Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

,schaamde me dood, kwam er pas de volgende dag achter en kreeg de hele tijd berichtjes van dat meisje dat ze t gezellig vond enzovoorts, maar volgens mij ben ik toch echt wel 100% hetero hoor
en ook al anderhalf jaar gelukkig met mn vriend

'
We gingen nog bij n shoarmatent wat eten en toen ben ik bovenop de tafel geklommen omdat 'er geen stoelen meer waren' ben die tafel 10 keer op en af gesprongen en heb een heel verhaal aan iemand opgehangen dat ik dat thuis ook altijd doe
Ik was er alleen toch wel heilig van overtuigd eigenlijk dat ik gewoon op een stoel zat, maar op die foto's bleek dus van niet 
en een vriendin ging eerst en toen ik. Komt ze er daarna achter dat daar de telefoon uit haar zak was gevallen, had ik dr bijna overheen geplast 
ik stap de bus uit en sta recht voor het huisje 'jongens..het huis is weggelopen! Waar is die?? Hij is weg!'
(gelukkig was er nog iemand zo aardig en helder om het in stukjes te snijden en me te voeren
) En die keer ben ik ook 2 keer omgevallen tijdens het eten -> 2 bulten op m'n hoofd 
) en zij de rest van de fles. (Wijze les: laat nooit een fles schnaps onbewaakt in een skilerarenhuis)
Toen drie keer in janken uitgebarst in speakers om vervolgens mee gesleurd te worden met de mededeling 'we gaan naar huis' maar ik wilde met mn beste vriendin mee fietsen om haar thuis te brengen scheen het zo'n 20x op de fiets gezegd te hebben 'we moeten *** thuis brengen' .

Luisa schreef:Omg, ik heb een best erge
Was een keer met wat vrienden uit, jaartje of 2 geleden, en ik was zooo erg van de kaart, niet normaal!
Ik zag toen een leuke "jongen", dacht ik, hij zag er onwijs schattig en leuk uit, echt zon boy-look.
Ik zoende al vrij snel met die knapperd,
Bleek achteraf dat t een lesbisch meisje was,schaamde me dood, kwam er pas de volgende dag achter en kreeg de hele tijd berichtjes van dat meisje dat ze t gezellig vond enzovoorts, maar volgens mij ben ik toch echt wel 100% hetero hoor
en ook al anderhalf jaar gelukkig met mn vriend
Volgende dag heb ik het maar goedgemaakt met een ontbijtje op bed. 

Tutti_Frutti schreef:Haha dit topic made my day
Het meest schaamtevolle is toch wel het onderkotsen van tapijt en wc in het huis van een vreemde (tevens enigste keer dat ik moest kotsen!)
We waren uit geweest in Brielle hier, maar we moesten belachelijk vroeg (1uur) allemaal naar huis van de politie door geluidsoverlast. Ik was met vrienden die op een andere school zitten dus kenden van de mensen met wie we waren niet iedereen. Maar we gingen dus met 1 van die gasten mee naar huis, zaten daar thuis met grote groep en er was nog 1 fles tequilia.
Iedereen nam per slok 1 druppeltje ofzo, maar als ik een slok nam was die fles ineens een stuk leger
afijn, ik zat heerlijk zat te wezen op de grond en midden in een verhaal barst ik in kotsen uit. Voelde het echt NIET aankomen en heb daarna nog lang boven de wc gehangen.
Leukste was nog dat we uiteindelijk naar huis moesten fietsen (het was midden in de winter, was -10 buiten ofzo) en dat was toch wel een half uurtje fietsen. Ik zat bij een vriend van me achterop, half slapend tegen z'n rug aan, heb 100x gezegt dat ie echt een goeie jongen is en zo lief en zorgzaam
Toen onze wegen zich scheidden was ik er heilig van overtuigd dat ik wel kon fietsen.
Na halve keer de trappers rond lag ik weer in de sneeuw met een handvat tussen m'n ribben (flinke blauwe plekken aan die val overgehouden) en werd ik vierkant uitgelachen...
Toen toch maar naar huis gereden door een vriendin
Ook liedjes zingen en aan je ex vragen of de sex met z'n nieuwe vriendin goed zijn leuke verhaaltjes...
Het niet de stoep op komen, de haan en niet in de gaten hebben dat je met een meisje zoent, vindt ik toch wel erg mooi
Helaas is er niet altijd iets te eten te krijgen als je het laat maakt en ik heb dan ook al heel vaak mijn vriendje wakker gemaakt met de mededeling dat hij écht toastjes moest smeren of vissticks moest bakken
Uiteindelijk heeft hij het meestal wel gedaan, ook al heb ik daar soms uren voor moeten zeuren 'ik heb hongerrrrr!' *met dikke pruillip natuurlijk*
Jis_ schreef:Jeetje Juul wat heftig....Ik was altijd bang om de controle te verliezen was dan ook zelden echt dronken. Mijn drankjes hielt ik ook altijd angstvallig in de gaten omdat ik bang was dat iemand er wat in zou stoppen.
Maar heb toch wel een keer een behoorlijke drankblooper gemaakt (jaaaaaren geleden) Moest heel nodig plassen op de terugweg naar huis dus er zat niks anders op dan te gaan wildplassen, helaas vergat ik daarbij mijn broek te laten zakken.
Snugger!