Wat een viespeuken. En bij jou is het water nog wel gratis, PPG.Ik ruik hier vaak de Botlek e.d., maar ik weet niet wat erger is
Happinez schreef:Precies, Zoiets als het gevalletje kerstboom zonder ballen .. het is het anders net nietIk hou meer van een kerstboom MET ballen, maar zonder slierten
Nee nee , ik pas. Ik houd mijn huis liever nog even fikvrij. Er zijn er ongetwijfeld hier die nog geen boompje hebben, ik gun het ze
HolyPope schreef:Beetje warmte kunnen we deze zomer wel gebruiken....* zoekt de Brrrrr smiley..*Hier schijnt toch wel het zonnetje en wij wonen bij elkaar in de buurt .Of zoek je andere warmte? (Happinezz................ waar ben je?)
Wat ik nu weer lees in mijn lijfblad....de Duckstadkrant,,,,zou er een kern van waarheid in zitten???Citaat:Duifsland wint; Trainer Griekengans: "Nee, dit was niet expres! Het is onzin dat we de hotelkamers niet langer kunnen betalen."
Ik begrijp niet dat er op het leukste topic van Bokt niet vaker berichtjes geplaatst worden.De Grieken hebben vast hier en daar wat 'geleend' om de kosten te betalen.
Onmogelijk!! De twee meest sympathieke bokkers die bijna nooit geband worden!Nee, dat geloof ik nooit.Is Deesz hier al 's geweest...?
Deesz.......vast niet......maar als wij het niet zijn...dan misschien de akela...lijkt me ook stug,maar je weet maar nooit.