Het meest asociale gedrag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Veertje96

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 14:46

ponylies schreef:
mensen dfie kinderen niet voorlaten op een zebra pad :(

Go nu laat je me ook weer aan een aso denken.

Ik was met een vriendin naar huis aan het fietsen. En op een gegeven moment willen wij oversteken.
Zij was al half over en ik wilde net gaan, komt daar om de hoek, kon je echt niet zien aan komen, een auto aan gescheurt.
Wij schrokken ons echt dood :(:) Zij was nog gauw verder gegaan, ik ben terug gegaan, was gelukkig nog niet ver.
En die man zag ons ineens en vliegt op de rem, sorry hoor maar niks gestoeft, zeker 2 meter remspoor.
En die man stapt uit en begint ons uit te schelden, wij stonden daar echt van euhh euhh. :\
Als ik er nu aan terug denk, had ik die man terug uitgescholden, maarja dat haalt ook niks uit. -O-

(waarom heeft bokt geen geschrokken smiley)

ps, wel grappig, zoals Nederland havo Mavo enzo heeft, heeft Belgie ASO, TSO en BSO, wel grappig, aso, ASO (ja ik weet heel droog)

Rosebud

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 15:01

in een propvol danscafé, midden op de dansvloer met een sigaret gaan staan en dan je hand uitsteken met die sigaret er in... ik bedoel die gay houding als je even aan het praten bent...en dan sta je daar al als sardientjes op elkaar... dus je raad het al.. ik brande me schouder er aan toen ik vrolijk aan het dansen was.. toen ik de jongen boos aansprak, kreeg ik een arragonte blik :(
ten eerste.. er is een rookverbod!!!
ten tweede... als je toch zo nodig wil gaan roken.. ga dan even bij de bar staan... en niet op de dansvloer >;)

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 15:37

Ik heb vorig jaar toen ik gewoon van school naar huis fietste een IJSBAL in m'n gezicht gegooid gekregen. En die jongetjes maar lachen.
Ik werd echt zo woedend, rotjoch had het geweten ook... }:) ~~}>

jamiroquai

Re: Het meest asociale gedrag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 16:44

Sowiso mensen die geen voorrang geven aan zebrapaarden. Ik heb 1 keer iemand over het hoofd gezien, ben niet gestopt Aso, ik weet het. Eh, ik had haar niet geraakt hoor, maar gewoon geen voorrang gegeven, ze stond net op het pad.
Paar dagen later: bekeuring in de bus- en terecht.
Ik zou dat die vrouw graag laten weten dat ik toch gesnapt ben en de boete zeer terecht vind.... En alsnog mijn excuses aanbieden!

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 16:47

Zebrapaarden. _O- _O- _O-

Sorry, ik moest hier zo hard om lachen. :D

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 17:41

Veertje96 schreef:
ponylies schreef:
mensen dfie kinderen niet voorlaten op een zebra pad :(

ps, wel grappig, zoals Nederland havo Mavo enzo heeft, heeft Belgie ASO, TSO en BSO, wel grappig, aso, ASO (ja ik weet heel droog)

Jawel! :oo

:D

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 18:58

Tooske schreef:
Yvettee_4 schreef:
mensen die gelijk van achteraan de rij naar een nieuw geopende kassa rennen.. daar kan ik dus echt slecht tegen en ook (ik zit achter de kassa) mensen die geen hallo kunnen zeggen
dan zit ik heel vrolijk, goeiemiddag! en dan zeggen ze niks terug. en dan geef ik de bon en zeg ik nog een fijna dag/avond, en dan is het dankjewel. niet eens van jij ook..

Nou ik wil hier wel even op reageren als ik ga afrekenen heb ik ook niet altijd zin om iets terug te zeggen ik heb ook bij de kassa gewerkt en weet dat je dat soort dingen ook moet zeggen daar krijg je ook voor betaald maar verwacht niet altijd dat iemand dat terug vind.

Wat een onzin. Hoeveel moeite is het om even: "Hallo, dankjewel, alsjeblieft, fijne dag" te zeggen? :roll:

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 19:11

Ik kan me ergeren aan oude mensen :+

Van die mensen die denken dat ze alles maar mogen en kunnen omdat ze nu eenmaal oud zijn.
Mijn zusje stond eens met een groepje meiden te babbelen op de boulevard (hele brede stoep) en stonden
een paar op hun fiets en een paar stonden er gewoon te staan. Er was nog genoeg ruimte naast ze om te passeren, maar komt er zo'n oudje op een scootmobiel aan en rijd echt vól op die groep in en blijft ook gewoon doorrijden :oo Dus over benen, armen en fietsen heen en ondertussen maar schelden op de jeugd van tegenwoordig.

Iedereen stond helemaal verbaasd te kijken waar dit zou weer op sloeg :n Of dat ze voordringen onder het mom van 'ik ben oud je laat me toch wel', levensgevaarlijk rijden op de weg door hun voorrang te némen...

Heb 1x dat ik aan kwam rijden door een woonwijk, reed netjes 25 km/u (veel kinderen daar) en dat vrouwtje (weer op een scootmobiel) kwam uit een zijstraat van links. Ze stopt, kijkt me aan en wacht. Dus ik rijd gewoon door, geeft ze ineens gas!!! Kon ik vól in m'n remmen om te zorgen dat ik d'r niet overhoop zou rijden :n Echt... die zijn levensmoe denk ik.

Veertje96

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 19:15

Martine_R schreef:
Veertje96 schreef:

Jawel! :oo

:D

Is dat geen 'ik schaam me' smiley ? oei :D

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 19:16

:o is toch de ''schaam'' smiley?

Veertje96

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 19:19

JessAndHope schreef:
Ik kan me ergeren aan oude mensen :+

Van die mensen die denken dat ze alles maar mogen en kunnen omdat ze nu eenmaal oud zijn.
Mijn zusje stond eens met een groepje meiden te babbelen op de boulevard (hele brede stoep) en stonden
een paar op hun fiets en een paar stonden er gewoon te staan. Er was nog genoeg ruimte naast ze om te passeren, maar komt er zo'n oudje op een scootmobiel aan en rijd echt vól op die groep in en blijft ook gewoon doorrijden :oo Dus over benen, armen en fietsen heen en ondertussen maar schelden op de jeugd van tegenwoordig.

Iedereen stond helemaal verbaasd te kijken waar dit zou weer op sloeg :n Of dat ze voordringen onder het mom van 'ik ben oud je laat me toch wel', levensgevaarlijk rijden op de weg door hun voorrang te némen...

Heb 1x dat ik aan kwam rijden door een woonwijk, reed netjes 25 km/u (veel kinderen daar) en dat vrouwtje (weer op een scootmobiel) kwam uit een zijstraat van links. Ze stopt, kijkt me aan en wacht. Dus ik rijd gewoon door, geeft ze ineens gas!!! Kon ik vól in m'n remmen om te zorgen dat ik d'r niet overhoop zou rijden :n Echt... die zijn levensmoe denk ik.

Pas maar op. Straks zit je in bénidorn basterts. :=

@Marjon, ik vind hem eerder, ja hoe zeg je dat, euhhh, dat heb ik goed gedaan he? nu voel ik me heel trots. ja beu, zoiets :=
Laatst bijgewerkt door Veertje96 op 16-04-11 19:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 19:20

Lol, nou ik denk bij dat programma altijd wel dat ze zeggen dat mensen in de zeik zijn genomen ;) En dit was vér vér voor Benidorm Bastards :j

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 19:20

Was vandaag iemand bij de ikea die zijn drinkbeker ging vullen met ijs.. en uit ging lepelen met een lepel.. Vond ik ook best wel aso :=

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 19:24

Bejaarden die gewoon tegen je aanbonken, die in winkels voordringen, als ze met een scootmobiel zijn je gewoon aanrijden en als je dan wat zegt meteen beginnen over die jeugd van tegenwoordig |o
(ben overigens zelf de 18 al jaren geleden gepaseerd :Y) )

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 19:30

Oh ja, bejaarden in t verkeer word je ook niet goed van, slaan ineens af, rijden 80 waar je 100 mag waardoor je ineens vol op de remmen moet, gaan soms ineens stil staan om naar borden te kijken.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 19:33

Een paar jaar geleden waren we op vakantie in Italië. Er waren 2 oude mensjes en die hadden 3 vakantiehuisjes op hun land staan, wij zaten erin, een ander Nederlands gezin, en een Pools gezin. Er zat ook een moestuintje bij met allemaal verse groenten. Die eigenaren hadden gezegd dat we mochten pakken als we dat wilden, zodat we met verse groenten konden koken. Dus wij pakten af en toe een paprika, of een paar tomaten.
Op een gegeven moment zagen wij die Polen de tuin uitkomen met een vuilniszak VOL met groenten.
Dus die oude mensen kwamen 's avonds bijna huilend bij ons; 'Het spijt ons het kan niet meer we kunnen u geen groente meer laten pakken bijna alles is op het kan zo niet meer.'
Dat je groenten kon pakken hoorde gewoon bij het appartement en dat moesten ze nu dus stoppen want hun hele tuintje werd dus leeggehaald.
Die snert Polen, gaan gewoon met hele vuilniszakken heen en weer. Hele pompoenen werden ingeladen om lekker te verkopen.

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 19:36

Marit schreef:
Een paar jaar geleden waren we op vakantie in Italië. Er waren 2 oude mensjes en die hadden 3 vakantiehuisjes op hun land staan, wij zaten erin, een ander Nederlands gezin, en een Pools gezin. Er zat ook een moestuintje bij met allemaal verse groenten. Die eigenaren hadden gezegd dat we mochten pakken als we dat wilden, zodat we met verse groenten konden koken. Dus wij pakten af en toe een paprika, of een paar tomaten.
Op een gegeven moment zagen wij die Polen de tuin uitkomen met een vuilniszak VOL met groenten.
Dus die oude mensen kwamen 's avonds bijna huilend bij ons; 'Het spijt ons het kan niet meer we kunnen u geen groente meer laten pakken bijna alles is op het kan zo niet meer.'
Dat je groenten kon pakken hoorde gewoon bij het appartement en dat moesten ze nu dus stoppen want hun hele tuintje werd dus leeggehaald.
Die snert Polen, gaan gewoon met hele vuilniszakken heen en weer. Hele pompoenen werden ingeladen om lekker te verkopen.

wat erg, dat is nog eens misbruik maken van de goedheid van die mensen.

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 19:48

Ik vul ook welleens mijn ijsje 2maal bij bij de Ikea :j Vind er niets onhygienisch aan, het deel waar je aan likt komt niet in aanraking met de machine en doe er zelf meestal nog een servetje omheen omdat de apparaten meestal al onder de ijs zitten door mensen die er een stuk minder netjes mee omgaan :P.

Heleboel dingen in dit topic heb ik zoiets van laat lekker, je kan ervoor kiezen je verschrikkelijk te ergeren aan vanalles maar je bereikt er toch niets mee. Stond laatst bij de H&M in de rij, gaat er een kassa extra open, ik stond bij de kassa ernaast en een ander meisje stond als 2e bij een kassa een heel eind verderop. Kassiere riep het meisje naar zich toe omdat ze zag dat ik al wou aansluiten. Uiteindelijk stond ik dus dubbel lang te wachten omdat het andere meisje iets terug moest brengen en ze het weer aan een andere kassiere moest vragen. In de file is het meestal beter netjes op 1 rijstrook te blijven rijden, bij kassa's werkt dat meestal ook beter.

Waar ik me wel soms aan kan ergeren is mensen die voorrang verlenen terwijl dat helemaal niet hoeft, de gene erachter verwacht het niet en klapt er soms bijna op, mensen komen op spoorwegovergangen stil te staan en dat soort gevaarlijke dingen. Vervolgens doe je zelf wel netjes voorrang verlenen en blijven ze stilstaan :\

Ach ja...

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 19:51

vind idd ook wel dat sommige mensen ook vrij weinig kunnen hebben en zich aan alles helemaal dood ergeren. En iets waar je je aan irriteert is ook niet altijd meteen aso van die ander toch.

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 20:01

het meest aso wat ik heb meegemaakt...
mijn vader moest naar zijn werk, en ging altijd lopend, en de kat liep dan altijd braaf mee :+
Er komt een auto aangecrost...stopt en stapt uit want hij dacht dat hij mijn vader had aangereden, en zag dat mijn vader nog stond, en dat de kat plat was....Stapt in en rijd heel hard weg :(

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 20:03

loeky_flap schreef:
het meest aso wat ik heb meegemaakt...
mijn vader moest naar zijn werk, en ging altijd lopend, en de kat liep dan altijd braaf mee :+
Er komt een auto aangecrost...stopt en stapt uit want hij dacht dat hij mijn vader had aangereden, en zag dat mijn vader nog stond, en dat de kat plat was....Stapt in en rijd heel hard weg :(

dit verzin je, anders zet je er geen :+ bij

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 20:04

euhm... waarom niet? Onze katten liepen ook altijd braaf mee met hond uit laten en dat vind ik ook best wel :+

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 20:05

JessAndHope schreef:
euhm... waarom niet? Onze katten liepen ook altijd braaf mee met hond uit laten en dat vind ik ook best wel :+

je gaat niet vrolijk vertellen dat je kat is plat gereden, tenminste ik niet

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 20:05

Dan heb je even het boze gezichtje gemist?

_BLOEMPOTJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 20:07

Iemand uit mijn omgeving nodigt zichzelf constant uit voor feestjes en filmavondjes. Ook heeeeel irritant.

En een kerel die mij vrolijk tegemoet komt galopperen, niet stopt, en gewoon langs me galoppeert. Pony helemaal over de zeik.

En laatst in het bos reden ik en een vriendin op een veldje. Komt er een ander paard aan dus wij gaan netjes stappen, ziet dat meisje ons en springt ze in galop aan om vervolgens langs ons te crossen. euhhhh oke >;)