Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lieniminnie schreef:Ik kwam er best laat achter dat het masturberen is en niet mastruberen![]()
stom woord![]()
joyce2 schreef:Wat betreft de houdbaarheid van een product, achterop de flesje/potjes/doosjes, staat een heel klein plaatje met een een soort van getekend potje en daar onder staat dan bijv. "6 m" dit betekend dat het product na openen, nog 6 maanden houdbaar is.
Ghostattack schreef:joyce2 schreef:Wat betreft de houdbaarheid van een product, achterop de flesje/potjes/doosjes, staat een heel klein plaatje met een een soort van getekend potje en daar onder staat dan bijv. "6 m" dit betekend dat het product na openen, nog 6 maanden houdbaar is.
Echt? Dat wist ik dus niet. Vroeger zag ik dat wel eens op de tandpasta tube's staan, dan dacht ik dat als je de tube zou leegknijpen dat je er een spoor van 6 meter van kon maken
SimoneDV schreef:Ghostattack schreef:
Echt? Dat wist ik dus niet. Vroeger zag ik dat wel eens op de tandpasta tube's staan, dan dacht ik dat als je de tube zou leegknijpen dat je er een spoor van 6 meter van kon maken
Veeg me op![]()
Hoe dacht je dan dat het bij andere make up ging, of wist je niet dat het daar ook op stond?
Fiffill schreef:Sheran schreef:Afgelopen vakantie in Frankrijk heb ik nog dubbel gelegen om een meisje en haar vriend. Haar vriend had een digitale camera mee. (even voor het beeld: het was in 2010!). En dat meisje foto's nemen. Zei die vriend ineens: 'je kunt ook op het schermpje kijken in plaats van door de zoeker.' En dat meisje zo: 'Jeeetje er zit daar een schermpje! En kun je daar dan zo doorheen kijken? Whahaha, ik zie jou! Ik zie jou!'
Oh zoiets heb ik ook altijd, wel net wat anders; als ik een keer (en dat komt weinig voor) een digitale compact gebruik (die hebben vaak niet eens meer een zoeker) wil ik dus door de zoeker kijken... is 'ie er nietziet er ook stom uit. Komt omdat ik spiegelreflexen en analoge camera's gewend ben.
joyce2 schreef:hahaha dit blijft echt te leuk om te lezen!!lieniminnie schreef:Ik kwam er best laat achter dat het masturberen is en niet mastruberen![]()
stom woord![]()
Ja, daar kwam ik ook pas heel laat achter! Of ook heel gênant, toen ik net bij mijn nieuwe werkgever was begonnen (lingeriezaak) moest ik bikini's uitzoeken, er zaten ook van die omslagdoeken bij en ik had heel groot op die doos geschreven PARERO'S en ik zei tegen klanten ook heel leuk "we hebben er ook parero's bij" en een paar weken later zei een collega tegen mij "heey uuuh, ik zie achter op die doos "parero's" staan, maar weet je wel dat het een "pareo" is? Oopsie... Lekker voor banketstaaf!
En zo heb ik nog steeds wel eens een discussie over het woord bolero. Ik spreek het zo uit "booleeroo" en een vriendin van mij "bolleroow", maar wat is het nou?!
Wat betreft de houdbaarheid van een product, achterop de flesje/potjes/doosjes, staat een heel klein plaatje met een een soort van getekend potje en daar onder staat dan bijv. "6 m" dit betekend dat het product na openen, nog 6 maanden houdbaar is.
Mijnenveger, heeft ook heel lang geduurd voor ik dat snapte! Maar nu ik weet hoe het werkt, vind ik het heel leuk om af en toe eens te spelen.
InekeH87 schreef:mijn zusje had laatst ook een mooie. Ze zat winnie de pooh te kijken (zusje is 23, maar we waren bij iemand thuis die het ophad). Dat kleine kangoeroetje komt aangehuppeld en zijn moeder erachter aan. Ik zie mijn zusje denken en opeens zegt ze: 'oh nu snap ik de namen. Kanga en Roe, dat is samen kangoeroe!' We hebben ons rot gelachen, ieder klein kind komt daar vrij snel achter maar bij haar had het kennelijk twintig jaar nodig.