Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Serendip90

Re: Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 10:54

En het erge "Ja, maar misschien...." "Stel dat..., dan heb ik ze nodig!"

(over de transportbeschermers, beest verhuist alleen nog een keer naar een andere stal als daar ooit eens plek komt en dat is rijdend te doen :') half uurtje... dus daarvoor ga ik hem niet op de trailer zetten (ben ik langer bezig met hem erop krijgen en weer eraf en de stress dan dat ik loop/rijd :D)

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 10:59

DeMolenhoek schreef:
Nou dat is hetgeen dat ik nu al 6 keer heb gestuurd. En altijd krijg ik terug: Ja, dat begrijp ik, sorry dat ik het vroeg. Maar toch vinden ze altijd iets nieuws. Heb nu even mijn mond open getrokken en gevraagd of ze auto+ trailer + mijn 4 andere paarden er ook nog bij willen. Nu is het opeens verdacht stil :D

Pas maar op! Straks zeggen ze "Ja!" xD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 11:06

xHaithi schreef:
DeMolenhoek schreef:
Nou dat is hetgeen dat ik nu al 6 keer heb gestuurd. En altijd krijg ik terug: Ja, dat begrijp ik, sorry dat ik het vroeg. Maar toch vinden ze altijd iets nieuws. Heb nu even mijn mond open getrokken en gevraagd of ze auto+ trailer + mijn 4 andere paarden er ook nog bij willen. Nu is het opeens verdacht stil :D

Pas maar op! Straks zeggen ze "Ja!" xD

Dan zorg ik wel voor wat miniatuurtjes xD

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 11:18

DeMolenhoek schreef:
Dan zorg ik wel voor wat miniatuurtjes xD

Hahaha!

Toch aparte mensen op de wereld. Na alles wat ik hier zie voorbijkomen moet ik zeggen dat het bij mij tot nu toe altijd erg rustig is geweest.

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 12:51

Serendip90 schreef:
Ik moet nog steeds overal foto's van maken :$ iemand moet me echt een keer onder mijn kont schoppen :p

*SCHOP* en voor mezelf ook een, want ik moet ook nog zóveel op de foto zetten voor advertenties :')

Vanavond komt iemand een paardrijbroek halen, hopen dat ze het huis kan vinden :D (woon een beetje in the middle of nowhere)
Had vorige week ook iemand die àlle rijbroeken (stuk of negen, van mijn oppaskind) wilde hebben, was voor een zorgboerderij o.i.d. Of ik een mooi bedrag voor het geheel kon bedenken. Er zitten een paar broeken bij die nog nooit gedragen zijn, dus ik dacht "voor een goed doel" ; 5,- per broek. Maar niks meer gehoord dus, vind ik dan weer jammer. (als je het al teveel vindt, zeg dan wat je zelf voor prijs in gedachten hebt!)
Maja, nu gaan ze dus gewoon per stuk voor de vp. :+

niek_aaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 12:55

5 euro per broek vind ik een hele nette prijs!!! Dom dat ze daar niet op in zijn gegaan zeg!!

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 12:57

Ik heb er ook nog aan zitten denken om spullen gewoon bij een "goed doel" neer te "dumpen" (gewoon spullen van paarden die nog goed zijn, maar die ik toch niet meer gebruik...) maar je hoort steeds vagere dingen over goede doelen :s Al mijn oude rijbroeken zijn meegenomen door iemand van een rijvereniging :p "ik weet er nog wel mensen voor" :p

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 12:59

Ik heb gisteren n super positieve marktplaats ervaring gehad. Had vorige week €10,- op een spel geboden, wat bij bol €35,- is. Bod geaccepteerd, en gisteravond opgehaald. Blijkt het gewoon nog 100% nieuw te zijn! Nooit gespeeld 'we zijn niet van die spelletjes mensen'. Yay!

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 13:10

Dat is nog 's mazzel hebben! :))

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 14:41

Net de staldeken verkocht die ik erop had staan. Heel aardig vrouwtje ergens uit Groningen! :)

Dus die kan morgen op de post als het geld binnen is. :)

niek_aaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 16:08

Ik reageerde vanmorgen op een adv op MP
Nav de reactie zoek ik de fokkerij op. Mail ik terug, dat t op broodfok lijkt en dat ik daar uit principe geen zaken mee wil doen. Krijg ik een mail, wat ik dan wel niet ben een zwartekweker en dat ze dan geen kneusjes op zouden nemen(?!) Ik zie ook net dat ze ook een pers ter herplaatsing hebben.
Mijn man en ik gingen eens kijken naar een bernersennen van 5 jaar. Zag er niet helemaal top uit, maar uit medelijden met de hond hebben we haar voor 150 euro gekocht. Ze sprong in 1x in de auto ging liggen en we hebben haar de hele weg(2u) niet gehoord. Helaas hebben we haar binnen een maand in moeten laten slapen......helemaal op.....bleek achteraf een broodfokker te zijn.BAH!!!
Laatst bijgewerkt door niek_aaron op 01-10-12 16:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 16:15

om het topic open te houden zou ik de link verwijderen, mag namelijk niet
jeetje, 2 pagina`s vol met pups ed

niek_aaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 16:20

hoe verwijder ik het

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-12 16:20

Heb al getemd op de link, dat mag niet.
En hier iemand maar neerzetten als broodfokker terwijl je er niet geweest bent vind ik persoonlijk niet netjes.

En met dieren wil het wel eens voorkomen dat die iets minder gezond is dan je hoopt, maar uit medelijden kopen is natuurlijk ook niet de beste koop dan, en dan weet je dat het fout kan gaan.
Kan beter niet uit medelijden kopen, maar beest daar laten, en een melding maken.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-12 16:20

niek_aaron schreef:
hoe verwijder ik het

je post wijzigen en de link weg halen.

niek_aaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 16:24

En hier iemand maar neerzetten als broodfokker terwijl je er niet geweest bent vind ik persoonlijk niet netjes.

heb de site bezocht, heb forums gelezen met problemen die mensen met de dieren hebben en de DA gebeld die zgn daaraan verbonden is.....ms eerst even aan mij vragen hoe ik erbij kom, dat 'zomaar' te schrijven....

SuzanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 17:02

Verkopen gaat bij mij nu niet meer zo lekker! Jammer is dat haha :P
Wel zonde want ik had mn zadel bijna verkocht!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 21:39

Zucht.. Hele dag een fanatieke mailer gehad die mijn bureau wilde van marktplaats, komt gewoon niet opdagen????
Ik check de mail; ja hoor, 20 minuten voor de tijd afgemeld, dat hij het toch niet deed.... De sukkel....

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 22:38

nou hier nog fijner .....
is dat er vanavond iemand on half 8 zou komen ....

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 22:41

Ik had op MP een kast gevonden (oude kledingkast, die ik graag wil ombouwen tot zadelkast)
Beste man om maten gevraagd. Kast zou 60x60x200 zijn, dus ik daarheen, kom ik daar is die kast 60x80x200.. Beetje jammer, aangezien ik niet een grotere kast mag hebben.. :=
zegt ie ach die 20 cm maakt toch niet zo heeeeel veeel uit

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 22:43

roxiie schreef:
zegt ie ach die 20 cm maakt toch niet zo heeeeel veeel uit

Nouja, dat maak je toch zelf uit? :=
Beetje jammer dat je daarvoor heen en weer bent geweest.

Shanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 06:26

Ontvangen jullie mail via marktplaats? Ik heb de afgelopen dagen op een stuk of 14 advertenties gereageerd maar tot nog toe geen enkele reactie -O-

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 07:12

Roxxie: Misschien weet die man ook niet dat je tot een bepaalde afmeting voor een kast mag gaan. Dan is het logisch dat ie dat zegt toch?
Shanel: Soms krijg je ook geen bevestiging dat de mail is verstuurd, ik verzend hem dan nog een keer, zodat ik zeker weet dat hij aan is gekomen..

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 07:34

@Sharoontje; lijkt me niet meer dan logisch dat als ik via de mail maten opvraag (en de beste man zegt het opgemeten te hebben) dat je de correcte maten aan eventueel geinteresseerden doorgeeft ;)
En had in de mail aangegeven specifiek opzoek te zijn naar een 60x60, duels wat jij zegt is hier niet aan de orde.
Baal er bes van, heb er totaal toch een uur voor in de auto gezeten..

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-12 13:36

Dat is wel erg zonde van je tijd roxiie
Maar die man dacht natuurlijk weg=weg.
Voor jou erg balen, zou wel boos worden als ik zo lang in de auto zou zitten en het scheelt toch 20 cm, dat kun je wel zien.

En ik krijg gewoon mail via MP dus het ligt niet aan MP dat je geen mail krijgt Shanel