Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mirthheee schreef:Aah jammer.. weet iemand anders waar je die kan kopen?
DaniBanani schreef:Ik heb hulp nodig, ik zoek fijne spijkerbroeken.![]()
In mijn kast liggen er een stuk of 8, maar slechts twee daarvan zitten echt fijn. De rest is te groot of te klein. Mijn grootste probleem is de verhouding tussen taille/heup: vaak zitten broeken bij m'n benen goed, maar bij mijn taille veel te wijd - of de taille is goed maar hij past niet om m'n benen. De stad in is echt niet grappig meer, elke winkel heeft natuurlijk een beperkt aanbod en ik vind 't niet zo tof om de hele tijd alles uit te doen, passen, terughangen, volgende winkel, en weer hetzelfde.
Weet iemand een winkel, of een website, waar niet elke spijkerbroek op die manier valt? Of heeft iemand met hetzelfde probleem de gouden tip?
Levi Curve heb ik er al eentje van, trouwens, en ook die bleek na uitlopen hetzelfde probleem te hebben.
AnneJa schreef:Ik vind vaak de spijkerbroeken van C&A of de site van Wehkamp fijn, het liefst van het merk Clockhouse. Ik ben ongeveer 1.75 groot en redelijk smal in taille... Deze hebben vaak een smalle taille en zijn ook lang genoeg en vaak ook strak genoeg om mijn benen... Heb het even voor je opgezochthttp://www.wehkamp.nl/damesmode/broeken ... 1_2_19_17_