Smerige dingen die je overkomen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lifeofmarit

Re: Smerige dingen die je overkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 17:36

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 22:07

lifeofmarit schreef:

Och, deze winkel is bij mij een de buurt.
Winkel was eerst een Plus-supermarkt, ze hebben net een flinke verbouwing achter de rug en zijn nog geen week open.
Overkomt ze dit.... :')
Wel banketstaaf voor ze. :(:)

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 22:16

Ik was van de week met mijn hond aan het 'spelen'. Ik kwam net thuis en ze was reuze enthousiast. Ik ging voor de grap door mijn knieën achter dr aan, tot ze in een hoekje stond, en dacht dat ik boos was omdat ik zo gebogen over dr heen stond... Toen ging ze op dr rug liggen en pieste ze in m'n gezicht..... -O- :')

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 22:25

Ik wilde van de week mijn rijlaarzen aan gaan doen, daar zaten nog plastic zakjes in van de dag ervoor. Die wilde ik er dus uithalen om weg te gooien dus ik ga met mn hand in die laars, pak het zakje beet en trek het eruit en opeens voel ik dat ik niet alleen het zakje in mn hand heb, nee ik heb dus echt gewoon een dooie muis in mn hand.... Ik heb staan gillen als een klein kind :+

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 23:31

Ik ben ook erg nieuwsgierig naar het pb verhaal :))
(waarom niet in het topic?)

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 23:33

Omdat het erg vies is, en het echt betrekking heeft op haar :D :D :D :D :D

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 23:35

in een spoilertje dan?
Naja, anders mag't wel in de inbox komen
-wink wink-

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 23:49

Ik ga even mijn verhaal over wat ik vannacht heb gedroomd opgraven... :') Dat mag ook wel vind ik, qua ranzigheid.

PinkPrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 23:56

toen mijn hengst nog jong was kwam hij snachts naar buiten of nja savonds laat, waar ik hem buiten had gezet en hij heerlijk begon te flamen !,, en na een kwartier komt hij met een natte neus eraan gelopen en wilt mij vervolgens een kusje geven waarop ik mij ineens bedacht ik hem in de paddock had gezet waar een hengstige merrie flink had staan plassen.. Bah mannen ook !! XD

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 23:58

Zo. Even uit het droom-topic gehaald. Ik ben dus niet ECHT bij Dr House geweest. ;)

Nemurin schreef:
En daarna waren we bij Dr House (iemand begon over House gisteravond geloof ik) en een kerel begon echt al z'n ingewanden gewoon uit te spuwen en toen heeft een hele grote verpleger hem op de schouder genomen en 'm het hele ziekenhuis door gedragen op zoek naar House.
Intussen echt overal... nou ja... troep (en ik weet precies hoe verweekte ingewanden eruit zien dus dat ging in detail en alle andere mensen zaten eronder). Volgens mij kwam er ook veel meer uit dan er redelijkerwijs in een mens kan zitten en dat ie daarna nog leeft...

Voor iemand met een kotsfobie is dat dan dus WEL een nachtmerrie en ik durfde dus eerst ook even niet meer te gaan slapen... was even paniekmoment. _O-
En dan ben ik nog blij dat ik de toeschouwer/tv-kijker was anders had ik 't ook op me gehad.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 00:02

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 00:06

Geweldig topic Optiwolk! _O-

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 00:17

Op mijn verjaardag kreeg ik een puppie... superschattig <3

Nou hebben wij een hal in woonkamer, en ik heb blijkbaar even niet opgelet, pup is 2 tellen alleen geweest... ik vond niks, tot ik 's avonds de pup uit wou gaan laten en vol enthausiasme de hal in stapte om zijn riem te pakken...

Stapte ik met mijn blote voet in een heerlijke hoop stront... het voelde zó vies! Het was koud, plakkerig en het zat tussen m'n tenen :')

En het ergste was nog dat ik mijn moeder riep dat ik een doek nodig had, dat ze vrolijk naar me toe kwam om te vragen waarom. Toen ik dat zei pistte ze zowat in haar broek van het lachen, en een doek halen? Nee hoor...

Brr krijg weer de rillingen als ik er aan denk _O-

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 03:16

Ik zeg alleen deze combinatie: in de auto met een puppy op schoot die een buikje vol heeft met verse pens en ik in een kort broekje en teenslippers en dan rijden op de heuvelige snelweg in belgie... Terwijl ik weggedoezeld was totdat ik iets warms op mijn lichaam voelde... :9

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 10:01

_O- Ging ie het ook nog weer opeten?
Dat doen honden vaak... Zo'n "... IK HEB ETEN GEMAAKT!" reactie ofzo.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 10:07

Kan me niet zo 1 2 3 iets van mezelf herinneren, maar wel m'n moeder.

Onze hond heeft een beetje een gevoelige maag en ze had in de keuken overgegeven, was 's avonds laat dus heb er voor 'even' een stoel overgezet zodat niemand er in zou stappen. Het was net in zo'n paatje tussen de keukentafel en de muur

Nou m'n moeder midden in de nacht moet naar de wc (haar kamer is beneden langs de keuken) dus loopt via dat paatje naar de wc. Zet doodleuk met haar slaaperige kop die stoel aan de kant en stapt... jawel... voluit met haar blote voet in de kots.... Ík kan je vertellen, toen was ze spontaan wél wakker :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 10:14

Mijn zusje is een keer van Xander ( 5 jarige, puberende, shet, ruin. ) afgestuiterd omdat meneer weer eens een pirouette maakte, en toen ging ze languit in de poephoek. :=

Daarna zei ze "XANDER JE GAAT ERAAAN" en toen is ze erop gestapt en toen luisterde hij wel. :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 23:20

Dit is misschien meer een vraag maar ik mag aannemen dat mensen in dit topic toch wel enigszins verstand hebben van wat echt smerig is. :j

Ik zag vandaag dat één van de manegepaarden uitgeschacht stond (gedeeltelijk) en dat er echt enorme vellen aan hingen. En één vel hing dus zodanig dwars dat ik dacht dat hij 'm daarom niet meer in durfde te trekken ofzo.
Dus ik zeg tegen die ruiter van hou hem maar even vast bij z'n hoofd, dan haal ik het er even af.

Ik heb namelijk afgelopen vak een hengst z'n ballen leren opvoelen etc. dus ik dacht dit doe ik ook wel even, weet precies waar ik op moet letten en waar ik moet staan enzo.

Dus ik dat dwarse vel er even af trekken, zag er gelijk een stuk beter uit, nog wat velletjes eraf gepeuterd... en tja dat doet mij dan niets omdat ik toch paardenarts wil worden.

Maar er stond een verpleegster (moeder van de ruiter, en ze rijdt zelf ook dus is wel bekend met paardenpiemels) bij en die begon echt te roepen van "Ooooh wat vies ben jij!"
En die trekt dus zelf regelmatig een Spaanse kraag bij een oud mannetje weer goed...?

Wie het snapt mag het zeggen maar dat lijkt MIJ dan weer heel smerig.

Intussen wel een heleboel dames super preuts aan het doen en mij vies vinden. :') Kantoormiepjes...

Gelukkig werd ik bijgestaan door een kerel die net van z'n paard klom en even lekker die merrie haar uier ging staan masseren. _O-

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 23:26

Spaanse kraag? Hihi misschien heel blond, maar die term ken ik niet :p

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 23:36

Tja ik weet eigenlijk niet voldoende, het is in ieder geval een probleem met voorhuid bij mannen ofzo... moment.

Citaat:
Parafimose is een aandoening aan de penis waarbij de voorhuid over de eikel is geschoten en niet naar distaal (voren) geschoven kan worden. De circulatie door de voorhuid neemt af waarna deze pijnlijk opzwelt. Langdurige parafimose kan leiden tot necrose van de voorhuid.

Deze aandoening wordt ook wel Spaanse kraag genoemd, omdat de vorm van de voorhuid lijkt op de kraag van het uniform van middeleeuwse Spaanse beambten.

Dat is trouwens ECHT smerig... :')

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 23:41

Oh bah..ja dan vind ik dat idd erger dan velletjes van paardenpenis aftrekken (die laatste 2 woorden zijn best fout zonder de rest van de zin :') )

Mea

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 23:46

je regenlaarsen aan doen die in de schuur staan en denken wat voel ik toch voor zachte bobbel tegen mijn tenen....een naaktslak...

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 23:51

Je klompen aantrekken,en iemand heeft er een ei in gestopt,,,,jakkes...

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 01:00

Ja Lisaa: mevrouw de verpleegster liep ook blij te roepen door de stalgang dat ik aan een paardenpenis had staan trekken. _O-

Ik denk dat het erger is als je seks issues hebt ofzo? :=

Ik zou dan inderdaad weer niet de spaanse kraag van een oud mannetje terug willen vouwen.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 01:08

ik bedenk me opeens iets dat mij is overkomen... door die dooie muis hierboven.

Wij hadden vroeger kippen en af en toe gaan kippen dus ook op die eieren broeden. Ik wist dat 1 van de kippen aan 't broeden was, mijn moeder niet... mijn moeder heeft toen blijkbaar de eieren weggehaalt en gewoon in de koelkast gezet.

Nou.... ik wou dus een gebakken eitje maken... opende 't ei... en... gruwel gruwel gruwel.... zo'n half af dood kuikentje in m'n handen.... heb echt flink staan gillen dat kan ik je wel vertellen! meteen alle andere eieren ook maar weggegooit just in case.