Ik heb me 2 jaar geleden al geprobeerd aan te melden op ebay, maar het betalen wilt gewoon niet lukken. Die persoon ontving haar geld niet, en ik kreeg ook geen melding van betaling of dergelijk. en ben toen dus de verzendkosten kwijtgeraakt, op de een of andere manier..
Ebay denk ik wel, moet je alleen ander email gebruiken denk ik. Nieuwe paypal denk ik niet
Tenzij je toen je paypal niet hebt geactiveerd, want dan vervalt hij gewoon. (je kreeg dan 3 kleine bedragen op je rekening en die moest je dan later invoeren op de site en dan wordt ie geactiveerd)
Ik ben aan het afkicken . Alleen heb 1 probleempje, iemand heeft crossbeschermers vanuit UK opgestuurd. Alleen dit moest in 2 pakketjes (geen idee waarom). Nu heb ik er 1 binnen, inmiddels 1 week later heb ik de 2e nog niet binnen? Heb dr gemailt ze zou bevestiging sturen (mailen) van dat ze het verzonden had, is er ergens waar ik dit na kan gaan waar het pakketje is?
Rennie89
Geplaatst: 08-08-11 10:04
ik ben nu ook aan het afkicken ik dacht dat ik misschien wel iets kon vinden in de duitse ebay die iets kon sturen naar zwitserland, maar nog niets gevonden!
Laatst bijgewerkt door Rennie89 op 08-08-11 10:06, in het totaal 1 keer bewerkt
minouesmee
Geplaatst: 08-08-11 10:05
Ik heb geen geld meer voor ebay.
Lizz
Geplaatst: 08-08-11 13:02
Ben ik ook weer even Mooie cap van HH, ik heb eigenlijk een nieuwe nodig... ik ga hem maar eens in het echt bewonderen!!
@colette_007, misschien heeft ze een soort track&trace die ze je nog gaat/kan sturen?
Iets anders, Free P&P betekent toch gratis verzenden? Wil namelijk één verkoper 2 verschillende dingen kopen, beide afkomstig uit Hong Kong, maar bij de ene staat dus Free P&P en de andere 2 pond verzendkosten... (zit ik niet mee, maar niet dat ik achteraf voor verrassingen sta )