Rare mensen op marktplaats deel 2 !!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ShauniBef

Re: Rare mensen op marktplaats deel 2 !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 22:41

Ik heb goed nieuws!!!

Het is echt die Samentha, lolclub..

Ik ben achter het telefoonnummer van haar vader gekomen. Net direct gebeld. Dochter woont niet meer thuis. Verhaal uitgelegd, en gezegd dat dochterlief veel mensen opgelicht heeft. Hij gaat haar nu direct bellen, en belt mij vandaag of morgen terug..

Hij was iig erg boos op dochterlief.. :')

Met dank aan een hele lieve bokker die mij heeft geholpen <3 <3

lolclub

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 22:43

Jeeeee, wat goed van jou !!!!!! *\o/* *\o/*

Ik ben heel benieuwd of ik nu mijn geld terug krijg

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 22:45

Ikke ook!!

Ben nu iig al een stuk opgeluchter!! :') .. Al zou ik mijn geld niet terugkrijgen, dochter heeft iig flinke problemen! Daar ben ik al blij om! En dat de rest van de mensen ook maar zijn geld terug mag krijgen!! :D

lolclub

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 22:48

Als ik zo de berichten volg op bokt en MP moeten er al meer dan 10 gedupeerden zijn,
dat kind moet inmiddels honderden euro's geincasseerd hebben.

Hoe kun je zo dom zijn om 1 paars dekje aan 3 verschillende mensen te verkopen en dan te denken dat je ermee weg komt...

Gaan jullie evengoed aangifte doen ?

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 22:50

Ik denk dat paps het zelf afhandelt, en ze dan nooit meer zoiets durft de doen..

lolclub

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 22:54

Wil je van mij ook nog een mail via MP ?

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 22:55

Hoeft niet hoor.. :D ! Als iedereen die opgelicht is, mij wel even een PB met de naam wil sturen, kan ik dat doorsturen naar haar vader :) !

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 23:00

Ik volg dit al een tijdje, mooi dat er nu een eind aan lijkt te komen!
Ik hoop dat ze inderdaad zo flink op haar donder krijgt dat ze het niet eens meer in haar hoofd durft te
halen om zoiets dergelijks te doen!

Toch zou het best goed zijn om haar voorlopig te volgen, het is toch wel een hele makkelijke manier om veel geld te
verdienen, straks heeft ze dit extra geld niet meer en zal ze toch een andere manier vinden ben ik bang..

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 23:01

Eerlijk gezegd, als mijn vader bij mij aan de deur zou staan met een verhaal van een wildvreemde, die ik bedrogen zou hebben... dan vraag ik me toch echt af of ie droomt dat ie nog wat over me te zeggen heeft en wijs m lachend z'n auto. OMdat ie dan direct om mag keren naar z'n eigen huis. Ben benieuwd of dit wat gaat brengen en ik hoop van harte dat jullie 100% zeker weten de goede hebben.

Is er hier trouwens nog ruimte voor andere verhalen dan deze ene meid die de boel tilt?

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 23:03

Wow wat goed zeg!! Hopelijk krijgen jullie allemaal je geld terug!!!

rexxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 23:22

Super dat er nu in ieder geval wat aan gedaan word.
Ik hoop voor iedereen dat het snel en goed opgelost gaat worden, en nu goed in de gaten houden dat er niet opnieuw zo'n oplichting vanuit haar gaat gebeuren.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 23:23

ik ben wel benieuwd hoe ze reageerd op haar vader :') ik zou hem iig flink schijten :') en haar naam is voor de rest van haar leven opgegeven als een oplichter op MP :P

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 23:28

Kijk, dat is een goeie update! Hopelijk komt er nu schot in de zaak, en krijgen alle gedupeerden snel hun geld terug. :)

GamblersCup schreef:
Is er hier trouwens nog ruimte voor andere verhalen dan deze ene meid die de boel tilt?

Imo wel. Het gaat over alle rare mensen die je op MP treft. :)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 23:29

Sommige mensen zijn ook nooit tevreden..... Iemand had een mailtje gestuurd met een bod voor iets, wat ik wel aan de lage kant vond, maar ze wilde het zo graag en er werd verders bijna niet op geboden. Ik akkoord gegaan met het bod en of ze het wilde komen halen of dat ik het moest verzenden (dat het bod excl. verzenden was).
Krijg ik een reactie terug dat ze er toch wel blijer mee zou zijn als het inclusief verzenden was..... }:0 Dan ben ik er dus wel klaar mee :P

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 23:33

_O-
Sommige mensen zijn echt schaamteloos. :')

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 23:35

Volgende email:

Ik zou nog gelukkiger zijn als het gratis zou zijn en jij de verzendkosten betaald en er een briefje van 10 bij doet. :')

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 23:39

Vanmiddag een mail via MP.
Ik zie dat u vrij veel nieuwe artikelen op marktplaats aanbied, is er een mogelijkeid dat ik het als 1 partij over kan nemen voor een leuke prijs.

Ik terug gemaild dat dit in overleg mogelijk is. En met de vraag of ze wilde mailen om welke artikelen het gaat.

Krijg ik mail terug, en toen moest ik toch wel lachen hoor.
Het ging om een roze kinder cap en rijbroek.
Verkoop waarde hiervan is € 59,90
Of ik akkoord ging met 12,50 incl. verzenden....

Kijk iedereen wilt graag een koopje maar blijf wel realistisch :=

Ik netjes terug gemaild dat ik de prijs veel te laag vond.
Kreeg ik een mail terug %)
Ja ze had geen werk, amper geld om eten te kopen en haar paarden te onderhouden. Maar wilde zo graag het setje voor haar dochtertje. Ik moest niet egoistisch wezen en haar het setje gunnen.

Heb haar terug gemaild dat ze beter haar centjes kon bewaren en aan betere dingen kon spenderen.
Misschien niet netjes van mij hoor, maar de ondertoon van haar berichtjes......

Kreeg ik weer een reactie op terug.
Nou als haar dochter een rot jeugd zou hebben was het mijn schuld. Zij kon er tenslotte niets aan doen dat ze geen werk had.....Want hierdoor kon zij geen leuke spulletjes voor haar dochtertje kopen.
En ze liet liever haar trots varen en naar de voedselbank dan haar dochtertje een ongelukkige jeugd.

Nou mijn mond viel echt open van verbazing, en heb er ook niet meer op gereageert.
Het ging over een rijbroekje maat 1-2 jaar en cap XXS, kindje heeft er niet eens besef van.
Maar dat mensen zo ver gaan om goedkoop aan spullen te kopen.....

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 23:44

Jeetje, echt ongelofelijk dat soort mensen. 8)7
Die proberen je maar een schuldgevoel aan te praten om maar korting te krijgen op allerlei spullen. Echt walgelijk eigenlijk. :=

Kindje zal vast een jeugdtrauma krijgen omdat ze op 1-jarige leeftijd geen mooie rijbroek van Marktplaats heeft gekregen van haar moeder. :j :+
Laatst bijgewerkt door Donkerblauw op 17-06-12 23:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 23:44

kiki: Wij hebben ook een heleboel van dat soort emails gekregen toen wij gingen verhuizen.
We waren ons meubilair wel beu en besloten in het nieuwe huis met nieuwe meubels opnieuw te beginnen.

Dus alles op marktplaats gezet voor een leuk prijsje.
Wat we voor emails kregen...

Bijstand moeders die vroegen of ze alles (inrichting van het hele huis) voor 100 euro maar dan moesten we het wel zelf komen brengen anders wilde ze benzine vergoeding hebben.

Ook een aantal rare figuren die via de email met ons een mooie prijs af hadden gesproken voor een aantal spullen samen en dan bij ons in huis vroegen of ze het toch gratis mochten hebben.
Eh ja daag. Er was niets mis met die meubels maar we waren er gewoon op uitgekeken en hadden het al voor een leuk prijsje op internet gezet ..

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 23:45

:D

Kreeg laatst ook een mailtje van iemand dat ze de lampenset die ik aanbood érg mooi vond, maar dat ze een uitkering had.
Ja dus?! Ik terug gestuurd bedankt voor uw reactie, maar wat kunt u er dan voor bieden??
Niets meer gehoord... }:0

Moet nog lachen om een hele tijd terug. M'n buurman ruimde nog wel eens huizen leeg van mensen die overleden waren. Had toch een partij lp's!! Bijna een muur in zijn huiskamer stond er vol mee :P Hij ze op marktplaats gezet. Krijg hij een reactie van iemand die geïnteresseerd was. Man komt langs en vraagt of m'n buurman wel een speler heeft?? Gaat hij ze 1 voor 1 luisteren of er iets moois tussen zat................... _O-

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 23:46

Ik heb een zo goed als nieuw euroriding dressuur zadel te koop. Had een tikfoutje gemaakt. ipv bieden vanaf 500 stond er bieden vanaf 50.... Krijg ik een mail dat als de boom intact was dat ze het voor 25 euro wel kwam halen :') Had terug gemaild, jij bent grappig :D

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 23:47

:D (het is maar goed dat het niet op ebay was, anders zat je er nog aan vast ook, die 50,00 :+ )

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 23:54

lifaya schreef:
ik ben wel benieuwd hoe ze reageerd op haar vader :') ik zou hem iig flink schijten :') en haar naam is voor de rest van haar leven opgegeven als een oplichter op MP :P

Ik ook.. :') _O-

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 23:56

WhySoWhite schreef:
Ik heb een zo goed als nieuw euroriding dressuur zadel te koop. Had een tikfoutje gemaakt. ipv bieden vanaf 500 stond er bieden vanaf 50.... Krijg ik een mail dat als de boom intact was dat ze het voor 25 euro wel kwam halen :') Had terug gemaild, jij bent grappig :D

HAHAHAHAHHAHA :') _O-

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 00:05

Kentaro schreef:
:D (het is maar goed dat het niet op ebay was, anders zat je er nog aan vast ook, die 50,00 :+ )

Haham ja dat zal wat zijn... dan had ik hem nét verkocht vrees ik haha