Waar je heel laat pas achter kwam

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

InekeH87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 22:07

mijn zusje had laatst ook een mooie. Ze zat winnie de pooh te kijken (zusje is 23, maar we waren bij iemand thuis die het ophad). Dat kleine kangoeroetje komt aangehuppeld en zijn moeder erachter aan. Ik zie mijn zusje denken en opeens zegt ze: 'oh nu snap ik de namen. Kanga en Roe, dat is samen kangoeroe!' We hebben ons rot gelachen, ieder klein kind komt daar vrij snel achter maar bij haar had het kennelijk twintig jaar nodig :P.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 22:12

hahaha dit blijft echt te leuk om te lezen!!

lieniminnie schreef:
Ik kwam er best laat achter dat het masturberen is en niet mastruberen :))
stom woord :o

Ja, daar kwam ik ook pas heel laat achter! Of ook heel gênant, toen ik net bij mijn nieuwe werkgever was begonnen (lingeriezaak) moest ik bikini's uitzoeken, er zaten ook van die omslagdoeken bij en ik had heel groot op die doos geschreven PARERO'S en ik zei tegen klanten ook heel leuk "we hebben er ook parero's bij" en een paar weken later zei een collega tegen mij "heey uuuh, ik zie achter op die doos "parero's" staan, maar weet je wel dat het een "pareo" is? Oopsie... Lekker voor banketstaaf!

En zo heb ik nog steeds wel eens een discussie over het woord bolero. Ik spreek het zo uit "booleeroo" en een vriendin van mij "bolleroow", maar wat is het nou?!

Wat betreft de houdbaarheid van een product, achterop de flesje/potjes/doosjes, staat een heel klein plaatje met een een soort van getekend potje en daar onder staat dan bijv. "6 m" dit betekend dat het product na openen, nog 6 maanden houdbaar is.

Mijnenveger, heeft ook heel lang geduurd voor ik dat snapte! Maar nu ik weet hoe het werkt, vind ik het heel leuk om af en toe eens te spelen.

joyce2

Re: Waar je heel laat pas achter kwam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 22:14

Kijk, zo ziet die houdbaarheid van de make-up producten er bijv. uit:

Afbeelding

0Whisper0

Ik had vroeger (en nu nog steeds) vrij weinig met voetbal. Toen ik zo'n 6 jaar geleden voor het eerst bij mijn vriend thuis kwam, waren ze voetbal aan het kijken. Ik deed echt mn best om er wat van te begrijpen.
Helaas werd ik vaak uitgelachen, ik noemde de lijnrechters, vlaggenmannen en toen Vennegoor of hesselink (of hoe je dat ook mag schrijven) aan de bal was, snapte ik er helemaal niks meer van! Hoe kan de commentator nou niet weten wie van de twee er aan de bal is...dat ziet hij toch ;)

Ghostattack

joyce2 schreef:
Wat betreft de houdbaarheid van een product, achterop de flesje/potjes/doosjes, staat een heel klein plaatje met een een soort van getekend potje en daar onder staat dan bijv. "6 m" dit betekend dat het product na openen, nog 6 maanden houdbaar is.

Echt? Dat wist ik dus niet. Vroeger zag ik dat wel eens op de tandpasta tube's staan, dan dacht ik dat als je de tube zou leegknijpen dat je er een spoor van 6 meter van kon maken _O-

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 22:15

...dat je in China geen Bami, Nasi of Tjap Tjoy hebt... Maar bij de "Chinees" in NL wel.

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 22:16

Ik ben er gister achtergekomen dat je heel zat kan worden van 2 glazen wijn als je niet zoveel gegeten hebt :')

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 22:21

Ghostattack schreef:
joyce2 schreef:

Echt? Dat wist ik dus niet. Vroeger zag ik dat wel eens op de tandpasta tube's staan, dan dacht ik dat als je de tube zou leegknijpen dat je er een spoor van 6 meter van kon maken _O-

Veeg me op :') _O- Hoe dacht je dan dat het bij andere make up ging, of wist je niet dat het daar ook op stond?

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 22:22

SimoneDV schreef:
Ghostattack schreef:

Veeg me op :') _O- Hoe dacht je dan dat het bij andere make up ging, of wist je niet dat het daar ook op stond?

Ik zag het alleen op de tandpasta tube's _O-

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 22:22

Tutti_Frutti schreef:
Is dacht altijd dat er Gisnep stond!

Dat snap ik echt niet, je weet toch dat het gewoon disney heet :Y)
Wat is gisnep nou voor een woord :')

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 22:23

joyce2 schreef:
Kijk, zo ziet die houdbaarheid van de make-up producten er bijv. uit:

Afbeelding

:)* :')

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 22:23

Fiffill schreef:
Sheran schreef:
Afgelopen vakantie in Frankrijk heb ik nog dubbel gelegen om een meisje en haar vriend. Haar vriend had een digitale camera mee. (even voor het beeld: het was in 2010!). En dat meisje foto's nemen. Zei die vriend ineens: 'je kunt ook op het schermpje kijken in plaats van door de zoeker.' En dat meisje zo: ' :wow: Jeeetje er zit daar een schermpje! En kun je daar dan zo doorheen kijken? Whahaha, ik zie jou! Ik zie jou!'

:')

Oh zoiets heb ik ook altijd, wel net wat anders; als ik een keer (en dat komt weinig voor) een digitale compact gebruik (die hebben vaak niet eens meer een zoeker) wil ik dus door de zoeker kijken... is 'ie er niet :') ziet er ook stom uit. Komt omdat ik spiegelreflexen en analoge camera's gewend ben.

Haha, dat heb ik altijd als mensen met mijn camera gaan fotograferen! Ik heb een spiegelreflex en heel veel mensen begrijpen niet dat je daarbij door een zoeker moet kijken (al hebben nieuwe spiegelreflexen geloof ik wel weer dat je door het scherm kan kijken...)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 22:24

Ja sta je dan met dat ding voor je hoofd :')

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 22:27

joyce2 schreef:
hahaha dit blijft echt te leuk om te lezen!!

lieniminnie schreef:
Ik kwam er best laat achter dat het masturberen is en niet mastruberen :))
stom woord :o

Ja, daar kwam ik ook pas heel laat achter! Of ook heel gênant, toen ik net bij mijn nieuwe werkgever was begonnen (lingeriezaak) moest ik bikini's uitzoeken, er zaten ook van die omslagdoeken bij en ik had heel groot op die doos geschreven PARERO'S en ik zei tegen klanten ook heel leuk "we hebben er ook parero's bij" en een paar weken later zei een collega tegen mij "heey uuuh, ik zie achter op die doos "parero's" staan, maar weet je wel dat het een "pareo" is? Oopsie... Lekker voor banketstaaf!

En zo heb ik nog steeds wel eens een discussie over het woord bolero. Ik spreek het zo uit "booleeroo" en een vriendin van mij "bolleroow", maar wat is het nou?!

Mijnenveger, heeft ook heel lang geduurd voor ik dat snapte! Maar nu ik weet hoe het werkt, vind ik het heel leuk om af en toe eens te spelen.

:))
Aaah natuurlijk, had ik moeten weten, is met medicijnen ook zo :Y)
ik dacht dat het dan 12 mililiter ofzo moest zijn :))

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 22:28

InekeH87 schreef:
mijn zusje had laatst ook een mooie. Ze zat winnie de pooh te kijken (zusje is 23, maar we waren bij iemand thuis die het ophad). Dat kleine kangoeroetje komt aangehuppeld en zijn moeder erachter aan. Ik zie mijn zusje denken en opeens zegt ze: 'oh nu snap ik de namen. Kanga en Roe, dat is samen kangoeroe!' We hebben ons rot gelachen, ieder klein kind komt daar vrij snel achter maar bij haar had het kennelijk twintig jaar nodig :P.

Zo nou dat heb ik ook weer geleerd, en ik ben 26 :')

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 22:31

timmeren doe je niet met een timmer maar met een hamer :')
Heb het 1 (!!) keer fout gezegd, en dat moet ik nu al 7 jaar aanhoren _O-

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 22:31

Ik mis gewoon echt de like knop op bokt! :Y)

Rosa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 22:32

InekeH87: hahaha, dit is voor mij dan ook pas nu dat ik erachter kom. :+ Heb nog steeds een zwak voor Winnie, en de films vroeger vaak gekeken, maar die link heb ik nooit gelegd! :o

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 22:32

haha, ja dat van die houdbaarheid is wel handig om te weten he ;) Echt, die uitleg van de 6 meter tandpasta, HILARISCH!! :D

Het was mij trouwens nooit echt opgevallen dat het op de potjes en tubes stond, ik kwam er denk ik een jaar of 6 a 7 achter, via een artikel in een tijdschrift. Toen dacht ik opeens, verrek, er staat idd echt zo'n icoontje op! Had ik nooit gezien...

Fantast

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 22:35

[quote="joyce2"]\
quote]
.
Mijn moeder noemt het ook een bolleroow, de eerste keer dat ze dat zei kon je mij opvegen, ik blijf bij booleeroo.

InekeH87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 22:36

Het grappige met die van winnie de pooh was nog wel dat er een paar kleuters in de kamer zaten die de link al wel gemaakt hadden en haar echt aan keken alsof ze gek geworden was :P.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 22:37

Van dat 6 meter tandpasta,... dat dacht ik ook altijd :')

En ook ik het een booleeroo vs bollerooow-discussie met mijn moeder. Ik blijf bij optie 1 (net als de bolero van Ravel..)

Maar mijn oma (Groningse) had het ook altijd over liesjemoo en het duurde LANG voor ik wist dat ze lits jumeaux bedoelde :P

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 22:38

Sheran schreef:
Van dat 6 meter tandpasta,... dat dacht ik ook altijd :')

Lotgenoot! *\o/*

Suzanne556

Sommige verhalen zijn echt geweldig :')

Mri

Mijn schoonvader heeft het altijd over een okkesjon (foenetisch geschreven :') ) ipv een occasion

T heeft even geduurt voordat ik doorhad wat hij nou bedoelde :')