je zo maar een pakje rozijnen eten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nemurin schreef:En daarna waren we bij Dr House (iemand begon over House gisteravond geloof ik) en een kerel begon echt al z'n ingewanden gewoon uit te spuwen en toen heeft een hele grote verpleger hem op de schouder genomen en 'm het hele ziekenhuis door gedragen op zoek naar House.
Intussen echt overal... nou ja... troep (en ik weet precies hoe verweekte ingewanden eruit zien dus dat ging in detail en alle andere mensen zaten eronder). Volgens mij kwam er ook veel meer uit dan er redelijkerwijs in een mens kan zitten en dat ie daarna nog leeft...
Voor iemand met een kotsfobie is dat dan dus WEL een nachtmerrie en ik durfde dus eerst ook even niet meer te gaan slapen... was even paniekmoment.
En dan ben ik nog blij dat ik de toeschouwer/tv-kijker was anders had ik 't ook op me gehad.
Citaat:Parafimose is een aandoening aan de penis waarbij de voorhuid over de eikel is geschoten en niet naar distaal (voren) geschoven kan worden. De circulatie door de voorhuid neemt af waarna deze pijnlijk opzwelt. Langdurige parafimose kan leiden tot necrose van de voorhuid.
Deze aandoening wordt ook wel Spaanse kraag genoemd, omdat de vorm van de voorhuid lijkt op de kraag van het uniform van middeleeuwse Spaanse beambten.