Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Talisa schreef:Die eerste is echt gaaf Matsje!
Ik heb net deze gekocht voor oud & nieuw![]()
[ Afbeelding ]
Wilde eigenlijk deze van Asos, maar deze was 2 keer zo goedkoop![]()
http://www.asos.com/TFNC/TFNC-Sequin-Dr ... ldnudemesh
Sem_ schreef:Leuk zeg! Waar heb je hem van?
Jullie nog tips voor goede, mooie push up bhs? Ik heb een klein maatje en draag dus altijd
push up m
Inney schreef:Ik ben ook altijd op zoek naar goede BH's. Heb nu saph, maar dat vind ik niet helemaal optimaal![]()
Heb een 75/80 D. Wat zouden jullie aanraden?
Inney schreef:Ik ben ook altijd op zoek naar goede BH's. Heb nu saph, maar dat vind ik niet helemaal optimaal![]()
Heb een 75/80 D. Wat zouden jullie aanraden?
Inney schreef:Ze 'pushen' teveel vanuit de zijkant. Heb mijn maat laten opmeten, dus neem aan dat ik dan goed zit.
Het is het altijd net niet. Ik heb nu wel alles van saph, omdat dat wel het beste zit tot nu toe.
Sem_ schreef:Leuk zeg! Waar heb je hem van?
Jullie nog tips voor goede, mooie push up bhs? Ik heb een klein maatje en draag dus altijd
push up modelletjes. Tot nu toe allemaal van After Eden, maar die worden echt snel lelijk hier..
Hunkemoller is niks voor mij helaas. Supertrash bh's gister gepast en die zaten heel mooi, maar
pffoeh ook een aardig prijskaartje..
Talisa schreef:Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het gouden jurkje komt van de Coolcat![]()
edit; Ik moet er ook nog maar ff een push up bh voor onder kopen, dan lijkt het misschien net ff wat meer