik draag bijna altijd een witte top onder mijn mintgroene colbert)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 20:08

Ja, denk dat ik sowieso het witte jurkje ga kopen (is maar 15 euries)

Ben alleen nog niet onderuit wat voor model jurkje... ben nog niks behalve de leuke witte tegengekomen...

TessaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 20:10

Komen weer leuke dingen voorbij!
Ik ben opzoek naar een aparte legging en het liefst zo goedkoop mogelijk.
Weten jullie nog sites met leuke leggings ? :)

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 20:11

Gianti schreef:

Als je echt een jurkje aan wilt naar die bruiloft zou ik kijken voor iets met een print in zwart/wit/grijs tinten.
Als je het niet echt vind om een broek aan te doen, dan vind ik een mooie witte top onder de blazer wel kunnen (over het algemeen houd je de blazer nu toch aan met deze temperaturen? ;)) & dan een mooie gekleurde broek. Zelf zou ik voor een mooie zachtroze broek gaan eronder of juist kobaltblauw of als je veiliger wilt een donkerblauwe of zwarte kan ook heel chique staan.

Misschien wat inspiratie voor bij de mint groene blazer:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Paar linkjes van te grote foto's:
http://4.bp.blogspot.com/_UzgJIL1QHvY/TCj1v2umcdI/AAAAAAAACGA/pSx84Qb3fVY/s1600/FRI.JPG
http://farm8.staticflickr.com/7187/6933243465_ba67637b4b_o.jpg
http://529scout.files.wordpress.com/2012/08/target10.jpg

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 11:43

Davinia_ schreef:

Dat is idd een soort oude ongeschreven regel. Persoonlijk vind ik het onzin, maar je moet even kijken wat de bruid er van zou vinden.
Daarnaast is het ook altijd de vraag of de jurk van de bruid wel wit is ;)

Zelf zou ik overigens niet alleen wit aandoen, maar het dan bijvoorbeeld combineren met een blazer en sieraden in kleur :) .

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 11:52

Gianti schreef:
Davinia_ schreef:

Witte jurk is toch redelijk not done op een trouwerij!

In combi met een gekleurde blazer vind ik het trouwens al anders, maar mijn voorkeur zou toch naar een andere kleur gaan :j

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 11:56

Evony schreef:
Gianti schreef:

Witte jurk is toch redelijk not done op een trouwerij!

In combi met een gekleurde blazer vind ik het trouwens al anders, maar mijn voorkeur zou toch naar een andere kleur gaan :j
Was sowieso in combi met een mint groene blazer :)

Moeilijk hoor XD is trouwens wel een oudere bruid die voor de2de keer trouwt

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-13 12:09

Overleg eventjes met de bruid, zou ik zeggen :) in combinatie vind ik het ook anders.
Ik was eens op een bruiloft en daar had iemand ook een hele mooie witte jurk aan en je kon amper zien wie de bruid was :=

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 13:03

geen idee hoeveel dingen ik in de kast heb liggen die ik nooit draag.
Wanneer ik iets koop dan gaat het na 2 keer dragen ong. zo zitten dat ik het niet meer leuk vind of me er dik in voel! :o
Ik betaal mijn kleren dus zelf, en een maal gebruikt kun je ze niet meer terug brengen en daar baal ik zo van. :(

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 13:12

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-13 13:20

Imke1998 schreef:
Wanneer ik iets koop dan gaat het na 2 keer dragen ong. zo zitten dat ik het niet meer leuk vind of me er dik in voel! :o
Ik betaal mijn kleren dus zelf, en een maal gebruikt kun je ze niet meer terug brengen en daar baal ik zo van. :(

Dat is jammer! Hoe komt het dat het dan anders gaat zitten? Is dat ook zo of denk je dat maar? :)

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 13:22

Davinia_ schreef:
Imke1998 schreef:

Dat is jammer! Hoe komt het dat het dan anders gaat zitten? Is dat ook zo of denk je dat maar? :)

ik heb dat met name bij broeken, in het begin zitten ze geweldig, en daarna wordt het een ramp! -O-
Ik ben dus ook eigenlijk naar fijne broeken ofzoek, die een beetje "in model" blijven. :j

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 13:25

Dat heb ik ook wel eens met broeken, misschien is de kwaliteit niet goed ofzo, maar ze gaan soms na een tijdje een beetje slobberen terwijl ze in het begin heel mooi aangesloten zitten.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-13 13:27

Dat herken ik wel ja! :j Maar meestal is het na het wassen weer goed. Misschien inderdaad maar andere broeken kopen dan? :)

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 13:43

Imke1998 schreef:

Dan koop je waarschijnlijk veel kleding van slechtere kwaliteit stoffen. Ik heb ook wel eens gehad dat sommige broeken en shirts niet meer mooi zaten naar een paar keer dragen of zelf na 1 keer wassen al waren vervormd :(
Op eens of andere manier waren het vaak dezelfde soort stofjes die dus minder mooi gingen zitten. Ik koop dus geen kleding meer van bepaald materiaal. Ik voel altijd aan de stof van de kleding als ik wat koop dus ik kan niet zo zeggen welke materialen zo vervormen ik kan dat alleen voelen :')

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 13:45

_vivi_ schreef:
Imke1998 schreef:

Dan koop je waarschijnlijk veel kleding van slechtere kwaliteit stoffen. Ik heb ook wel eens gehad dat sommige broeken en shirts niet meer mooi zaten naar een paar keer dragen of zelf na 1 keer wassen al waren vervormd :(
Op eens of andere manier waren het vaak dezelfde soort stofjes die dus minder mooi gingen zitten. Ik koop dus geen kleding meer van bepaald materiaal. Ik voel altijd aan de stof van de kleding als ik wat koop dus ik kan niet zo zeggen welke materialen zo vervormen ik kan dat alleen voelen :')

Dat is handig! ;)
Nu heb ik dan wel 2 broeken van de vero moda: een bruine en een groene, zelfde model!
de bruine zit geweldig, en de groene, noujaa... die dus niet. heel vreemd, het zelfde model en de zelfde maat!

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 15:10

Ik was dit topic dus gewoon kwijt haha :')

Ik heb van de week uggs gekocht, waren voor de helft. Vind ze niet heel charmant, maar ze zitten echt heeeeel lekker. Heb de zwarte mini bailey button. :)