Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Davinia_ schreef:Gianti, ik wil niet heel onaardig zijn, maar een wit jurkje op een bruiloft? Is dat niet een ongeschreven regel dat het echt niet kan?
Gianti schreef:ik sta dus open voor andere ideeën. zou graag dus dat colbertje, maar wat erbij?
Gianti schreef:ik sta dus open voor andere ideeën. zou graag dus dat colbertje, maar wat erbij?
Davinia_ schreef:Gianti, ik wil niet heel onaardig zijn, maar een wit jurkje op een bruiloft? Is dat niet een ongeschreven regel dat het echt niet kan?
Gianti schreef:Davinia_ schreef:Gianti, ik wil niet heel onaardig zijn, maar een wit jurkje op een bruiloft? Is dat niet een ongeschreven regel dat het echt niet kan?
geen idee, kom normaal alleen op begrafenissenook niet in combi met groen
Evony schreef:Was sowieso in combi met een mint groene blazerGianti schreef:
geen idee, kom normaal alleen op begrafenissenook niet in combi met groen
Witte jurk is toch redelijk not done op een trouwerij!
In combi met een gekleurde blazer vind ik het trouwens al anders, maar mijn voorkeur zou toch naar een andere kleur gaan
TessaS schreef:Komen weer leuke dingen voorbij!
Ik ben opzoek naar een aparte legging en het liefst zo goedkoop mogelijk.
Weten jullie nog sites met leuke leggings ?
Imke1998 schreef:geen idee hoeveel dingen ik in de kast heb liggen die ik nooit draag.
Wanneer ik iets koop dan gaat het na 2 keer dragen ong. zo zitten dat ik het niet meer leuk vind of me er dik in voel!![]()
Ik betaal mijn kleren dus zelf, en een maal gebruikt kun je ze niet meer terug brengen en daar baal ik zo van.
Davinia_ schreef:Imke1998 schreef:geen idee hoeveel dingen ik in de kast heb liggen die ik nooit draag.
Wanneer ik iets koop dan gaat het na 2 keer dragen ong. zo zitten dat ik het niet meer leuk vind of me er dik in voel!![]()
Ik betaal mijn kleren dus zelf, en een maal gebruikt kun je ze niet meer terug brengen en daar baal ik zo van.
Dat is jammer! Hoe komt het dat het dan anders gaat zitten? Is dat ook zo of denk je dat maar?
Imke1998 schreef:geen idee hoeveel dingen ik in de kast heb liggen die ik nooit draag.
_vivi_ schreef:Imke1998 schreef:geen idee hoeveel dingen ik in de kast heb liggen die ik nooit draag.
Dan koop je waarschijnlijk veel kleding van slechtere kwaliteit stoffen. Ik heb ook wel eens gehad dat sommige broeken en shirts niet meer mooi zaten naar een paar keer dragen of zelf na 1 keer wassen al waren vervormd
Op eens of andere manier waren het vaak dezelfde soort stofjes die dus minder mooi gingen zitten. Ik koop dus geen kleding meer van bepaald materiaal. Ik voel altijd aan de stof van de kleding als ik wat koop dus ik kan niet zo zeggen welke materialen zo vervormen ik kan dat alleen voelen