S.olitaire, E.ilish, J.afeth, N.ant... (m, m, j, j) Ik zeg niet dat ze allemaal lelijk zijn, maar apart toch zeker wel, ik zou er in ieder geval nooit voor kiezen.
Zus is een hele ouderwetse (bij)naam, mijn Oma wordt ook zo genoemd (daar kwam ik pas achter nadat ik mijn hond zo had genoemd). Mensje is volgens mij ook een hele ouderwetse naam, ik vind alle drie de namen beter dan engelse / extreem aparte namen zoals O dilia L ilibet e.d.
Charlie en Lexie vind ik wel leuk voor meisjes. Bobbie vind ik ook nog wel kunnen, maar Billie vind ik niet zo leuk voor een meisje. (Voor een jongen trouwens ook niet. )
Ik ken inderdaad ook een Billie, ook een meisje. Ben benieuwd hoe mn neefje gaat heten, zou een naam worden die je niet vaak hoort... Ben benieuwd!
Anne_mieke88
Geplaatst: 13-04-12 14:14
Mijn zus is bevallen van Vlinder Lenthe Bloeme
Ik moest er wel even aan wennen. Zelf zou ik nooit voor zulke namen kiezen, maargoed ieder zijn ding. En des te vaker ik het lees des te leuker vind ik het. Als Vlinder zelf maar een leuk meisje, meisje word wat ben je zo''n tomgirl dan vind ik vlinder echt niet passen
Anne_mieke88
Geplaatst: 13-04-12 14:18
vuurneon schreef:
Achterneefje van mijn vriend heeft zijn knuffel ook vernoemd... Naar mij Maar dat vond ik wel heel erg lief hihi, blijkbaar heeft ie ergens mijn naam onthouden
vuurneon is inderdaad een rare naam voor een knuffel hihi grapje
Vlinder moet inderdaad wel een lief meisje-meisje worden, anders past het niet nee Mijn neef is van het weekeind vader geworden van Milou. Vond ik ook leuk!
Meisjes moeten gewoon een meisjesnaam krijgen en jongens een jongensnaam Is voor de kinderen in de toekomst ook veel fijner. Het lijkt me zo irritant als mensen er van uit gaan dat je man/vrouw bent terwijl je het tegenovergestelde bent