Zat ze een week erna in bad, roept ze me in paniek binnen dat ze een waterpok (waterbok zei zij

Ahummmm ze had haar clitoris ontdekt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sharmila schreef:Zo'n 5 jaar geleden stond ik in de kaaswinkel. Stond er een wildvreemde man achter me, tikt op mijn schouder en vraagt jij bent toch Sharmila. Ik zeg ja, klopt. En wie bent u? Meneer zei zijn zijn naam. Er ging uiteraard geen lampje branden. Maar vond het banketstaaf om te zeggen. Allemaal vragen werden gesteld... Hoe is het met mijn broertje. En leuk dat ik nog steeds zo gek was op paarden (had rijbroek aan). En dat ik maar mijn ouders de groetjes moet doen.
Bleek dus de Sinterklaas te zijn. Nooit bij stil gestaan dat die man een Sint was die je kon huren en zomaar tegen kon komen op straat. Ik dacht dat het de buurman van mijn tante was ofzo. Hahaha
PaulineLala schreef:Grappige verhalen komen er langs zeg!
Ik weet nog we'll , ik was een jaar of 6 en mijn grotere broer van 9 ongeveer riep vanuit beneden " Paulien wil je een chocolaatje ?' Waarop ik antwoorde Jaahoor!, mijn broer kwam naar boven lopen met een chocolaatje op een stukje wc papier ..ik nog niks door dus ik neem een hap. , en gatverredammee , gewoon een stukje poep! En hij maar lachen , ik kon alleen maar schreeuwen en huilen , blehg wat was dat erg zeg!
PaulineLala schreef:Grappige verhalen komen er langs zeg!
Ik weet nog we'll , ik was een jaar of 6 en mijn grotere broer van 9 ongeveer riep vanuit beneden " Paulien wil je een chocolaatje ?' Waarop ik antwoorde Jaahoor!, mijn broer kwam naar boven lopen met een chocolaatje op een stukje wc papier ..ik nog niks door dus ik neem een hap. , en gatverredammee , gewoon een stukje poep! En hij maar lachen , ik kon alleen maar schreeuwen en huilen , blehg wat was dat erg zeg!
Musiess schreef:Ow en vroeger wilde ik mijn cavia in bad doen, helaas kon hij niet zwemmen.
Dus toen hij dood was had ik hem uit het bad gevist en anar me moeder gebracht met het verhaal: hij bleef niet drijven en deed heel raar zn mond open en dicht.
En mn vogel had ik onder de kraan een beetje nat gespetterd, ik een doek gewikkeld en zo op de verwarming gelegd.. Hij was idd droog. maar ademde niet meer
Musiess schreef:Ow en vroeger wilde ik mijn cavia in bad doen, helaas kon hij niet zwemmen.
Dus toen hij dood was had ik hem uit het bad gevist en anar me moeder gebracht met het verhaal: hij bleef niet drijven en deed heel raar zn mond open en dicht.
En mn vogel had ik onder de kraan een beetje nat gespetterd, ik een doek gewikkeld en zo op de verwarming gelegd.. Hij was idd droog. maar ademde niet meer
xTammyy schreef:Omg, ik geef mijn kinderen nooit dieren later, arme dingen
Heb ook een keer dit verhaal gehoord namelijk:
Meisje had een hamster en die liet ze altijd in het water van de wc zwemmen. Was er een keer een vriendinnetje bij hun en die bedacht dat t ook wel kon als ze de wc doorspoelde.. dag hamster.
Kyarahh schreef:Musiess schreef:Ow en vroeger wilde ik mijn cavia in bad doen, helaas kon hij niet zwemmen.
Arme beestjesMaar stiekem ook bést grappig
Kyarahh schreef:Ow en vroeger wilde ik mijn cavia in bad doen, helaas kon hij niet zwemmen.
En mn vogel had ik onder de kraan een beetje nat gespetterd, ik een doek gewikkeld en zo op de verwarming gelegd.. Hij was idd droog. maar ademde niet meerCitaat:
Ja die dieren hebben het zwaar gehad, maar ik had het beste met ze voor.
Lekker in badje, en dan lekker warm bij de kaggel.
:'(