Hier net een plensbui, ik word verdrietig als ik op buienradar kijk en de verwachting voor morgen hoor! Vannacht mag iedereen zijn borst nat maken, we krijgen...volgens buienradar...wel een behoorlijke portie!
ik kijk nooit op br. heel vaak klopt die info niet. het zou hier ook de hele dag regenen maar we hebben maar 1 bui gehad een uurtje terug en verder was het droog. maar goed, wie weet wat we nog krijgen. hoorde net dat het vanaf woensdag weer beter gaat worden.
hmmm, ik ga zo maar eens de regendekens bij elkaar zoeken denk ik...
ninaricci85
Geplaatst: 23-07-11 17:07
djuulsie schreef:
Zo ver woon je niet bij me vandaan
klopt. maar ik was vanmiddag in mijn huisje in schiedam oost en daar regende het al geruime tijd terwijl het dus toen ik in schiedam west kwam nog steeds droog was. dus het kan ook heel plaatselijk zijn. hier is het nog steeds droog.
hier is het nog steeds droog, en de wind is wat minder hard dan overdag. ben benieuwd wat we morgen krijgen. vandaag is het me iig alles meegevallen tot nu toe.
Ik denk dat het Westen morgen weer de meeste regen gaat krijgen [sorry] en dat het int midden v/h/ land eigenlijk best gaat mee vallen. Aangezien de wind afkomstig is vanuit het westen verwacht ik daarom de meeste regen daar. Verder morgen hetzelfde weer als vandaag. Hier zijn een paar buien gevallen,op zich viel het best wel mee met het weer.