Ik ben laatst toch ook onvriendelijk geholpen!
is in een heel eenvoudig restaurantje in het centrum waar ik vroeger best veel kwam en altijd tevreden was! laatst met een vriendin daar wat gaan drinken.
ik drink daar altijd een milkshake omdat ze daar het lekkerst zijn maar het was wat vroeg in het seizoen, heb extra gevraagd met bestellen: hebben jullie milkshake? waarop ik als antwoord van de eigenaresse een ja kreeg.
na een tijdje krijg ik een milkshake in zo`n meeneembeker terwijl je hem normaal altijd in een glas kreeg. nou daar ging ik niet moeilijk over doen, had namelijk zin in die milkshake! bij de eerste slok valt het mij op dat hij heel waterig is en na het openen van het dekseltje en geroerd te hebben met het rietje bleef hij waterig.
de bazin (die tevens ons serveerde) geroepen en gezegd dat de milkshake wel erg waterig was. beweerde ze eerst dat dit niet kon en uiteindelijk bleek de machine van de milkshakes niet aan te staan. ze zegt: tja dat is normaal he dat die nu nog niet aanstaat! ik: ik had het fijn gevonden als u dat bij de bestelling gezegd had, dan had ik wat anders kunnen bestellen!
afin, zij de beker meegenomen en vanaf mijn plaats kon ik precies zien dat zij zich aan het beklagen was bij degene van de dranken. daarna tillen ze de deksel eraf kijken, roeren en.... proeven!! maar nog steeds ontkennend natuurlijk.
op de rekening stond de milkshake ook nog gewoon en in plaats voor excuses krijg ik bij de rekening nogmaals te horen dat de milkshake echt normaal was hoor!
toch maar gewoon netjes betaald (al had ik op dat moment toch iets heel anders willen doen

) geen fooi en je ziet me daar nooit meer!