[INFO] Cadeau topic - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xSannee

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 19:41

En hier ook iemand met een bijna-jarig vriendje... hij wordt 21!
Ik heb hem met sinterklaas al een horloge gegeven, dus dat sluit ik in ieder geval uit.
Hij heeft een Xbox, maar het spel dat hij nog wilde, heeft hij net gekocht...
Coupons voor massage of 100 redenen waarom ik van hem houd vind ik leuk, maar ik wil er ook nog iets "echts" bij.

Ik zat te denken aan een dagje uit, maar wat dan?
Of heeft iemand nog andere ideeën?

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 20:24

Mijn ouders zijn volgende week 30 jaar getrouwd. Ben nog op zoek naar een cadeau, maar heb echt geen idee.
Liefst wil ik wel echt een cadeau geven en niet een dagje weg/etentje o.i.d.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 09:12

Ik heb jullie hulp weer nodig.
Een collega laat vrijdag haar hondje inslapen, dit is natuurlijk een heel verdrietig vooruitzicht zoals menig diereneigenaar wel zal begrijpen.
Nu heb ik voorgesteld om met de andere collega's een troostmand te maken als een soort van hart onder de riem, deze krijgt ze morgenmiddag mee naar huis.
Nu heb ik zelf al wel wat ideeën maar meer suggesties zijn natuurlijk altijd welkom.
Tot nu toe ben ik op het volgende gekomen:

-doosje tissues
-reep chocola
-doosje thee
-pakje peuken
-klein flesje wijn
-pak koekjes
-een kaarsje om te branden

Maar wat kun je hier nog meer in doen als troost?
Alvast bedankt voor het meedenken!

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 10:10

Een fotolijstje.

iiSunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 23:28

Over 2 weekjes is een vriendin van mij jarig, alleen joost mag weten wat ik moet kopen! Haarzelf maakte het niks uit. Ik weet dat ze van milka houdt dus daar koop ik een reep van
Ze is 14 jaar en dit zijn haar hobby's;
WhatsAppen
Foto's maken
Instagrammen
Foto's bewerken
Boogschieten
En geen make-up, want dat draagt ze nooit.
Het budget is ongeveer 7,50. Ik hoop dat jullie ideetjes voor mij hebben!
Ik heb al gezocht op internet maar kan niks vinden

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 23:32

iiSunshine schreef:
Over 2 weekjes is een vriendin van mij jarig, alleen joost mag weten wat ik moet kopen! Haarzelf maakte het niks uit. Ik weet dat ze van milka houdt dus daar koop ik een reep van
Ze is 14 jaar en dit zijn haar hobby's;
WhatsAppen
Foto's maken
Instagrammen
Foto's bewerken
Boogschieten
En geen make-up, want dat draagt ze nooit.
Het budget is ongeveer 7,50. Ik hoop dat jullie ideetjes voor mij
Ik heb al gezocht op internet maar kan niks vinden

http://gewoonmarieke.com/2011/09/05/pot ... -in-a-jar/
maak dit voor der, ziet er erg leuk uit en als je al wat ingredienten in de kast hebt staan ook makkelijk te maken voor jou budget.

CharlotteBM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 16:27

Hoi!
Mijn vriendje is volgende week jarig, en aangezien hij mij echt een ontzettend lief cadeautje heeft gegeven wil ik graag iets terug doen wat hij echt leuk vindt.
Nu weet ik iets dat hij écht heel vet zou vinden en dat is naar het concert van Hardwell, aangezien ie daar helemaal gek van is :P
Nu is dat concert verdorie vanavond, en overal op ticketsites kan ik alleen die datum in Nederland vinden, dus ook niet een van zn volgende concerten.
Weet iemand iets in de zin van Hardwell wat ie sowieso vet gaat vinden of zn volgende concert?
United We Are zou ik ook kunnen doen maar die kan hij aan de andere kant ook gewoon zo op zn spotify zetten...

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 09:36

Ik heb misschien een beetje een gekke vraag.
Gister hadden mijn vriend en ik zo'n ruzie dat ik naar een collega ben gefietst omdat ik zo snel niet wist wie ik anders moest bellen.

Ondanks dat hij nog maar 3 weken mijn collega is heeft hij mij extreem goed opgevangen.

Ik zou hem dus een klein cadeautje willen geven met een kaartje maar weet niet zo goed wat :)

Op voetbal & zo af en toe wat drinken na heeft hij niet zoveel hobby's :) ik wil hem ook niet iets van drank geven (:

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 11:53

Heel simpel: een doosje merci

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 22:05

Pffff, ik zit ook weer met een probleem. Mijn oma wordt binnenkort 80 en dus ben ik op zoek naar een cadeautje. Probleem: ze heeft alles al :')
Een boeket vindt ze wel leuk, maar ik wil eigenlijk iets geven waar ze iets langer mee kan doen. Vanwege haar suikerziekte mag ze helaas niet veel zoetigheid eten, dus chocolade oid valt af. Verder drinkt ze ook geen alcohol, dus een fles advocaat zal 'm ook niet worden.
Vaak geven mensen dan een leuke foto van alle kleinkinderen, maar helaas, ik ben de enige en om haar nou een foto van mij te geven vind ik ook een beetje vreemd.
Van mijn moeder krijgt ze overigens een handcrème van de Rituals (ik ben niet de enige die niks weet, haha). Verder houdt ze niet van lekkere geurtjes op zeepjes...

Wie o wie brengt mij op het gouden idee? :)*

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 22:20

Suikervrije bonbons? Dagje opstap met d'r kleindochter (eten, theater)?
Mijn oma heeft een massage kado gekregen voor d'r verjaardag. Was ze ook heel blij mee.

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 22:23

Ohja, vergeten te zeggen: Ik woon in het buitenland en kan niet bij haar verjaardag zijn. Daarnaast ben ik ook niet vaak lang in Nederland (lees: alleen af en toe weekendjes bij mijn vriend). Het liefst heb ik dus iets dat ik op kan (laten) sturen.
Iets suikervrijs zal ik eens naar kijken :j

Sinds een paar maandjes heeft ze trouwens een kat waar ze helemaal gek van is. Misschien dus iets in die richting. Helaas houdt het beest vooral van huis-tuin-en-keuken speeltjes en ligplekken. (Heeft 100 speeltjes, maar gaat er toch telkens vandoor met een snoeppapiertje :') )

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 00:06

Jammer dat ze niet van zeepjes houdt.. Anders had je een pakketje bij Yves Rocher kunnen bestellen..
Houdt ze van lezen, puzzelen, breien of iets anders???

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 00:09

xSwanHeart schreef:
Pffff, ik zit ook weer met een probleem. Mijn oma wordt binnenkort 80 en dus ben ik op zoek naar een cadeautje. Probleem: ze heeft alles al :')
Een boeket vindt ze wel leuk, maar ik wil eigenlijk iets geven waar ze iets langer mee kan doen. Vanwege haar suikerziekte mag ze helaas niet veel zoetigheid eten, dus chocolade oid valt af. Verder drinkt ze ook geen alcohol, dus een fles advocaat zal 'm ook niet worden.
Vaak geven mensen dan een leuke foto van alle kleinkinderen, maar helaas, ik ben de enige en om haar nou een foto van mij te geven vind ik ook een beetje vreemd.
Van mijn moeder krijgt ze overigens een handcrème van de Rituals (ik ben niet de enige die niks weet, haha). Verder houdt ze niet van lekkere geurtjes op zeepjes...

Wie o wie brengt mij op het gouden idee? :)*

Kun je geen leuke foto met haar laten maken? :)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 01:24

Een kledingstuk?Misschien heel saai.Maar iets van het land waar je nu woont bv,handdoek,keukenschort,thee,koffiemok,sleutelhanger.En dan met een opdruk van het land.

iiSunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 10:14

Over een paar dagen is een vriendin van mij jarig, alleen ik weet echt niet wat ik moet kopen. Haarzelf maakte het niks uit.
Ze wordt 15 jaar en ik wou een paar cadeautjes halen bij de action halen

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 10:32

Foto lijstjes zijn altijd leuk! En daar heeft de action hele leuke van. Of een versierd prikbord.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 12:28

Ik stel soms pakketjes samen met spul van de action/kruidvat, is daar toch zo goedkoop :D

En dan echt een mandje met goedkope, maar nuttige of leuke rommel! Een fotolijstje, setje markeerstiften, MP3-oortjes, mascara, nagellakje, juweeltje, mini-deodorantje, notitieblokje enzovoort. :j

paardje47

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 22:53

Wie heeft er een leuk idee om aan een dierenarts te geven? Ik ken die van mij via mijn stage en ze heeft me de afgelopen week veel geholpen en ze belt vrijwel altijd naar me als ik een vraag naar haar heb gestuurd. En nu zie ik haar zaterdag nog weer en wil ik haar even een klein bedankje geven.
Alleen vind ik merci nu een beetje afgezaagd ivm dat ik het al na mijn stage heb gegeven.
Wie weet wat leuks :)* ? Ik wil liever niet iets van douchespullen geven want dat vind ik een beetje vreemd.

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 18:14

Ik weet niet of dit mag, maar ik maak lampen die erg geschikt zijn als cadeau. Ik heb keuze uit bestaande lampen maar ik maak ook lampen persoonlijk naar iemands voorkeur :)

Afbeelding
Afbeelding

Meer informatie in de link in mijn onderschrift :) Binnenkort is er ook een website!

koenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 16:40

Leuk die lampen LauraMC!

Paardje47, ik vermoed dat ik al te laat ben, maar ik zou anders een boekenbon of iets dergelijks geven, ik weet in ieder geval dat mijn dierenarts dat erg zou waarderen. Of toch iets lekkers/een taartje om neer te zetten in de kantine van de kliniek. Ik heb haar ook een keer een mooie bos bloemen gegeven toen ze op haar vrije verjaardag toch nog bij mij langs kwam.

Ik hoop dat jullie voor mij ook een goed idee hebben. Mijn schoonouders hebben ons de laatste tijd echt heel erg veel geholpen in ons nieuwe huis. Wij hebben zelf niet de mogelijkheid om vrije dagen op te nemen, maar zij zijn steeds bezig in ons huisje en hebben echt bijna al het (klus) werk gedaan. We willen ze hiervoor graag bedanken maar ik weet echt niet hoe. Volgens mij zijn er niet echt dingen die zij leuk vinden om samen te doen behalve fietsen, verder zijn het echt twee heel verschillende mensen waardoor ik ook niet goed 1 cadeau kan verzinnen waar je ze allebei blij mee maakt. Mijn vriend had bedacht om ze mee uit eten te nemen maar ik weet nog niet of ik dit wel leuk/genoeg vind voor al het werk wat zij verzetten.

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 17:29

Mijn vriend en ik hebben mijn schoonouders wel mee uit eten genomen na het klussen en ze vonden het geweldig :)

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 19:47

Hee hee bokkers,

Ik ga binnenkort naar Noorwegen. Ik ben zelf 14 en m'n vriendinnen zijn net 15 geworden (tweeling). Ik heb zelf 13 jaar in Noorwegen gewoond. Het waren m'n beste vriendinnen.

Ik heb ze 1,5 jaar niet gezien alleen gesproken via Facebook en Skype. Ik weet niet wat ik kan kopen. Ik koop iig stroopwafels, maar wat nog meer? Ik heb 20 euro te besteden. Wat zal ik kopen??

Bedankt alvast! Het zijn geen echte dierenvrienden (ook veen vijanden haha ) en ze houden niet echt van paarden. Alle andere dingen zijn leuk. T zijn ook niet echt tutjes.

Thx

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 19:47

Ik heb (nog) geen foto's van ons samen

koenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 19:52

Ik zou een pakketje maken met inderdaad stroopwafels, drop, hagelslag een sleutelhanger met klompjes dat soort dingetjes.