Primark deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 09:18

Miss_kell schreef:
_O- _O- _O- Whatever! Ik ga mezelf hier nieteens verdedigen joh...Trieste mensen...

Geloof maar lekker het internet, ik ben er klaar mee. Zoek het uit!
*\o/*

*edit: Ik kan het toch niet laten...ik geloof dat ik toch wel iets meer contacten binnen de Primark heb dan maar een verkoopstertje te zijn... over mijn functie supervisor ga ik het nieteens hebben...

Kell, laat je niet zo opjutten en zeker neit door mensen die je niet eens kent.
Laat ze lekker banketstaaf :j

Suuskipje

Re: Primark deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 09:29

Holy crap kunnen we niet gewoon even resepctvol blijven naar elkaar beroep toe? Kan daar echt misselijk van worden als je iemand een verkoopstertje noemt, bah!

Anywayz anderhalve week geleden geweest ne wat ondergoed gescoord (WONDERWOMAN onderbroek!), sokken, 2 ontzettend fijne pyamabroeken en 2 hele leuke shirtjes oeh en een gave oversized muts :+:

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 09:31

Ach, allemaal zo licht geraakt op de vroege ochtend :+ je wilt neit weten welke termen ik over mijn beroep allemaal naar mijn hoofdgeslingerd krijg :+ dan zou ik jaarrond de hele dag misselijk moeten zijn als ik mij er druk om zou maken :+

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 09:51

Maar dat jij dat naar je hoofd krijgt, betekent toch niet dat je hetzelfde moet doen als die respectloze mensen.l Ik ben klantenservicemedewerker maar hoe vaak ik wel niet hoor dat mijn beroep niets voorstelt, dat is niet meer op mn handen en voeten te tellen. Betekent niet dat ik andermans beroep zo respectloos benoem.

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 09:53

Moderatoropmerking:
Laten we allemaal respectvol naar elkaar blijven. Het is niet nodig om denigrerend te zijn over beroepen. Een term of woord kan in gesproken vorm vaak wel, maar op internet kan zoiets heel verkeerd vallen.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 10:01

Ik heb het geheel niet neerbuigend of denigrerend bedoeld :+ dat anderen het wel zo opvatten is dan niet echt mijn probleem. Maar goed, in november opent een enorme Primark (pand is 6000m2) in Zaandam onder in de Seantoren :D naast de Rabobank waar je kan pinnen met hindernissen :D En vlak naast het NS station.
Andere grote winkels in de buurt tot nu toe: The Sting, de New Yorker en een Saturn. Ook zit er een hele grote mooie Pathe bioscoop.
Gratis parkeren is niet echt een optie, of je moet echt iets verder van het centrum parkeren (burgemeesterbuurt bv of aan de andere kant van het spoor op een veld)

Miss_kell

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 10:14

Evelli schreef:
Ik heb het geheel niet neerbuigend of denigrerend bedoeld :+ dat anderen het wel zo opvatten is dan niet echt mijn probleem. Maar goed, in november opent een enorme Primark (pand is 6000m2) in Zaandam onder in de Seantoren :D naast de Rabobank waar je kan pinnen met hindernissen :D En vlak naast het NS station.
Andere grote winkels in de buurt tot nu toe: The Sting, de New Yorker en een Saturn. Ook zit er een hele grote mooie Pathe bioscoop.
Gratis parkeren is niet echt een optie, of je moet echt iets verder van het centrum parkeren (burgemeesterbuurt bv of aan de andere kant van het spoor op een veld)

_O- _O- _O-

Miss_kell

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 10:16

Voor de mensen die naar de Primark in Rotterdam gaan...Er is nog Sale in de winkel!! En natuurlijk ook een hoop nieuwe spullen :D

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 10:17

Kon ik maar nog een keer gaan haha, dan zou ik er nog zo'n superfijne pyjamabroek bij halen O:)

Miss_kell

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 10:19

xDramaQueen schreef:
knaasje schreef:
zou grappig zijn als hij er dalijk wel komt, sta je ook voor banketstaaf :') wel heel vreemd als het allemaal onder de naam van primark staat

dan staat ze niet voor l*l want ze zegt nergens dat hij absoluut niet komt, ze zei alleen dat het niet zeker was, en wat zijn sommige mensen hier ontzettend neerbuigend en respectloos zeg, bah!

Iemand die kan lezen! +:)+ Zou het overgens erg knap vinden als ze binnen 2 maanden een winkel kunnen verbouwen, inrichten en personeel kunnen werven.....

Miss_kell

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 10:20

Suuskipje schreef:
Kon ik maar nog een keer gaan haha, dan zou ik er nog zo'n superfijne pyjamabroek bij halen O:)

Aah ja die zijn fijn he! Ik heb ze ook :P

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 13:59

ik ben zaterdag in hoofdorp geweest en weer goed geslaagd.

maar er was wel hakken drama :o

Ik ben al een tijd opzoek naar de ideale basis hak. Ik hou van erg hoog, maar heb maat 42, en dat is bijna niet te vinden. Maar zaterdag vond ik dus een hoge, zwarte, glimmende hak met platuea zool voor maar 15 euro in maat 42!!!!! :D :D :D ja echt dit kon niet beter!
Maar het was dus maar 1 hak. Die ander was weg. :'( Ik ben nog 3 keer terug gelopen maar ook de verkoopster had hem niet gezien. :'( En het was nog wel zo perfect....

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 14:26

Evelli schreef:
Roddels op internet :+ die is grappig. Stond hier gewoon de aanvraag voor de verbouwvergunning onder de naam Primark in de krant hoor :+ ligt ook ter inzage in het gemeentehuis :+
Denk dat de directie van de Primark wel iets beters te doen heeft als al hun personeel op de hoogte te houden van alles :+ Dan kan je er werken, je weet nooit wat er allemaal in een organisatie omgaat ver boven de pet van een verkoopstertje in een van de winkels :+

Mag ik even vragen wat er mis is met verkoopster zijn in een winkel? Als die er niet zijn, kan JIJ je spullen niet halen en word JIJ niet geholpen.
Alsjeblieft zeg, als we even gaan beginnen :roll:

@Kell Ah balen dat ik er niet meer kom binnenkort bluh ;(

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 14:31

Zeg ik ergens dat er iets mis is met verkoopster zijn bij een bedrijf? Nee :n
Ik geef alleen aan dat bij een groot, soms internationaal, bedrijf niet al het personeel van alles op de hoogte kan zijn. Zelfs bij kleinere lokale bedrijven gebeurt er zoveel boven de pet van de medewerkers :) dat je nooit stellig kan beweren dat je álles weet en dingen gaat ontkennen die gewoon open en bloot voor iedereen overal ter inzage liggen :+
Dat bedoel ik met dat verkoopsters van een ketenwinkel echt niet alles kunnen weten omdat bijna alles op een véél hoger niveau binnen een organisatie afspeelt :)

Daarnaast vind ik het irritant als winkelpersoneel opvallend aanwezig is in welke winkel dan ook :+ en helemaal als ze binnen 5 sec komen vragen of ze je kunnen helpen :+
Dus personeel moet zich imo op de achtergrond vrij onzichtbaar gedragen en aanspreekbaar zijn als klanten een vraag hebben of willen afrekenen :)

Maar goed, ben wel klaar met het verdedigen van een vrij normale uitspraak. Dus veel plezier allemaal bij de Primark :)

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 14:33

Kunnen we daar nou even over ophouden ? als iemand daar over nog wat te zeggen heeft doe dat dan over de pb...

Ooh dat is vervelend van die hak !
ooit kom je ze wel tegen toch :))

Miss_kell

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 17:05

@Arans: Ik ken dat probleem...Zo irritant als je graag schoenen wilt en er is er 1 van kwijt...Ik ben bang dat je dit te danken hebt aan je medeshoppers :( Misschien in Rotterdam meer geluk??

Het laatste wat ik er nog over kwijt wil is dat ik niet zomaar een verkoopstertje of supervisor ben... Heb wel wat meer contacten in het bedrijf...En ja dus ook van hogere hand. Netwerken erg belangrijk!
Heb nooit gezegd dat ik alles weet...en dat zal ik ook nooit zeggen :+

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 17:08

Ik ga de 19e weer. Nu naar hoofddorp.

arans: Ik heb pumps maat 41 in de aanbieding. Hugeasshigh! Blauw. En ze vallen als 43, want ik pas er namelijk ook gewoon in met mijn stoombootvoeten :)

Miss_kell

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 17:14

Vraagje uit interesse:

Welke Primark vinden jullie het leukst om te shoppen? Laten we het voor nu even in Nederland houden haha. (Ben zelf in Newcastle geweest bij de Primark en die vond ik fijner dan de 2 filialen in Nederland)

Maar goed om zelf ook antwoord te geven:

Ik heb zelf geen voorkeur. Vind wel dat Hoofddorp groter lijkt maar naar mijn mening komt dat omdat het plafond hoger is en de winkel langer maar smaller is.

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 17:18

Ik vind hoofddorp persoonlijk fijner :j .

Lijkt minder druk :')
ben daar ook vaker geweest dan in Rotterdam wil als ik weer ga toch wel naar rotterdam.. heb geen ov meer en dan is het met de auto goedkoper

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 17:21

Ik vind Hoofddorp het fijnst!
Maar dat komt omdat het altijd rustig is (als ik er ben, vandaag weer maar 1 iemand voor me bij de kassa) en omdat ik er vlakbij woon :j

Rotterdam vind ik dan weer groter lijken en voor mijn gevoel hebben ze daar ook meer, een leukere collectie ofzo...
Maar ik kom daar dus niet vaak.

Dus, Rotterdam het leukst, maar Hoofddorp het prettigst om in te winkelen ;)

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 17:26

Ik vind rotterdam groter lijken. Hoofddorp is rustiger..
En in het buitenland vond ik luik heel erg leuk :D lekker rustig

Miss_kell

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 17:28

Wat grappig dat jullie Rotterdam juist groter vinden lijken :P Ik krijg altijd de vraag of die in Hoofddorp niet groter is.

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 17:29

ik weet wel wanneer 'k naar rotterdam wil.. maar dan beginnen de vakantie's weer.. weet zo niet of die van het midden of zuiden zijn. .

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 17:30

Ik vind die van Rotterdam groter lijken omdat het een grote open ruimte is, hij is meer vierkant dan die in Hoofddorp. Vooral als je naar de eerste verdieping kijkt valt dat op vind ik.

Welke is eigenlijk groter, weet iemand dat?

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 18:29

Ik ben nog nooit in Hoofddorp geweest, dus kan niet oordelen.

Even een ander vraagje. Hebben ze ook een soort positiekleding bij Primark?? Aangezien ik het zo'n leuke winkel vind en nu zwanger ben :)