Kijk en daar wordt ik (en de natuur) nou blij van. s'nachts regen en omweer (iets minder prettig als je wilt slapen) en overdag een stralend zonnetje met een heeerlijke temperatuur!
pieteritus
Geplaatst: 11-05-11 13:26
O jawel, ik heb wel wat gehoord vannacht en blijkbaar is er ook een druppel regen gevallen, maar verder niets.
Goh, deze middag in de speeltuin mooi verbrand :-( Ik maar denken dat de sluierbewolking de sterkte wat tegen hield! Ben na een tijdje in de schaduw gaan zitten! Het was nagenoeg windstil tussen het bos in (daar ligt de speeltuin), maar als je een stukje ging wandelen voelde je een heerlijk briesje....... We hebben een jong gansje, ze zit nu met pa en ma in de stal, voor hun goed dat het koeler wordt!!
is t vennetje inmiddels opgedroogd? zooooo droog hier ook. moet gras zaaien maar durf het niet aan
_Dune_
Geplaatst: 11-05-11 21:48
Ik ben er zaterdag voor het laatst geweest, toen waren het 2 zielig plasjes Ik durf er ook niet meer naartoe, dat is zo'n grote teleurstelling voor mijn paard! Ik denk dat hij ontroostbaar zal zijn... Zelfs vanaf de andere kant van de duinen weet hij het vennetje feiloos te vinden
Hier is het vrij bewolkt,maar de zon laat zich ook af en toe zien. Volgens de berichten klaart het vanmiddag op. En volgens de krant krijgen we in Juni een hittegolf,maar das dus niet waar he.Nix hittegolf,gewoon normale temperaturen graag.