wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: wat is jou gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 16:52

Niet van mij maar van een vriendin vandaag bij gym. Vriendin noem ik even A en de jongen B.
We gingen een spelletje spelen met tikker en de loper. De loper mag door de rij mensen (die in het midden om en om staan) heen en de tikker niet. Maar de tikker mag iemand anders bij de rug aantikken zodat die de loper probeert te tikken. A was loper en B was tikker. Dus A rent zo op B af en B rent op A af. :+ Ze botsten heel vaag dus het leuk of het een hele schele knuffel was. Mij kon je opvegen _O- A schaamde zich kapot want ze moest juist wegrennen. :')

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 16:56

DeniseBobby schreef:
Niet van mij maar van een vriendin vandaag bij gym. Vriendin noem ik even A en de jongen B.
We gingen een spelletje spelen met tikker en de loper. De loper mag door de rij mensen (die in het midden om en om staan) heen en de tikker niet. Maar de tikker mag iemand anders bij de rug aantikken zodat die de loper probeert te tikken. A was loper en B was tikker. Dus A rent zo op B af en B rent op A af. :+ Ze botsten heel vaag dus het leuk of het een hele schele knuffel was. Mij kon je opvegen _O- A schaamde zich kapot want ze moest juist wegrennen. :')

Hahaha dat ken ik.
Wij gingen met gym softbal/slagbal oid doen en bij de ploeg in het veld was het zo, dat degene die tennisbal vast had ook de persoon van het slagteam mocht aftikken.
Ik had net geslagen en rende een aantal honken, de laatste was al wat kritiek en zag de tikker op me af komen, ging nog harder rennen en tikker ook. Om inderdaad door een botsing op de grond te belanden, haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 17:05

Ohh die is ook geweldig _O- Maar dit was vooral grappig omdat A altijd zo netjes en beleefd is :')

amo500

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 17:23

vriendin en ik zouden weer naar huis fietsen na een gezellig feest, en we waren op de fiets van mn vriendin.. wij lopen naar de fiets en mn vriendin zegt; he? waar is mijn koplamp gebleven? dus zij helemaal kwaad en aan het schelden omdat 'haar' koplamp eraf was gejat.. Ik zag dat er in 1 keer snelbinders op de fiets zat en dat vond ik ook al raar, dus zat een beetje aan die snelbinders te trekken en ik was al op die fiets gaan zitten.. komt er in 1 keer een jongen aangelopen uit zo'n groepje en zegt; HEE WAT DOEN JULLIE MET MIJN FIETS?!

uuuuhh... toen hebben we met onze rooie kop maar sorry gezegd en zijn héél snel verder gelopen :')

Jilzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 17:27

Oeff! Die is echt heel erg! :') .

Niet heel genant ofzo, maar ik hoor heel vaak mensen zeggen: (even een voorbeeld) '' Heee, ik heb die tas ook! :oo. Maar dan anders. '' Slaat eigenlijk echt nergens op, hahaha.

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 17:39

Ik had vandaag ook een blunder bij gym op mn stage :')
Ik moet altijd een beetje helpen enzo, dus ik stond in mn blousje in de gymzaal.
Kwam er een bal op me af, dus ik wou hem oppakken van de grond: KGGGGGGG!
Was ik uit mn blousje gescheurd :o
Gelukkig heeft niemand (ook de gymleraar) het gezien, ik schaamde me echt dood!
Maar als je het niet weet was het heel moeilijk te zien, dus niemand heeft het gezien!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 19:15

Ik had vandaag ook even een heel leuk moment! :+

Liep een man door de school met een prenatal doos en een plastic tas. Dus ik zei natuurlijk weer veel te hard: " Hee hij is zwanger! "

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 00:16

Flying_Angel schreef:
Ik had vandaag ook even een heel leuk moment! :+

Liep een man door de school met een prenatal doos en een plastic tas. Dus ik zei natuurlijk weer veel te hard: " Hee hij is zwanger! "

:')

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 17:19

loop net naar de stad, topje was een beetje te lang boven maar toen ik vertrok zat het goed.
sta ik daar alles in te pakken valt het zowat helemaal omlaag, mijn mooie zwarte bh was voor een heel erg groot deel te zien.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 21:58

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 23:08

Had vandaag ook weer een behoorlijk gênant moment..

Was een broek aan het passen; ene been door de broekspijp ging goed, alleen bij m'n tweede been in de pijp ging het halverwege fout. Verloor m'n evenwicht, en viel met die broek om m'n enkels het pashokje uit. :o
Natuurlijk was het lekker druk in de winkel en bij de pashokjes, dus stond ook weer goed voor schut.

Gelukkig had ik een boxershortje aan, dus de schade bleef enigszins beperkt, maar toch ga ik voorlopig maar niet terug naar die winkel. :=

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 23:27

hahaha zie je ineens iemand er uit vallen hahaha

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 00:14

Donkerblauw schreef:

Was een broek aan het passen; ene been door de broekspijp ging goed, alleen bij m'n tweede been in de pijp ging het halverwege fout. Verloor m'n evenwicht, en viel met die broek om m'n enkels het pashokje uit. :o
Natuurlijk was het lekker druk in de winkel en bij de pashokjes, dus stond ook weer goed voor schut.

Gelukkig had ik een boxershortje aan, dus de schade bleef enigszins beperkt, maar toch ga ik voorlopig maar niet terug naar die winkel. :=

Oh raap me op :') _/-\o_

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 00:21

Ik had laatst een feestje. Speciaal een jurkje voor gekocht, bleek toch iets te groot te zijn. Iedereen zei steeds dat ik ff moest heisen. :')

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-12 12:12

Ik heb er ook weer 1 ik had een wit shirt aan. Dacht dat die niet doorzichtig zou wezen. Dus op school bleek dus dat hij wel doorzichtig was xD. Dus je zag mijn mooie donkere bh behoorlijk goed :p mocht een vest lenen van een klasgenoot gelukkig.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 13:23

Donkerblauw schreef:

:') :') :') :')

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 14:20

net nog.
had niet door dat er een rits in het jurkje zat maar wonder boven wonder kwam ik er wel in.... niet meer uit.
' euhm mam, ik emmmmmm kom er niet meer emmmm uit!' natuurlijk net iets te hard en hele zaak lag dubbel.

Suzanne556

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 22:53

Donkerblauw schreef:

_O- _O-

bonita84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 10:15

Donkerblauw schreef:

Hahahaha te grappig deze!! Ik was echt sjaggie vandaag en is toch goed geweest dit topic te lezen hahahahah!

bonita84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 10:20

Ik heb ook een keer iets doms gehad..
Ik was met kpn aan het bellen en kreeg zo'n jongen aan de telefoon en die was echt vervelend aan het doen... Dus hij zegt op een gegeven moment heeft u even een momentje.. ik zeg ja is goed hoor! En ik dacht dat hij weg was dus ik zeg sukkel erachter aan.. Op een gegeven moment kwam hij weer terug zegt hij ja hier met die sukkel!! hahahahahahahaha ik werd echt gewoon rood door de telefoon! Mijn god!!!

Nog een blunder, ik werk in een gemeentehuis en daar heb je wc's die nogal luidruchtig zijn daar was ook een collega waar ik altijd strijd mee heb en we vinden elkaar niet zo aardig... Ik zit op die wc maar had best wel buikpijn en veel lucht in me buik.. Ik wil gaan plassen en laat toch een scheet... Ging echt perongeluk en voelde hem ook echt niet aankomen.. Ik durfde gewoon niet meer te plassen was echt bang dat ik nog meer moest dus ben weg gegaan en maar boven naar de wc gegaan hahahah!

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-12 15:04

Ik ook weer 1 hoor :')
Ik en een vriendin gingen op de fiets naar huis en het waaide echt super hard dus we kwamen al bijna niet vooruit.
Toen kwam er ineens een hele grote vrachtwagen aan als tegenligger. Nou die windvlaag die ons tegemoet kwam was zo erg dat we de berm in vielen en bijna in de sloot. We gilden echt heel hard volgens mij moest iedereen die daar dichtbij woonde ons wel gehoord hebben haha :P

Klarinda

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 15:19

Ik met @ Jolandeee, gingen vandaag buitenrijden.
En toen kwamen we door zo'n wijk, dus wij reden langs zo'n huis.
En daar waren een stuk of 5 jongens van 20 ofzo, en die zaten beetje op het raam te tikken, en te zwaaien enz :P
En toen bleven wij voor het huis staan op de straat, en je raad niet wat ze toen deden....
Ze draaiden zich om, en toen trokken ze hun broek naar beneden! xD
We hebben wel gelachen :P

En trouwens, ik stond stil, en ik wou kijken of me pony schrok van een vuilniszak die ergens aan vast zat.
Dus ik zat met me zweepje tegen die vuilniszak aan te tikken, en toen maakte Chico opeens een keiharde sprong, want hij schrok blijkbaar van die vuilniszak, dus ik zat heel scheef, en toen viel ik van hem af xD
Het deed niet zeer gelukkig ;)

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 16:09

KLaaaar alles bungelde, ik heb nog nooit zooo gelachen :')

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 21:01

vandaag zat ik bij de vervangende huisarts....
vroeg ze wie de vader was van MIJN toekomstig kind.
euhm tja.... een vriend is wel handig, gemeenschap gehad hebben ook.

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 21:05

Huh romy, snap hem niet :')