Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-11 21:57

Hahah ik wilde dit topic net een nieuw leven inblazen, das echt toevallig :')

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-11 22:00

Ik heb btw afgelopen vrijdagnacht na het stappen mijn 'heilige déel' gebroken volgens mij. Het dorp ligt open bij ons en ik dacht dat als ik wat vaart maakte ik makkelijk vanaf het zand tegen een stoeprand van 20 cm op kon rijden.. Niet dus. Komt erggg hard aan zo'n fietsstuur dáár.. :(:)

Luisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 22:06

Omg, ik heb een best erge :o
Was een keer met wat vrienden uit, jaartje of 2 geleden, en ik was zooo erg van de kaart, niet normaal!
Ik zag toen een leuke "jongen", dacht ik, hij zag er onwijs schattig en leuk uit, echt zon boy-look.
Ik zoende al vrij snel met die knapperd,
Bleek achteraf dat t een lesbisch meisje was -O-,schaamde me dood, kwam er pas de volgende dag achter en kreeg de hele tijd berichtjes van dat meisje dat ze t gezellig vond enzovoorts, maar volgens mij ben ik toch echt wel 100% hetero hoor := en ook al anderhalf jaar gelukkig met mn vriend

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-11 22:09

Luisa die is echt masterlijk hahahah

Luisa

Re: Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 22:10

Nee die is best erg en voor schut haha

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 23:49

In de brandnetels vallen. :')

Tyrzavm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 00:14

Een x herkende ik een hele goede vriend gewoon niet , elke keer zei ik ( zo'n stuk of 30 x ) : "JAAAA ,JIJ BENT THIJMEN NIET '' wankelend stond ik daar , iedereen lachte me uit hoorde ik achteraf haha :)

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 00:36

Geweldig topic, waarom kom ik die nu pas tegen _O-

Fietsen blijft altijd érg lastig. M'n fiets sleept nog steeds aan van een valpartij met oud & nieuw :$
En zat n tijd geleden bij een vriendin voorop de fiets en die ging wel even laten zien dat ze nog gewoon in het gras kon fietsen; 'Nee doe nou niet dat kan je niet meer echt niet! *boem...languit :+ '

Heb een keer gehad dat ik foto's van een gezellige avond doorgestuurd kreeg en toen stond ik even raar te kijken :') We gingen nog bij n shoarmatent wat eten en toen ben ik bovenop de tafel geklommen omdat 'er geen stoelen meer waren' ben die tafel 10 keer op en af gesprongen en heb een heel verhaal aan iemand opgehangen dat ik dat thuis ook altijd doe :j Ik was er alleen toch wel heilig van overtuigd eigenlijk dat ik gewoon op een stoel zat, maar op die foto's bleek dus van niet :+

Oh en uhm 2 uur over de heenweg doen ipv driekwartier en dan onderweg heel nodig moeten plassen...langs een dijk waar gigaveel mensen langsrijden en recht tegenover een huis :') en een vriendin ging eerst en toen ik. Komt ze er daarna achter dat daar de telefoon uit haar zak was gevallen, had ik dr bijna overheen geplast :=

Wintersport blijft ook leuk _O- ik stap de bus uit en sta recht voor het huisje 'jongens..het huis is weggelopen! Waar is die?? Hij is weg!'
Vlees snijden is ook best moeilijk dus dan ga je maar met je handen eten :j (gelukkig was er nog iemand zo aardig en helder om het in stukjes te snijden en me te voeren :Y) ) En die keer ben ik ook 2 keer omgevallen tijdens het eten -> 2 bulten op m'n hoofd :o

Zijn er waarschijnlijk nog veel meer geweest die leuker waren. Probleem met van die blunders is alleen dat ik t meestal niet meer zo goed weet :o

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 01:47

Haha Dielle ik kom jou ook overal tegen! Mooie verhalen haha...
Ik heb geen blooper omdat ik nog nooit dronken ben geweest (vrienden doen wel steeds een poging) maar ik drink eigenlijk niet.

Met oud en nieuw vorig jaar was wel mooi. Vriendin en ik waren als skileraar in Oostenrijk, poedersuiker gehad, eigenlijk heel ongelukkig en jankend aan de telefoon met onze moeders allebei. Daarna toch maar richting de kroeg, maar eerst een fles schnaps die in de keuken stond. Ik 3 shotjes (is aardig wat voor mij := ) en zij de rest van de fles. (Wijze les: laat nooit een fles schnaps onbewaakt in een skilerarenhuis)

Nou, ze hing bij alles wat mannelijk was om de nek (normaal heel verlegen), probeerde mij te koppelen en om een uur of 3 heb ik d'r naar huis mee genomen. Normaal kwartier lopen, hebben er nu drie kwartier over gedaan! Reden? Ze ging constant op straat liggen (ja, in de sneeuw). Huppelde, gleed uit, ging terug rennen naar de kroeg, viel weer, ik haar weer mee slepen, ging zingen, naar mensen roepen en toen waren we eindelijk thuis. Dit onder het constante gevraag om een boterham met kaas... haar samen met een huisgenootje uitgekleed, daarna haar ervan weerhouden om in haar pyjama naar buiten te rennen om een jongen te gaan omhelzen waar ze een hekel aan had en een emmer naast d'r bed gezet. Volgende dag: huuuuh? Wat heb ik gedaan? Hihi.

Oh ja en mensen op nieuwjaarsdag nog dronken op de piste zien is ook altijd erg leuk :D

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 11:28

Hmm,
Ben vorigeweek uitgeweest was van plan om niet te gaan drinken maar op een gegeven moment zaten we bij een vriendin thuis en ben ik samen met een meisje aan tafel gaan zitten shotten... Waren er uiteindelijk stuk of 10 achter elkaar.. Iets teveel dus..
Weet bijna niks meer van die avond maar hoorde alles de volgende dag van de meiden..

Maar moest nog even me id thuis ophalen dus dat meisje liep even mee.. Alleen had ze duiveltjes dingen op dr hoofd (halloween). Heb ze een heel verhaal tegen me ouders gehangen dat het carnaval was en dat we dus zo even gingen carnavallen :+

Eenmaal bij die vriendin gingen we met zn alle fietsen richting stad.. We bleken uiteindelijk met zn 2e gefietst te hebben, en ben stuk of 6x van mn fiets gevallen met als gevolg mega hard lachen scheen op een spartelende vis te hebben geleken..

Eenmaal in de stad heb ik domino's gedaan met fietsen en lach uiteindelijk onder twaalf fietsen kijhard te lachen... Oja, ook nog na de pin automaat op me knieen gevallen... Eenmaal met uitgaan bijna met drie mega enge jongens gezoent het was dat een vriendin me weg trok.. :+ Toen drie keer in janken uitgebarst in speakers om vervolgens mee gesleurd te worden met de mededeling 'we gaan naar huis' maar ik wilde met mn beste vriendin mee fietsen om haar thuis te brengen scheen het zo'n 20x op de fiets gezegd te hebben 'we moeten *** thuis brengen' .

Eenmaal thuis moest paps helpen me bed te vinden.. Mijn god heb me dood geschaamd! En die vallen hebben blauwe plekken achter gelaten.. Nee voorlopig niet meer teveel drinken heb me lesje geleerd! :D

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 15:12

Haha geweldig dit -O_
En Laris gaat weer goed haha :+

Bedacht me er nog 1..of nja niet echt n blunder..meer dat ik na mn diploma uitreiking een feestje had gebouwd en behoorlijk ver weg was, om 4 uur in mn bed lag en om 6 uur mn bed moest om te werken xD. Stond daar nogal wankelend...en toen moest ik 's middags nog autorijlessen. Volgens mij had ik never nooit achter het stuur mogen kruipen toen :=

AnneH_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 16:34

Luisa schreef:
Omg, ik heb een best erge :o
Was een keer met wat vrienden uit, jaartje of 2 geleden, en ik was zooo erg van de kaart, niet normaal!
Ik zag toen een leuke "jongen", dacht ik, hij zag er onwijs schattig en leuk uit, echt zon boy-look.
Ik zoende al vrij snel met die knapperd,
Bleek achteraf dat t een lesbisch meisje was -O-,schaamde me dood, kwam er pas de volgende dag achter en kreeg de hele tijd berichtjes van dat meisje dat ze t gezellig vond enzovoorts, maar volgens mij ben ik toch echt wel 100% hetero hoor := en ook al anderhalf jaar gelukkig met mn vriend

Hahahahaha, die is geweldig!!

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 17:10

Op vakantie met vriendje: lekker cocktails drinken op het terrasje en een beetje mensen kijken. Echter had ik de grote pech en hij het grote geluk dat we een tv mét BVN in ons appartement hadden. En dus ook Studio Sport op zondagavond.

"Ga jij maar Studio Sport kijken, dan ga ik wel mensen kijken"

Enfin, ik zat daar prinsheerlijk op een loungebankje, cocktail erbij.. En nog een.. Die hakte er flink in toen ik opstond want het waren MEGA glazen!
Ik ben terug gehuppeld naar het appartement, ben naast mijn vriend op bed gaan liggen en zo in slaap gevallen. Daar ging onze gezellige avond. := Volgende dag heb ik het maar goedgemaakt met een ontbijtje op bed. :=

De blooper van Luisa is echt geweldig. :D

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 21:48

Haha dit topic made my day :D

Het meest schaamtevolle is toch wel het onderkotsen van tapijt en wc in het huis van een vreemde (tevens enigste keer dat ik moest kotsen!)
We waren uit geweest in Brielle hier, maar we moesten belachelijk vroeg (1uur) allemaal naar huis van de politie door geluidsoverlast. Ik was met vrienden die op een andere school zitten dus kenden van de mensen met wie we waren niet iedereen. Maar we gingen dus met 1 van die gasten mee naar huis, zaten daar thuis met grote groep en er was nog 1 fles tequilia.
Iedereen nam per slok 1 druppeltje ofzo, maar als ik een slok nam was die fles ineens een stuk leger :')
afijn, ik zat heerlijk zat te wezen op de grond en midden in een verhaal barst ik in kotsen uit. Voelde het echt NIET aankomen en heb daarna nog lang boven de wc gehangen.

Leukste was nog dat we uiteindelijk naar huis moesten fietsen (het was midden in de winter, was -10 buiten ofzo) en dat was toch wel een half uurtje fietsen. Ik zat bij een vriend van me achterop, half slapend tegen z'n rug aan, heb 100x gezegt dat ie echt een goeie jongen is en zo lief en zorgzaam :')
Toen onze wegen zich scheidden was ik er heilig van overtuigd dat ik wel kon fietsen.
Na halve keer de trappers rond lag ik weer in de sneeuw met een handvat tussen m'n ribben (flinke blauwe plekken aan die val overgehouden) en werd ik vierkant uitgelachen...
Toen toch maar naar huis gereden door een vriendin :=

Ook liedjes zingen en aan je ex vragen of de sex met z'n nieuwe vriendin goed zijn leuke verhaaltjes...

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 22:01

Mijn verhaal is eigenlijk ook niet zo leuk. Maarja het is wel een blooper.

Vorig jaar zijn we met een paar vrienden naar Aken geweest. Recent daarvoor was ik erachter gekomen dat mijn vriend iets met een klasgenootje van mij heeft gehad. Na ik kan je zeggen die meid die had er meerdere mannen op na in 1 keer.

Maar in ieder geval. Het was hardstikke gezellig. Totdat we naar buiten gingen. Vanaf toen ben ik ook het hele verhaal kwijt. Maar mijn vriend en vrienden hebben me het precies laten weten hoe het gegaan is en ik krijg het nog vaak te horen.
Toen we buiten waren ben ik schijnbaar volledig uitgeflipt tegen mijn vriend. En heb hem voor vanalles uitgemaakt. We zijn nog langs de prutsmutsen gelopen in de mooie straat van Aken en schijnbaar heb ik die dames ook uitgescholden. Toen we bij de parkeergarage waren heb ik geprobeerd om een boom uit een plantenbak te trappen. Dit is dus niet gelukt en ik ben blijven hangen met mijn voet in de boom.
's Morgen werd ik dus wakker met een boze vriend naast me en ik wist niet wat ik gedaan had. :P

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-11 22:14

Tutti_Frutti schreef:
Haha dit topic made my day :D

Het meest schaamtevolle is toch wel het onderkotsen van tapijt en wc in het huis van een vreemde (tevens enigste keer dat ik moest kotsen!)
We waren uit geweest in Brielle hier, maar we moesten belachelijk vroeg (1uur) allemaal naar huis van de politie door geluidsoverlast. Ik was met vrienden die op een andere school zitten dus kenden van de mensen met wie we waren niet iedereen. Maar we gingen dus met 1 van die gasten mee naar huis, zaten daar thuis met grote groep en er was nog 1 fles tequilia.
Iedereen nam per slok 1 druppeltje ofzo, maar als ik een slok nam was die fles ineens een stuk leger :')
afijn, ik zat heerlijk zat te wezen op de grond en midden in een verhaal barst ik in kotsen uit. Voelde het echt NIET aankomen en heb daarna nog lang boven de wc gehangen.

Leukste was nog dat we uiteindelijk naar huis moesten fietsen (het was midden in de winter, was -10 buiten ofzo) en dat was toch wel een half uurtje fietsen. Ik zat bij een vriend van me achterop, half slapend tegen z'n rug aan, heb 100x gezegt dat ie echt een goeie jongen is en zo lief en zorgzaam :')
Toen onze wegen zich scheidden was ik er heilig van overtuigd dat ik wel kon fietsen.
Na halve keer de trappers rond lag ik weer in de sneeuw met een handvat tussen m'n ribben (flinke blauwe plekken aan die val overgehouden) en werd ik vierkant uitgelachen...
Toen toch maar naar huis gereden door een vriendin :=

Ook liedjes zingen en aan je ex vragen of de sex met z'n nieuwe vriendin goed zijn leuke verhaaltjes...

Ookal zo herkenbaar *D

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 22:24

Ik heb een keer een drankspel bij mij thuis gedaan met twee vrienden (nu ex maar goede vriend en zijn vriend). Was onwijs grappig met zo een balletje er in, zuiproulette heet dat geloof ik. Het was ook onwijs leuk om te kijken wat er gebeurde als we de deksel er af haalde, zou het balletje dan uit de roulette schieten? JA HOOR... BAM, door alle hoeken van het huis is dat balletje gegaan om vervolgens knoerthard tegen mijn hoofd aan te komen... Ik viel van mijn stoel en gilde het daarna uit van het .... LACHEN! Daarna rustig verder gegaan en ben pratend en giegelend op de bank in slaap gevallen om vervolgens door je ex de trap op getilt te worden en samen van de trap te vallen. Heel wat blauwe plekken rijker maar iets om nooit meer te vergeten hahaha.

lauraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 22:02

In een club staan met allemaal brabanders, draaien ze dat liedje 'brabant' van Guus Meeuwis.
Sta ik daar een liedje dat rotterdam hooligans telkens zingen te zingen. Dat is niet zo slim.. :+
Ik ben al blij dat ik niet in een club in Amsterdam stond.

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 13:10

Wat een briljant topic :D Het niet de stoep op komen, de haan en niet in de gaten hebben dat je met een meisje zoent, vindt ik toch wel erg mooi :')

Ik heb ook wel flink wat blunders gehad...

Misschien heel herkenbaar, maar ik krijg altijd ontzettende honger als ik teveel gedronken heb :9 Helaas is er niet altijd iets te eten te krijgen als je het laat maakt en ik heb dan ook al heel vaak mijn vriendje wakker gemaakt met de mededeling dat hij écht toastjes moest smeren of vissticks moest bakken :') Uiteindelijk heeft hij het meestal wel gedaan, ook al heb ik daar soms uren voor moeten zeuren 'ik heb hongerrrrr!' *met dikke pruillip natuurlijk* :o

Ik was een keer heel misselijk van de drank en ik was ervan overtuigd dat het minder zou worden als ik een stukje door de frisse lucht kon lopen. Beetje jammer dat we in hartje Amsterdam stonden en ik midden over de trambaan aan het wandelen was en echt niet wilde begrijpen dat dat niet kon :\

Midden in de nacht je laten ophalen omdat je echt niet meer kan lopen of fietsen. Uiteindelijk toch op de fiets geheist worden, ineens volgens jezelf heel goed gaan en dan keihard een hele steile berg af fietsen terwijl ik maar bleef roepen 'Wiiiieeeeejjj, superman!'. Nog een groot geluk dat ik niet keihard gevallen ben :oo

Een tijdje terug had ik een phangan full moon party (met lichtgevende verf en emmers cocktails) waar een vriendin mij (na de emmer cocktail of course) prachtige lichtgevende appelwangetjes had geschilderd. Aan het eind was ik dat natuurlijk helemaal vergeten en had ik samen met mijn vriend (die in de buurt was en mee naar huis fietste) bedacht dat we broodjes gingen halen in de stad (die honger weer he..). Ondanks dat we ons halverwege afvroegen waar we eigenlijk mee bezig waren toch maar doorgelopen en aldaar aangekomen heb ik me de hele tijd zitten afvragen waarom iedereen me zo vreemd aankeek. Mijn vriendje had ook aardig wat op en snapte er ook helemaal niks van. Totdat ik thuis kwam en in de spiegel keek :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 14:16

Ik had afgelopen weekend een minder leuke blooper.. Ik werd namelijk wakker in het ziekenhuis in m'n eigen kots en aan een infuus. Vriendinnetje en ik weten op een paar hele korte vlagen na helemaal niks meer van die nacht. Ik vond dit topic altijd super grappig, en ik was altijd heerlijk naïf van 'mij gebeuren al die erge dingen niet en ik kan best wel tegen teveel drank', maar ik weet nu dus wel dat het ook heel anders af kan lopen.. Voorlopig geen alcohol voor mij dus.. En mss is het iets om over na te denken dat het dus ook vrij makkelijk de verkeerde kant op kan gaan.. :)

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 14:38

Jeetje Juul wat heftig....Ik was altijd bang om de controle te verliezen was dan ook zelden echt dronken. Mijn drankjes hielt ik ook altijd angstvallig in de gaten omdat ik bang was dat iemand er wat in zou stoppen.

Maar heb toch wel een keer een behoorlijke drankblooper gemaakt (jaaaaaren geleden) Moest heel nodig plassen op de terugweg naar huis dus er zat niks anders op dan te gaan wildplassen, helaas vergat ik daarbij mijn broek te laten zakken.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 15:20

Jis_ schreef:
Jeetje Juul wat heftig....Ik was altijd bang om de controle te verliezen was dan ook zelden echt dronken. Mijn drankjes hielt ik ook altijd angstvallig in de gaten omdat ik bang was dat iemand er wat in zou stoppen.

Maar heb toch wel een keer een behoorlijke drankblooper gemaakt (jaaaaaren geleden) Moest heel nodig plassen op de terugweg naar huis dus er zat niks anders op dan te gaan wildplassen, helaas vergat ik daarbij mijn broek te laten zakken.

Hahahaha Jis :') Snugger!

annesterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 23:44

geweldig topic kan alleen nog niet mee praten

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 01:59

Ik herrinder me net een dat we een drank spelletje gingen doen _O-
Een of ander dom dobbelspel.
En iedereen had het al tig maal gedaan, en ik nog nooit.
En ik bleef maar winnen, en al die mensen moesten maar bier blijven drinken.

'Joyce je mag noooit meer meedoen' :D
En het was echt puur geluk, maar zooo grappig.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 02:16

op de fiets.. niet eens zo heel veel op..
Ik : moeten we hier links of rechts?
achterop.. rechtdoor
Ik; weet je het zeker?
achterop: Jaaahaa

Plons..

IK BEDOELDE WEL OM DE SLOOT HEEN!