Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fleur_Laura schreef:Ik ga ook carnavallen! Zaterdag ga ik naar Eindhoven en zondag ga ik naar Son (dorp). Dit jaar ben ik kokkin![]()
Nou loop ik stage op een basisschool en vrijdag hebben wij carnavalsviering. Hiervoor is het thema: 'Waar komde gij vandoan' , nou heb ik echt geen idee wat ik hiervoor aan moet... Want ik kan best een oranje shirt aan trekken, maar daar houdt het wel mee op, en ik heb niet echt veel zin om weer voor veel geld een speciaal pak hiervoor te kopen. Iemand nog ideeën?
Winniiee schreef:Davinia_ schreef:Ik ga naar Den Bosch, Winanda!
Weet jij toevallig of je kaarten moet halen voor de stad/parade?
En of je als <18 bent makkelijk binnen komt tijdens carnaval?
Winniiee schreef:@meeikk Oh oke, dankjewel!![]()
Ik hoorde namelijk van een vriendin dat omdat het tijdens carnaval zo ontzettend druk is in de stad, er extra op id gecontroleerd word? Maar dat blijkt dus niet zo te zijn?
En trouwens jongens, ik heb nu wat bij elkaar geraapt voor een piratenoufit: Zon doodskopsjaal voor om je hoofd, grote gouden oorringen, blauw wit gestreept oversized shirt in een zwart hoog taille broekje met een zwarte panty eronder, getekende doodskop/anker tattoo's. Lijkt dit er al een beetje op? Ontbreekt er iets?
Winniiee schreef:En trouwens jongens, ik heb nu wat bij elkaar geraapt voor een piratenoufit: Zon doodskopsjaal voor om je hoofd, grote gouden oorringen, blauw wit gestreept oversized shirt in een zwart hoog taille broekje met een zwarte panty eronder, getekende doodskop/anker tattoo's. Lijkt dit er al een beetje op? Ontbreekt er iets?