omg... rommel dus.. zul je maar 14 euro? betalen bij de da
Tianbelli
Geplaatst: 13-01-13 14:58
@ LisaLuna: Vind het een risico om het te bestellen als het voorgevormde boobs zijn, waarschijnlijk pas ik er niet in, en komen ze maar halverwegen z'n boobies
Oke! Ja ik heb nooit geen nagellak meer op omdat het niet mag voor m'n werk, en met handschoentjes werken is nog net geen moordpoging. Vandaar dat ik nooit meer iets doe met m'n nagels..
Ik denk dat je pas kans op douane hebt als je buiten de EU besteld.
SimoneDV
Geplaatst: 13-01-13 17:29
Was jullie even kwijt, tijdje ook niks besteld eigenlijk.
Maar heb het topic weer gevonden en ook meteen bijgelezen Ben nu eigenlijk iets aan het bedenken voor m'n vriend, paar kleine cadeautjes ofzo voor valentijn (en iets daarna hebben we zoveel maanden). Weet alleen nog niet echt iets
Ik heb de laatste tijd echt superveel leuke dingen binnengehad. Ik had geloof ik in december heel veel besteld, en dat stroomt nu langzaam binnen. Bijna niets valt tegen. Ik zou alleen die kledingvouwplank die hier wel eens voorbij is gekomen niet bestellen, die is voor kleine kinderkleding.
Ik kreeg trouwens bij twee pakketjes ook een leuke link naar een webshop; http://www.dresslink.com. Staat best veel kleding op die hier ook langskomt. Bij die webshop zijn de producten iets goedkoper en betaal je apart verzendkosten, maar met sommige dingen komt dat echt goedkoper uit, zeker als je meerdere dingen wilt. (en als je die site liket op Facebook geloof ik dat je 20% korting krijgt )
ik ben ook al op die site aan het rondkijken,, is het denk je betrouwbaar? je kunt wel met paypal betalen. daarmee heb je toch ook kopersbescherming??
LisaLuna
Geplaatst: 13-01-13 22:15
Tianbelli schreef:
@ LisaLuna: Vind het een risico om het te bestellen als het voorgevormde boobs zijn, waarschijnlijk pas ik er niet in, en komen ze maar halverwegen z'n boobies
Oh ja snap ik! ik denk dat ik hem uiteindelijk wel zal bestellen en dan maak ik een foto!