Ik heb woensdag een shoot met een fotograaf uit Duitsland/België Superleuk, op het strand. Wel spannend dat ik dan gelijk in het Engels moet communiceren
Ja laat ze zien zodra ik ze binnen heb! Kreeg 3 verschillende jurken aan: eerst een lila-achtig elfjesjurkje, daarna een lange cremekleurige jurk en als laatste een witte jurk. Die laatste woei alle kanten op, was wel een gaaf effect want we waren op het strand Er zijn maar iets van 20 foto's gemaakt, de fotograaf fotografeerde met een camera uit de jaren 40 geloof ik, dus alles duurde lang en kostte veel inspanning maar hij dacht dat er mooie dingen uit zouden komen
Courses
Geplaatst: 29-03-12 19:32
Klinkt interesant! Ben wel benieuwd naar de uiteindelijke foto's!
Vanmiddag moest ik maten doorgeven voor de modeshow, was best apart om je kruismaat opgemeten te laten worden voor een broek hihi
Die laatste heeft iets mysterieus over zich Ik hoop dat ik na het weekend ook foto's kan laten zien van mijn acroshoot! Heb al wel de ruwe foto's gezien, maar die zijn nog niet bewerkt etcetera
Wat voor boek is het shyboy en in welke oplage wordt het gedrukt? Wel gaaf hoor! Maar mocht het in grote oplages gedrukt worden denk ik dat met een (kleine) vergoeding niks mis is